Descriere lot procedura

ELECTROPLAST SA CUI: 5027384 Nr. înregistrare: J06/1036/1993 Adresa: Municipiul Bistrița, România, Str. Subcetate nr. 14, județul Bistrița-Nasaud, cod postal 420132 Titlu proiect: Cresterea eficienței energetice la S.C ELECTROPLAST S.A Cod SMIS: 160480 Contact: Petre - Daniel Burian, e-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. Nr. 14/18.09.2023 SPECIFICAŢII document întocmit în baza Secțiunii a-3-a Elaborarea specificațiilor tehnice și determinarea valorii estimate din Ordinul nr. 1284/2016 privind aprobarea Procedurii competitive aplicabile solicitanților/beneficiarilor privați pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări finanțate din fonduri europene Prezenta documentație se referă la procedura de atribuire a contractului de furnizare de: „Achiziție sistem de monitorizare a consumurilor de energie” Proiect finanțat prin: Program Operational Infrastructura Mare 2014-2020 Axa Prioritara: 11: Măsuri de îmbunătățire a eficienței energetice și stimularea utilizării energiei regenerabile Obiectiv Tematic: Sprijinirea tranziţiei către o economie cu emisii scăzute de dioxid de carbon în toate sectoarele Obiectiv Specific: 11.1: Eficiență energetică și utilizarea energiei din surse regenerabile pentru consumul propriu la nivelul întreprinderilor Apel de proiect 1. Măsuri de ajutor de minimis pentru eficiență energetică și producție din surse regenerabile Denumirea proiectului: Cresterea eficienței energetice la S.C ELECTROPLAST S.A. Codul SMIS al proiectului: 160480 I. Informaţii generale Tipul contractului 1 furnizare 0 servicii Obiectul contractului de furnizare Bunuri: 1. Sistem de monitorizare – 1 buc Locul de livrare a produselor/prestare a serviciilor (locația implementării proiectului): • Str. Subcetate nr. 14, Bistrița, județ Bistrița Năsăud, cod postal 420132 Tipul și durata contractului: • contract de (furnizare) • durata contractului: 12 luni Termenul de livrare: 1 luni de la lansarea comenzii, cu posibilitatea prelungirii termenului cu condiția respectării perioadei de implementare limita, adica nu mai târziu de 31.12.2023. În cazul în care in mod exceptional termenul de 31.12.2023 va fi prelungit de către Autoritate, atunci se va putea aplica și în cadrul contractului această prelungire. Valoarea estimată a contractului: 72 371.45 RON + TVA, din care Defalcarea valorii estimate: - Sistem de monitorizare – 1 buc: 72 371.45 RON + TVA Posibilitate ajustare pret: Da, dar doar in conditiile expres mentionate in cadrul Ordinului 1284/2016 cu modificarile si completarile ulterioare. Procedura de atribuire a achiziției este lotizată și defalcată pe loturi separate de produse și/sau servicii 0 Da 1 Nu Ofertele se depun separat pentru loturi de produse și/sau servicii care fac obiectul achiziției 0 Da 1 Nu Procedura de atribuire aplicată: Ordinul 1284 din 2016, Procedura competitivă aplicată de beneficiarii privați pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări finanțate din fonduri europene. Criteriul de evaluare și selecție a ofertelor de preț: Evaluarea ofertelor se va realiza prin compararea avantajelor tehnice și financiare prezentate de către ofertanți, cu condiția respectării criteriilor solicitate de transmitere și prezentare a ofertelor. Va fi selectată câștigătoare oferta cu cele mai multe avantaje pentru realizarea scopului proiectului. Elementele de departajare a ofertelor primite, in ordinea priorității, sunt prezentate în capitolul II. Detalii despre evaluarea ofertelor: Clarificări care pot fi solicitate în etapa de evaluare a ofertelor de preț: - Neconcordanțe în informațiile furnizate de ofertanți în oferta de preț și anexele ofertei - Lipsesc informații sau nu sunt clare (ex. Condiții de plată, costurile ofertate nu sunt clar detaliate) - Lipsa anexelor 1 - Declarație pe propria răspundere din partea ofertantului privind conflictul de interese, 2 – Fișă tehnică comparativă și 3 – Centralizator oferte de preț. Lipsa acestor anexe poate face obiectul unei singure clarificări. Lipsa ofertei tehnice nu poate face obiectul unei clarificări. Lipsa acesteia are ca efect excluderea ofertei în etapa de evaluare a acestora. Termenul limită pentru depunerea ofertelor: 27.09.2023, ora 12:00 Locul şi modalitatea de depunere: Oferta se depune într-un singur exemplar, în original, semnat și ștampilat din partea ofertantului. La ofertă trebuie anexate documentele prevăzute la Secţiunea IV. Ofertele se depun/ se transmit prin poştă, curierat sau personal la: Str. Subcetate nr. 14, Bistrița, județ Bistrița Năsăud, cod postal 420132 SAU in format electronic, pe email la adresa: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. . Modeul de prezentare a ofertei și a anexelor Oferta de preț va conține anexele obligatorii de la sfârșitul documentației și oferta de preț trebuie să conțină în mod obligatoriu o detaliere tehnică a echipamentelor. Nu este suficient din punct de vedere tehnic să se prezinte doar Anexa 2 – Fișa tehnică comparativă. În oferta de preț prezentată de către potențialii ofertanți se va menționa: a. Perioada de garanție b. Condiții de plată: Mecanismul cererilor de plată și a cererilor de rambursare reglementat prin OUG nr. 40/2015 privind gestionarea financiară a fondurilor europene pentru perioada de programare 2014-2020 și a normelor de aplicare a OUG nr.40/2015 aprobate prin HG 93/2016). SAU Exclusiv mecanismul cererilor de plată, reglementat prin OUG nr. 40/2015 privind gestionarea financiară a fondurilor europene pentru perioada de programare 2014-2020 și a normelor de aplicare a OUG nr.40/2015 aprobate prin HG 93/2016). Se acceptă facturi de avans însoțite de instrumente de garantare (scrisoare de garanţie bancară, poliţa de asigurare) emise de furnizor. c. Termenul de livrare a echipamentelor. d. În oferta de preț prezentată de către ofertanți se va evidenția separat costul echipamentelor, costurile de transport, asigurare, livrare și punere în funcțiune a bunurilor (dacă sunt gratuite, atunci se va specifica acest lucru în ofertă). e. Valabilitatea ofertei de preț (minim 30 zile). f. Alte informații pe care le considerați relevante. Data deschiderii ofertelor: 27.09.2023, ora 17:00 Limba de redactare a ofertei: română sau altă limbă, cu condiția depunerii unei traduceri pentru documentele întocmite într-o altă limbă decât română Moneda folosită: RON sau EURO Curs valutar utilizat: Cursul valutar utilizat pentru compararea ofertelor: 1 EUR = 4.8657 RON Ofertele alternative: Sunt interzise Modalitatea de solicitare a clarificărilor din partea ofertanților: Clarificările pot fi trimise prin email sau fax la: Olimpia Miclaus, e-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. , până la data de 22.09.2023. II. Specificații tehnice Echipamentele pentru care se solicită ofertele de preț: Nr. crt. Denumire echipament Caracteristici tehnice solicitate Cantitate Caracteristici tehnice obligatorii (Cerință obligatorie eliminatorie) Ordinea priorității (de la 1 la 15) 1. Sistem de monitorizare Cabinet metalic de monitorizare ce include și comunicație Ethernet – Modbus RTU 32 ch 1 1 BUC Servicii de instalare contori energie electrică și comunicație 2 Aplicatie web-based, numar de utilizator nelimitat 3 Sistem de operare tip server si baza de date, tehnologii open fara costuri aditionale de licențiere 4 Aplicație pentru smartphone/tabletă, numar de utilizator nelimitat 5 Modul Securitate aplicatie 6 Backup automat baza de date si funtionalitate export/import valori baza de date 7 Afisare valori in timp real in format tabelar sau grafic 8 Modul Rapoarte cu rapoarte tabelare predefinite 9 Modul Dashboard 10 Posibilitatea de a extinde sistemul in alte locatii 11 Caracteristici tehnice suplimentare*: 11 contori energie electrica 1 x250A , 8x 400A, 2x630A 12 Sistem de interfatare cloud si gateway 13 Materialele necesare instalarii in limita a 600m liniari, inclusiv cabinet metalic 14 Servicii de instalare onsite 15 *Prezentarea caracteristicilor tehnice suplimentare, constituie un avantaj tehnic în selectarea furnizorului câștigător, dar nu este obligatorie prezentarea acestora. În schimb neprezentarea unei caracteristici tehnice obligatorii conduce la respingerea ofertei. Cantitatea ofertată trebuie să fie egală cu cea solicitată. Celelalte caracteristici tehnice sunt minime sau maxime, conform celor indicate în tabelul de mai sus. Ordinea priorității se va aplica la atribuirea ofertelor, ca elemente de departajare în situația în care fiecare potențial furnizor participant a depus o ofertă în care se regăsesc toate caracteristicile tehnice obligatorii. În această situație departajarea se va realiza în baza priorităților mai sus amintite. In cazul in care nu se respecta vreuna din caracteristicile tehnice obligatorii solicitate atunci oferta se va respinge. În cazul în care, în întreaga documentație de atribuire, au fost menționate specificații tehnice care ar putea indica o anumită origine, sursă, producție, un procedeu special, o marcă de fabrică sau de comerț, un brevet de invenție, o licență de fabricație, referitor la acestea, se înțelege de la sine că achizitorul face mențiunea “sau echivalent”. Oferta de preț trebuie să conțină în mod obligatoriu o detaliere tehnică a echipamentului/ echipamentelor. Nu este suficient din punct de vedere tehnic să se prezinte doar Anexa 2 – Fișa tehnică comparativă. III. Clauze contractuale solicitate: În contractele de furnizare vor fi prevazute în mod expres condiții referitoare la livrare, montaj, punere în funcțiune, recepție, standarde de calitate, service, garanții, posibilitatea de acordare a unui avans. Oferta de preț câștigătoare se anexează la contractul de furnizare. În contractele de furnizare vor fi prevazute în mod expres condiții referitoare la prestarea serviciilor, posibilitatea de acordare a unui avans, termen de prestare etc. Oferta de preț câștigătoare se anexează la contract. Perioada de garanție: minim 12 luni. Conditiile de plata acceptate sunt: Mecanismul cererilor de plată și a cererilor de rambursare reglementat prin OUG nr. 40/2015 privind gestionarea financiară a fondurilor europene pentru perioada de programare 2014-2020 și a normelor de aplicare a OUG nr.40/2015 aprobate prin HG 93/2016). SAU Exclusiv mecanismul cererilor de plată, reglementat prin OUG nr. 40/2015 privind gestionarea financiară a fondurilor europene pentru perioada de programare 2014-2020 și a normelor de aplicare a OUG nr.40/2015 aprobate prin HG 93/2016). Se acceptă facturi de avans însoțite de instrumente de garantare (scrisoare de garanţie bancară, poliţa de asigurare) emise de furnizor. Condițiile de plată pot fi modificate de comun acord prin act adițional la contractul de furnizare. În contractele de furnizare/servicii/lucrări vor fi prevăzute în mod expres criterii de penalizare ale furnizorilor (ofertantului câştigător) în cazul în care se dovedeşte că acesta a prezentat: documente ori declaraţii false, inexacte sau incomplete in cadrul procedurii competitive de atribuire a contractului de furnizare/servicii/lucrari, sau pe durata realizării contractului, care au adus prejudicii (corecţii financiare) beneficiarului finantarii. În acest caz se va proceda la aplicarea de penalitati (intre 5% si 100% din valoarea contractului), în corelare exactă cu penalităţile/corecţiile/retragerile de sume aplicate beneficiarului finanţării din partea oricarei Institutii abilitate de lege in acest sens'. IV. Anexele solicitate a fi completate din partea ofertanților ANEXA NR. 1 – DECLARATIE PE PROPRIA RASPUNDERE DIN PARTEA OFERTANTULUI PRIVIND CONFLICTUL DE INTERESE OFERTANT/OFERTANT ASOCIAT Nr……../data …………………… (denumirea/numele) DECLARAŢIE privind neîncadrarea în situaţiile prevăzute la art. 15 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 66/2011 privind prevenirea, constatarea şi sancţionarea neregulilor apărute în obţinerea şi utilizarea fondurilor europene şi/sau a fondurilor publice naţionale aferente acestora, cu modificările şi completările ulterioare Subsemnatul(a), ........................................................, în calitate de .................................................., referitor la procedura ................................................., declar pe propria răspunde, sub sancţiunea falsului în declaraţii, aşa cum este acesta prevăzut la art. 326 din Legea nr. 286/2009 privind Codul penal, cu modificările şi completările ulterioare, că nu mă încadrez în ipotezele descrise la art. 15 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 66/2011 privind prevenirea, constatarea şi sancţionarea neregulilor apărute în obţinerea şi utilizarea fondurilor europene şi/sau a fondurilor publice naţionale aferente acestora, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 142/2012, cu modificările şi completările ulterioare. Subsemnatul(a), ............................, declar că voi informa imediat ................................... dacă vor interveni modificări în prezenta declaraţie. De asemenea, declar că informaţiile furnizate sunt complete şi corecte în fiecare detaliu şi înţeleg că ............................ are dreptul de a solicita, în scopul verificării şi confirmării declaraţiei, orice informaţii suplimentare. Înţeleg că în cazul în care această declaraţie nu este conformă cu realitatea sunt pasibil de încălcarea prevederilor legislaţiei penale privind falsul în declaraţii. ............................... (numele şi funcţia persoanei autorizate) ........................................... (semnătura persoanei autorizate) Anexa nr. 2 OFERTANT/OFERTANT ASOCIAT …………………… (denumirea/numele) Fișa tehnică comparativă Nr. crt. Denumire echipament Caracteristici tehnice obligatorii solicitate Caracteristici tehnice ofertate (se va completa de către ofertant, luând datele tehnice specifice din oferta de preț, ceea ce se ofertează) 1. Sistem de monitorizare Cabinet metalic de monitorizare ce include și comunicație Ethernet – Modbus RTU 32 ch Servicii de instalare contori energie electrică și comunicație Aplicatie web-based, numar de utilizator nelimitat Sistem de operare tip server si baza de date, tehnologii open fara costuri aditionale de licențiere Aplicație pentru smartphone/tabletă, numar de utilizator nelimitat Modul Securitate aplicatie Backup automat baza de date si funtionalitate export/import valori baza de date Afisare valori in timp real in format tabelar sau grafic Modul Rapoarte cu rapoarte tabelare predefinite Modul Dashboard Posibilitatea de a extinde sistemul in alte locatii Caracteristici tehnice suplimentare*: 11 contori energie electrica 1 x250A , 8x 400A, 2x630A Sistem de interfatare cloud si gateway Materialele necesare instalarii in limita a 600m liniari, inclusiv cabinet metalic Servicii de instalare onsite Data completării: Nume și prenume: Semnătura ANEXA 3 CENTRALIZATOR OFERTE DE PREȚ La procedura de atribuire „Achiziție sistem de monitorizare a consumurilor de energie” ELEMENTE SOLICITATE ELEMENTE OFERTATE Prezenta ofertă este valabilă un număr minim de 30 zile de la data deschiderii ofertei Oferta este datată după data de 18.09.2023. Oferta este redactată în limba română sau altă limbă, cu condiția depunerii unei traduceri pentru documentele întocmite într-o altă limbă decât română Termenul de livrare solicitat este de 1 luni de la lansarea comenzii, cu posibilitatea prelungirii termenului cu condiția respectării perioadei de implementare limita, adica nu mai târziu de 31.12.2023. În cazul în care in mod exceptional termenul de 31.12.2023 va fi prelungit de către Autoritate, atunci se va putea aplica și în cadrul contractului această prelungire. Condiția de plată solicitată este: Mecanismul cererilor de plată și a cererilor de rambursare reglementat prin OUG nr. 40/2015 privind gestionarea financiară a fondurilor europene pentru perioada de programare 2014-2020 și a normelor de aplicare a OUG nr.40/2015 aprobate prin HG 93/2016). SAU Exclusiv mecanismul cererilor de plată, reglementat prin OUG nr. 40/2015 privind gestionarea financiară a fondurilor europene pentru perioada de programare 2014-2020 și a normelor de aplicare a OUG nr.40/2015 aprobate prin HG 93/2016). Se acceptă facturi de avans, însoțite de instrumente de garantare (scrisoare de garanţie bancară, poliţa de asigurare) emise de furnizor. Emiterea facturilor de avans și implicit plata acestora se realizează astfel: 30% avans și 70% la livrare. Echipamentele ofertate sunt noi. Perioada de garanție ofertată este de minim 12 luni. Costul echipamentului Costul transportului, livrarea, punerea în funcțiunea și alte servicii conexe (dacă sunt gratuite, atunci se va specifica acest lucru). Data:……./……./……. OFERTANT ……………………………………. SEMNĂTURA …………………………………….