(locația implementării proiectului):
MORARU, Nr.5, Județul Suceava
Tipul și durata contractului:
• contract de furnizare
• durata contractului:12 luni
Termenul de livrare:
2 luni de la lansarea comenzii, cu posibilitatea prelungirii termenului cu condiția respectării perioadei de implementare.
Valoarea estimată a contractului:
279,229.8 RON + TVA, din care
1. UTILAJ AUTOMAT BUTIL – 89,696.72 RON + TVA
2. UTILAJ DE THIOKOL – 159,114.19 RON+TVA
3. RĂCITOR – 30,418.89 RON+TVA
Procedura de atribuire a achiziției este lotizată și defalcată pe loturi separate de produse și/sau servicii Da Nu
Ofertele se depun separat pentru loturi de produse și/sau servicii care fac obiectul achiziției Da Nu
Procedura de atribuire aplicată:
Ordinul 1284 din 2016, Procedura competitivă aplicată de beneficiarii privați pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări finanțate din fonduri europene, prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.
Criteriul de evaluare și selecție a ofertelor de preț:
Evaluarea ofertelor se va realiza prin compararea avantajelor tehnice și financiare prezentate de către ofertanți, cu condiția respectării criteriilor solicitate de transmitere și prezentare a ofertelor. Va fi selectată câștigătoare oferta cu cele mai multe avantaje pentru realizarea scopului proiectului. Elementele de departajare a ofertelor primite, in ordinea priorității, sunt prezentate în capitolul II.
Detalii despre evaluarea ofertelor:
Clarificări care pot fi solicitate în etapa de evaluare a ofertelor de preț:
- Neconcordanțe în informațiile furnizate de ofertanți în oferta de preț și anexele ofertei
- Lipsesc informații sau nu sunt clare (ex. Condiții de plată, costurile ofertate nu sunt
clar detaliate)
- Lipsa anexelor 1 - Declarație pe propria răspundere din partea ofertantului privind conflictul de interese, 2 – Fișă tehnică comparativă și 3 – Centralizator oferte de preț. Lipsa acestor anexe poate face obiectul unei singure clarificări.
Lipsa ofertei tehnice nu poate face obiectul unei clarificări. Lipsa acesteia are ca efect excluderea ofertei în etapa de evaluare a acestora.
Termenul limită pentru depunerea ofertelor:
31.08.2023 ora 12:00
Locul şi modalitatea de depunere:
Oferta se depune într-un singur exemplar, în original, semnat și ștampilat din partea ofertantului. La ofertă trebuie anexate documentele prevăzute la Secţiunea IV.
Ofertele se depun/ se transmit prin poştă, curierat sau personal la: Judetul Suceava , localitatea
Scheia, Strada Aeroportului, nr.29/
Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.
Modeul de prezentare a ofertei și a anexelor
Oferta de preț va conține anexele obligatorii de la sfârșitul documentației și
oferta de preț trebuie să conțină în mod obligatoriu o detaliere tehnică a echipamentului / echipamentelor. Nu este suficient din punct de vedere tehnic să se prezinte doar Anexa 2 – Fișa tehnică comparativă.
În oferta de preț prezentată de către potențialii ofertanți se va menționa:
a. Perioada de garanție
b. Condiții de plată ( Se va menționa în cadrul ofertei condițiile de plată propuse și dacă se acceptă condițiile de plată utilizând mecanismul cererilor de plată și a cererilor de rambursare reglementat prin OUG nr. 40/2015 privind gestionarea financiară a fondurilor europene pentru perioada de programare 2014-2020 și a normelor de aplicare a
OUG nr.40/2015 aprobate prin HG 93/2016)
c. Termenul de livrare a echipamentelor / utilajelor
d. În oferta de preț prezentată de către ofertanți se va evidenția separat costul echipamentelor/utilajelor, costurile de transport, asigurare, livrare și punere în funcțiune a bunurilor (dacă sunt gratuite, atunci se va specifica acest lucru în ofertă).
e. Suport telefonic non-stop
Data deschiderii ofertelor:
31.08.2023, ora 15:00
Limba de redactare a ofertei: română sau altă limbă, cu traducere autorizată
Moneda folosită: RON sau EURO
Curs valutar utilizat:
1 EURO = 4,9373 conform cursului de schimb BNR din data de 22.08.2023
Ofertele alternative:
Sunt interzise
Modalitatea de solicitare a clarificărilor din partea ofertanților:
Clarificările pot fi trimise prin email sau fax la: MARCEAN SILVIU-VLADIMIR, email:
Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.
, până la data de 27.08.2023
II. Specificații tehnice
Echipamentele / Utilajele pentru care se solicită ofertele de preț:
Nr. crt.
Denumire echipament
Caracteristici tehnice solicitate
Cantitate
Caracteristici tehnice obligatorii
(Cerință obligatorie eliminatorie)
Ordinea priorității
1.
UTILAJ AUTOMAT BUTIL
Rezervorul de butil de capacitate 7 kg
1
Posibilitate de aplicare pe baghete
curbate sau circulare
2
Viteza bandei reglabila intre 20 /100
m/min
3
Duze de extrudare reglabile pentru
baghete distantiere de 6-30 mm
4
Controller digital cu afisaj pentru
temperatura
5
Denumire echipament
Caracteristici tehnice obligatorii
(Cerință obligatorie eliminatorie)
Ordinea priorității
Cantitate
2.
UTILAJ DE
THIOKOL
Alimentare hidraulica, amestecare si
dozare a materialului bicomponent
1
Comanda computerizata
2
Semnalizare optica si acustica pentru
rezervoarele de material
3
Sistem de avertizare pentru
suprapresiune
4
Controlul si precizia dozajului garantate
5
3.
Denumire echipament
Caracteristici tehnice obligatorii
(Cerință obligatorie eliminatorie)
Ordinea priorității
Cantitate
RĂCITOR
Temperatura de răcire -35°C
1
Temperatura de încălzire -50 °C
2
*Prezentarea caracteristicilor tehnice suplimentare, constituie un avantaj tehnic în selectarea furnizorului câștigător, dar nu este obligatoriu prezentarea acestora.
Ordinea priorității se va aplica la atribuirea ofertelor, ca elemente de departajare în situația în care fiecare potențial furnizor participant a depus o ofertă în care se regăsesc toate caracteristicile tehnice minime. În această situație departajarea se va realiza în baza priorităților mai sus amintite.
În cazul în care, în întreaga documentație de atribuire, au fost menționate specificații tehnice care ar putea indica o anumită origine, sursă, producție, un procedeu special, o marcă de fabrică sau de comerț, un brevet de invenție, o licență de fabricație, referitor la acestea, se înțelege de la sine că achizitorul face mențiunea “sau echivalent”.
Oferta de preț trebuie să conțină în mod obligatoriu o detaliere tehnică a echipamentului / echipamentelor. Nu este suficient din punct de vedere tehnic să se prezinte doar Anexa 2 – Fișa tehnică comparativă.
III. Clauze contractuale solicitate:
În contractele de furnizare vor fi prevazute în mod expres condiții referitoare la:
• Livrare;
• Montaj;
• Pnere în funcțiune;
• Recepție ;
• Standarde de calitate;
• Service;
• Garanții;
• Posibilitatea de acordare a unui avans;
• Asigurarea trainingului.
Oferta de preț câștigătoare se anexează la contractul de furnizare.
În contractele de furnizare vor fi prevăzute în mod expres criterii de penalizare ale
furnizorilor (ofertantului câştigător) în cazul în care se dovedeşte că acesta a prezentat:
documente ori declaraţii false, inexacte sau incomplete in cadrul procedurii competitive de
atribuire a contractului de furnizare, sau pe durata realizării contractului, care au adus
prejudicii (corecţii financiare) beneficiarului finantarii. În acest caz se va proceda la
aplicarea de penalitati (intre 5% si 100% din valoarea contractului), în corelare exactă cu
penalităţile/corecţiile/retragerile de sume aplicate beneficiarului finanţării din partea
oricarei Institutii abilitate de lege in acest sens.
IV. Anexele solicitate a fi completate din partea ofertanților
ANEXA NR. 1 – DECLARATIE PE PROPRIA RASPUNDERE DIN PARTEA OFERTANTULUI PRIVIND CONFLICTUL DE INTERESE
OFERTANT/OFERTANT ASOCIAT Nr……../data
……………………
(denumirea/numele)
DECLARAŢIE
privind neîncadrarea în situaţiile prevăzute la art. 15 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 66/2011 privind prevenirea, constatarea şi sancţionarea neregulilor apărute în obţinerea şi utilizarea fondurilor europene şi/sau a fondurilor publice naţionale aferente acestora, cu modificările şi completările ulterioare
Subsemnatul(a), ........................................................, în calitate de .................................................., referitor la procedura ................................................., declar pe propria răspunde, sub sancţiunea falsului în declaraţii, aşa cum este acesta prevăzut la art. 326 din Legea nr. 286/2009 privind Codul penal, cu modificările şi completările ulterioare, că nu mă încadrez în ipotezele descrise la art. 15 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 66/2011 privind prevenirea, constatarea şi sancţionarea neregulilor apărute în obţinerea şi utilizarea fondurilor europene şi/sau a fondurilor publice naţionale aferente acestora, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 142/2012, cu modificările şi completările ulterioare.
Subsemnatul(a), ............................, declar că voi informa imediat ................................... dacă vor interveni modificări în prezenta declaraţie.
De asemenea, declar că informaţiile furnizate sunt complete şi corecte în fiecare detaliu şi înţeleg că ............................ are dreptul de a solicita, în scopul verificării şi confirmării declaraţiei, orice informaţii suplimentare.
Înţeleg că în cazul în care această declaraţie nu este conformă cu realitatea sunt pasibil de încălcarea prevederilor legislaţiei penale privind falsul în declaraţii.
...............................
(numele şi funcţia persoanei autorizate)
...........................................
(semnătura persoanei autorizate)
Anexa nr. 2.
OFERTANT/OFERTANT ASOCIAT
……………………
(denumirea/numele)
Fișa tehnică comparativă
Nr. crt.
Denumire echipament
Caracteristici tehnice minime solicitate
Caracteristici tehnice ofertate
(se va completa de către ofertant, luând datele tehnice specifice din oferta de preț, ceea ce se ofertează)
1.
UTILAJ AUTOMAT BUTIL
Rezervorul de butil de capacitate 7 kg
Posibilitate de aplicare pe baghete
curbate sau circulare
Viteza bandei reglabila intre 20 /100
m/min
Duze de extrudare reglabile pentru
baghete distantiere de 6-30 mm
Controller digital cu afisaj pentru
temperatura
2.
UTILAJ DE
THIOKOL
Alimentare hidraulica, amestecare si
dozare a materialului bicomponent
Comanda computerizata
Semnalizare optica si acustica pentru
rezervoarele de material
Sistem de avertizare pentru
suprapresiune
Controlul si precizia dozajului garantate
3.
RĂCITOR
Temperatura de răcire -35°C
Temperatura de încălzire -50 °C
Data completării: Nume și prenume:
Semnătura
ANEXA 3
CENTRALIZATOR OFERTE DE PREȚ
La procedura de atribuire a contractului de furnizare
pentru urmatoarele echipamente:
• UTILAJ AUTOMAT BUTIL
• UTILAJ DE THIOKOL
• RĂCITOR
ELEMENTE SOLICITATE
ELEMENTE OFERTATE
Prezenta ofertă este valabilă un număr minim de 60 zile de la data deschiderii ofertei
Oferta este datată după data de 22.08.2023
Oferta este redactată în limba limba română sau altă limbă, cu traducere autorizată
Termenul de livrare solicitat este de 2 luni la lansarea comenzii, cu posibilitatea prelungirii termenului cu condiția respectării perioadei de implementare.
Condiția de plată solicitată este:
Se va menționa în cadrul ofertei condițiile de plată propuse și dacă se acceptă condițiile de plată utilizând mecanismul cererilor de plată reglementat prin OUG nr. 40/2015 privind gestionarea financiară a fondurilor europene pentru perioada de programare 2014-2020 și a normelor de aplicare a OUG nr.40/2015 aprobate prin HG 93/2016).
Se accepta emiterea facturilor de avans si implicit plata acestora.
Echipamentele ofertate sunt noi.
Perioada de garanție ofertată este de 12 luni.
Costul echipamentului 279,229.8 RON + TVA
Costul transportului, livrarea, punerea în funcțiunea și alte servicii conexe (dacă sunt gratuite, atunci se va specifica acest lucru).
Data:……./……./…….
OFERTANT
…………………………………….
SEMNĂTURA
…………………………………….