Descriere lot procedura

Prezenta documentație se referă la procedura de achizitie lift pentru persoane cu dizabilități, pentru proiectul cu titlul „Dezvoltarea societații Arti Logistic SRL prin creare departament de cazare”, cod SMIS 131680. Informaţii generale: Tipul contractului: furnizare Obiectul contractului de furnizare: Lift pentru persoane cu dizabilitati - 45,000.00 lei+ TVA Locul de livrare a produselor: loc. Arad, str Mierlei, nr 30, jud. Arad Procedura de atribuire aplicată: Ordinul 1284 din 2016, Procedura competitivă aplicată de beneficiarii privați pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări finanțate din fonduri europene, prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin. Criteriul de evaluare și selecție a ofertelor de preț: Evaluarea ofertelor se va realiza prin compararea avantajelor tehnice și financiare prezentate de către ofertanți, cu condiția respectării criteriilor solicitate de transmitere și prezentare a ofertelor. Va fi selectată câștigătoare oferta cu cele mai multe avantaje pentru realizarea scopului proiectului. Termenul limită pentru depunerea ofertelor: 03.07.2023 ora 17:00 Locul şi modalitatea de depunere: Oferta se depune într-un singur exemplar, în original, semnat și ștampilat din partea ofertantului. La ofertă trebuie anexate documentele prevăzute la Secţiunea IV. Ofertele se depun/ se transmit prin poştă, curierat sau personal la: Municipiul Arad, Str. Calea Zimandului nr. 1, județul Arad, cod poștal 310253. În oferta de preț prezentată de către potențialii ofertanți se va menționa: a. Perioada de garanție minim 24 luni b. Posibilitate acordare avans: DA c. Posibilitate ajutare preț: NU d. Condiții de plată: Se va menționa în cadrul ofertei condițiile de plată propuse și dacă se acceptă condițiile de plată utilizând mecanismul cererilor de plată și a cererilor de rambursare reglementat prin OUG nr. 40/2015 privind gestionarea financiară a fondurilor europene pentru perioada de programare 2014-2020 și a normelor de aplicare a OUG nr.40/2015 aprobate prin HG 93/2016). Se accepta si plata in avans de maxim 50%. Conditiile de plata se vor stabili prin contractul de furnizare. e. Termenul de livrare a echipamentelor f. În oferta de preț prezentată de către ofertanți se va evidenția separat costul echipamentelor, costurile de transport, asigurare, livrare și punere în funcțiune a bunurilor (dacă sunt gratuite, atunci se va specifica acest lucru în ofertă). g. Alte informații pe care le considerați relevante. Data deschiderii ofertelor: 04.07.2023 Limba de redactare a ofertei: Romana sau alta limba, cu traducere autorizata. Moneda folosită: Lei sau euro Curs valutar utilizat: 4.9630 lei – 1 euro, curs valutar InforEuro pentru luna iunie 2023. Cursul valutar va fi utilizat exclusiv pentru compararea ofertelor primite in timpul procedurii de achizitii. Ofertele alternative: Sunt interzise. Modalitatea de solicitare a clarificărilor din partea ofertanților: Clarificările pot fi trimise prin email la: Tucudean Adrian Sorin, E-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. , până la data de 28.06.2022.