Descriere lot procedura

SC LATCOST SRL Sediul social: Comuna Aninoasa, str. Margine, nr.48, jud. Dâmbovița Punctul de lucru : Târgoviste, str. Aleea Sinaia, nr. 42, Jud. Dâmbovița Cod Fiscal RO20442511 Nr. RC J15/25/08.01.2007 Tel/fax 0726025254/0345100135 E-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. ANUNŢ DE PARTICIPARE La procedura simplificată de atribuire a contractului de furnizare utilaje specifice activității de construcții,- buldoexcavator -2 buc Programul Operaţional Regional 2007-2013 Axa prioritară 4.3. „ Sprijinirea dezvoltării mediului de afaceri regional şi local” Domeniul de intervenţie 4.3. „Sprijinirea dezvoltării microîntreprinderilor” Titlu proiect: „ Dezvoltarea SC LATCOST SRL prin achiziție de utilaje moderne” Cod SMIS: 52405 Contract de finanțare: 4338/30.06.2014 Obiectul contractului de furnizare îl constituie livrarea şi punerea în funcţiune a următoarelor utilaje: - buldoexcavator -2 buc Locul principal de livrare Punctul de lucru : Târgoviste, str. Aleea Sinaia, nr. 42, Jud. Dâmbovița Tipul şi durata contractului, termenul de livrare a utilajelor, termenele de facturare și plată ale contractului: - contract de furnizare - durata contractului de furnizare este de 3 luni. - termenul de livrare şi punere în funcţiune a utilajelor este de maximum 60 zile de la emiterea comenzii - termenul de plată este de maximum 45 zile de la emiterea facturii; - factura se va emite la livrarea utilajelor. - modalitate de plata- pana la: o 80% avans in maxim 45 zile de la emiterea comenzii o 20% în termen de maximum 45 de zile de la emiterea facturii finale si semnarea procesului verbal de punere in functiune. Valoarea estimată a contractului de furnizare utilaje: Buldoexcavator – 2 buc. este de 586.080,00 lei fără TVA. Procedura de achiziţie Procedura simplificată aplicată de beneficiarii privaţi în cadrul proiectelor finanţate din instrumente structurale, obiectivul „Convergenţă“, precum şi în cadrul proiectelor finanţate prin mecanismele financiare SEE şi norvegian pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări – Anexa la Ordinul nr.1120/15.10.2013 Criteriul de atribuire: preţul cel mai scăzut Conditiile de participare si selectie se gasesc in documentatia atasata – fisa de date. Note: În cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat să prezinte aceleasi documente mentionate in fisa de date ca si ofertantul. Ofertarea de produse cu caracteristici inferioare celor prevăzute în Anexa cu specificaţii tehnice sau care nu satisfac cerinţele prezentului anunţ de participare va fi declarată ofertă necorespunzătoare şi va fi respinsă. De asemenea, operatorul economic care va oferta un preț peste valoarea estimată va fi descalificat de la prezenta procedura de achiziție. FORMULARE și ANEXE • Formularul nr. 1 – Scrisoare de înaintare; • Formularul nr. 2 – Propunere tehnica si Anexa la Formular 2 • Formularul nr. 3 – Oferta si Anexa la Formular 3 • Formularul nr. 4 – Declaraţie privind neîncadrarea în situaţiile descrise la art.14 şi art. 15 din O.U.G. nr. 66/2011; • Formularul nr. 5 – Declaraţie privind eligibilitatea • Formularul nr. 6 – Declarație privind neîncadrarea în situaţiile prevăzute la art. 181 din Ordonanţa de urgenţă nr. 34/2006 • Formularul nr. 7 – Imputernicire • Model contract de furnizare.