Descriere lot procedura

Obiectul contractului: Achizitionarea aplicatiei de tip ERP si servicii de instruire a personalului care va utiliza/administra aplicatia Locatia de implementare a contractului: Oradea, Str. Corneliu Coposu nr.2, Cod postal 410469, Judetul Bihor. Durata maxima pentru implementarea, testarea si punerea in functiune a aplicatiei de tip ERP este de 10 luni de la semnarea contractului de furnizare. Instruirea personalului ce va utiliza/administra aplicatia ERP se va realiza pe durata a 2 luni dupa finalizarea implementarii sistemului ERP. Valoarea estimata a achizitie fara TVA este de 1525000,00 lei, fiind compusa din: - Aplicatie de tip ERP (1 buc.) –1216000,00 lei - Servicii de instruire a personalului care va utiliza/administra aplicatia (1 serviciu / contract) –309000,00 lei Toate preţurile vor fi exprimate in lei, fara TVA. Preturile ofertei nu pot depasi valorile estimate, fara TVA. Pretul aplicatiei de tip ERP va include urmatoarele: -pretul implementarii sistemului informatic de management al afacerii -pretul eventualelor licente/utilizator sau orice alta forma de licentiere pentru un numar de 70 utilizatori concurenti si a modulelor functionale conform specificatiilor tehnice -eventualele costuri legate de serverul de baze de date -orice alte eventuale costuri legate de alte aplicatii software necesare bunei functionari a aplicatiei ERP, mai putin cele referitoare la sistemele de operare pentru PC-uri si server si aplicatiile de tip office. Pretul serviciului de instruire a personalului care va utiliza/administra aplicatia va include urmatoarele: - toate costurile necesare pentru instruirea unui numar de 70 utilizatori carora li se va exemplifica functionarea sistemului si va fi parcursa fiecare optiune functionala a sa; - costurile referitoare la realizarea in format digital si tiparit a instructiunilor de utilizare a aplicatiei ERP pentru toate elementele componente ale solutiei implementate; - orice eventuale costuri referitoare la realizarea instruirii in limba romana. Criteriul de atribuire: cea mai avantajoasa oferta din punct de vedere tehnico – economic. Grila de evaluare si algoritmul de calcul se gasesc in documentatia de atribuire. Ofertantul va respecta indicatiile prevazute in cadrul Documentatiei de atribuire atasata acestui anunt de achizitie, inclusiv cu privire la completarea corecta a formularelor solicitate si prezentarea documentelor de calificare si selectie. Data si ora limita pentru solicitari de clarificari la documentatia de atriburie: 27.12.2013, ora 16.00. Orice informatii sau raspunsuri la clarificari se vor obtine prin intermediul adresei de email a achizitorului si anume: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. Informatiile detaliate in documentatia de atribuire sunt obligatorii si nu se admit negocieri. Toate conditiile din documentatie pentru care nu s-au solicitat lamuriri suplimentare in perioada de solicitare a clarificarilor se considera acceptate de catre ofertanti. Perioada de valabilitate oferte: 180 zile Evaluarea ofertelor si stabilirea ofertantului castigator se va realiza pana cel tarziu in data de 18.03.2014, iar semnarea contractului cu ofertantul castigator se va realiza pana cel tarziu in data de 18.06.2014. Limba de redactare a ofertei: limba romana. Data si ora limita de depunere a ofertei: 06.01.2014, ora 12.00 Data si ora deschiderii ofertelor: 06.01.2014, ora 14.00 Adresa la care se transmit ofertele: Strada Selimbarului nr. 2, municipiul Oradea, judetul Bihor, cod postal 410355 (prin poştă, curierat sau personal). Locul şi modul de obţinere a documentaţiei de atribuire: documentatia de atribuire este atasata acestui anunt si se poate descarca on-line. Informatii suplimentare puteti obtine la sediul administrativ al firmei din Strada Selimbarului nr. 2, municipiul Oradea, judetul Bihor, cod postal 410355, tel. / fax 0259.470.704, e-mail Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. , persoana de contact– Pătruț Ovidiu Cristian – Director Executiv.