Descriere lot procedura

PROIECT: “Cresterea capacitatii de rezilienta pentru FIZIOTERA CONCEPT SRL prin investitii noi”, cod SMIS 161758 Achiziție: „Achiziția de echipamente medicale” finanțat prin Programul Operațional Competitivitate 2014-2020, Axa Prioritara 4 - Sprijinirea ameliorării efectelor provocate de criză în contextul pandemiei de COVID-19 și al consecințelor sale sociale și pregătirea unei redresări verzi, digitale și reziliente a economiei. Obiectiv Tematic - Promovarea reparării daunelor provocate de criză în contextul pandemiei de COVID-19 și pregătirea unei redresări verzi, digitale și reziliente a economiei. Prioritatea de investiții: Sprijinirea ameliorării efectelor provocate de criză în contextul pandemiei de COVID-19 și consecințelor sale sociale și pregătirea unei redresări verzi, digitale și reziliente a economiei". Obiectiv Specific: Consolidarea poziției pe piață a IMM-urilor afectate de pandemia COVID-19. 4.1.1 Investiții în activități productive. ORDINUL Nr. 1284/2016 din 8 august 2016 privind aprobarea Procedurii competitive aplicabile solicitanţilor/beneficiarilor privaţi pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări finanţate din fonduri europene. I. Informații generale 1. Beneficiar: - Denumire: FIZIOTERA CONCEPT SRL - Adresa: Str. Albastrele, Nr. 35, Bl. -, Sc. -, Et. -, Ap. camera 4, cod postal: 300320, Sector -, Timisoara, Judet Timis, România - Persoana de contact: BURCHICI ADINA - Telefon: 0763588958 - E-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. - Titlu proiect: “Cresterea capacitatii de rezilienta pentru FIZIOTERA CONCEPT SRL prin investitii noi” - Nr. Ctr de finantare: 352/POC/411/AM/09.08.2023 2. Obiectul contractului - Denumirea/obiectul contractului: Achiziția de echipamente medicale - Tip contract: Furnizare - Durata contractului 3 luni, dar nu mai târziu de 31.12.2023 - Valoarea estimată: 403,557.22 lei fără TVA, 480,233.09 lei cu TVA inclus - Modalitatea de plată: virament bancar în contul furnizorului, în conformitate cu oferta financiară în termen de maxim 45 de zile lucrătoare de la momentul livrării bunurilor. Contractul va fi decontat prin mecanismul cererilor de plată (5%, reprezentand contributia proprie la momentul depunerii cererii de plata, diferenta in conformitate cu mecanismul decontării cererilor de plată" conform OUG 40/2015 cu modificările și completările ulterioare.). Nu se prevede posibilitatea de a solicita avans. - Locația de de livrare: Timis, Timisoara, Popa Sapca, nr. 12, bloc camerele 1-4, sc. -, et. subsol, ap.SAD5, cod postal 300057 - Termen maxim de livrare a echipamentelor: nu mai tarziu de 31.10.2023 3. Alte informații Operatorul economic se obligă să asigure disponibilitatea informațiilor și documentelor referitoare la proiect cu ocazia misiunilor de control desfășurate de AM/OI sau de alte structuri cu competențe în controlul și recuperarea debitelor aferente fondurilor europene și/sau fondurilor publice naționale aferente acestora, după caz. II. Elaborarea și depunerea ofertei: Modalitatea de transmitere a clarificărilor/ofertei - Informaţii și/sau clarificări pot fi obţinute: zilnic, în intervalul orar 09:00-17:00 prin solicitare scrisă trimisă pe adresa de e-mail Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. ; - Data limită de primire a solicitărilor de clarificări: 28.09.2023, ora 15:00 - Data limită de transmitere a răspunsului la clarificări: 29.09.2023, ora 17:00 - Termenul limită de depunere a ofertei: 02.10.2023, ora 17:00. Acest termen poate fi prelungit în situația în care specificațiile tehnice sunt actualizate. - Modalitatea de depunere a ofertei: Oferta tehnoredactată se va depune în plic închis, într-un singur exemplar, la sediul beneficiarului situat in Timis, Timisoara, Popa Sapca, nr. 12, bloc camerele 1-4, sc. -, et. subsol, ap.SAD5, cod postal 300057.. Plicul sigilat va fi închis corespunzător și va fi marcat astfel: - Denumirea, datele de contact și adresa operatorului economic; - mențiunea Ofertă adresată FIZIOTERA CONCEPT SRL ce derulează achiziția intitulată „Achiziția de echipamente medicale” în cadrul proiectului cu titlul „Cresterea capacitatii de rezilienta pentru FIZIOTERA CONCEPT SRL prin investitii noi, cod SMIS 161758”; - Ofertele primite după expirarea termenului limită nu vor fi deschise și vor fi returnate către operatorul economic. - Posibilitatea retragerii sau modificării ofertei: Orice ofertant are dreptul de a-şi modifica sau de a-şi retrage oferta numai înainte de data limită stabilită pentru depunerea ofertei şi numai printr-o solicitare scrisă în acest sens. Oferta elaborată de către operatorul economic trebuie să îndeplinească o serie de condiții, în caz contrar poate fi declarată drept neconformă. Acesta sunt: 1. Prezentarea unei oferte financiare (Formular 1). Aceasta va fi semnată de persoane împuternicite ale operatorului economic/ de către reprezentantul legal al operatorului economic, va avea un caracter ferm și obligatoriu din punct de vedere al conținutului pe toată perioada de valabilitate a contractului de furnizare. Oferta trebuie să fie valabilă minim 30 de zile. 2. Prezentarea unei oferte tehnice Propunerea tehnică va cuprinde descrierea punct cu punct a modului de îndeplinire a specificațiilor tehnice solicitate prin prezenta documentație și se va întocmi într-o manieră organizată si fundamentată pentru fiecare dintre activitătile contractului, fără a se lua în considerare doar afirmatii declarative care nu sunt însotite și de demonstrarea modului de îndeplinire a respectivelor activităti. Se va avea în vedere identificarea facilă a corespondenţei informaţiilor cuprinse în ofertă cu specificaţiile tehnice din prezenta documentație, urmând a fi evidențiate în mod distinct și obligatoriu, cel puţin următoarele secțiuni/capitole: - Descrierea detaliata a echipamentelor propuse, raportat la cerintele minime impuse prin documentația de atribuire (formular 2); - Grafic de livrare al echipamentelor/produselor; - Modalitatea prin care va fi asigurat service-ul și instruirea în folosirea echipamentelor propuse; - Modalitatea și costul de livrare și punere în funcțiune a echipamentelor. În situația în care acestea sunt gratuite, se va specifica în oferta tehnică; - Perioada de garanție a echipamentelor – minim 12 luni; Ofertele care nu respectă specificaţiile minimale impuse de către Beneficiar vor fi respinse ca fiind neconforme. 3. Completarea declaratiei privind conflictul de interese. Se completează „Formular 3 – Declarație privind conflictul de interese” care va fi prezentat în original, semnat de catre reprezentantul legal al ofertantului. Persoanele cu funcție de decizie în ceea ce privește organizarea, derularea și finalizarea procedurii în cadrul FIZIOTERA CONCEPT SRL sunt: BURCHICI ADINA – administrator 4. Cerințe minime privind capacitatea de execuție a contractului: Ofertantul va demonstra pe baza Certificatului Constatator (documente echivalente pentru ofertanți externi) ca are domeniul de activitate principal sau secundar care corespunde obiectului contractului. Notă: - Ofertantul va suporta toate costurile asociate elaborării şi prezentării ofertei sale, iar FIZIOTERA CONCEPT SRL nu va fi responsabilă sau răspunzătoare pentru costurile respective. - Prețul contractului va fi ferm pe toată durata de execuție. Prețul contractului nu se ajustează. - Nu se acceptă oferte alternative. Ofertantul va depune doar oferta de bază. - Ofertanţii trebuie sa furnizeze informaţiile cerute folosind Formularele din Documentaţia de Atribuire si sa ataşeze documentele relevante. Formularele vor fi semnate de către Persoana autorizată legal sau de către o persoana împuternicită de aceasta. - Actele doveditoare precum şi orice alte documente suplimentare prezentate de operatorii economici pot fi redactate în altă limbă, cu condiţia să fie însoţite de traducere autorizată în limba română. - Orice document solicitat trebuie să fie valabil la data înregistrării la beneficiar a ofertei şi se va prezenta în original sau copie conforma cu originalul. - Ofertantul îşi asumă răspunderea exclusivă pentru legalitatea şi autenticitatea tuturor documentelor prezentate în vederea participării la procedură. - Analizarea documentelor prezentate de operatorii economici de către reprezentanții FIZIOTERA CONCEPT SRL nu angajează din partea acesteia nici o răspundere sau obligaţie faţă de acceptarea acestora ca fiind autentice sau legale şi nu înlătură răspunderea exclusivă a ofertantului sub acest aspect. - În cazul în care pe parcursul evaluării ofertelor se constată faptul că anumite elemente ale propunerii tehnice sunt inferioare sau nu corespund cerinţelor prevăzute prezenta documentație, beneficiarul îsi rezerva dreptul de a respinge oferta în cauză. - În cazul în care pe parcursul îndeplinirii contractului se constată faptul că anumite elemente ale propunerii tehnice sunt inferioare sau nu corespund cerinţelor prevăzute în prezenta documentație, beneficiarul îsi rezerva dreptul de a denunţa unilateral contractul şi de a solicita sistarea execuției contractului. - Orice necorelare, omisiune ori neconformitate constatată în privinţa documentelor ofertei, în raport cu prevederile legislaţiei în vigoare, respectiv cu normativele tehnice aplicabile, poate conduce la respingerea ofertei. - Oferta va deveni anexa a contractului fiind parte integranta a acestuia. - Ofertantul are obligatia de a asigura disponibilitatea informaţiilor şi documentelor referitoare la proiect cu ocazia misiunilor de control desfăşurate de AMPOC sau de alte structuri cu competenţe în controlul şi recuperarea debitelor aferente fondurilor europene şi/sau fondurilor publice naţionale aferente acestora, după caz.