Descriere lot procedura

Obiectivul general al proiectului este consolidarea poziției Beneficiarului pe piața a start-up-urilor din domeniul competitiv IT&C și promovarea spiritului antreprenorial prin facilitarea exploatării economice a ideilor noi și prin încurajarea creării de noi întreprinderi în cadrul unui incubator de afaceri performant din municipiul Cluj-Napoca. Obiectivele specifice ale proiectului sunt următoarele: - Crearea unui incubator de afaceri sectorial în domeniul IT&C complet funcțional, accesibilizat pentru persoane cu dizabilități și eficient din punct de vedere energetic, prin construirea spatiilor aferente și dotarea acestora cu active corporale și necorporale, în 32 luni de la semnarea contractului de finanțare. - Derularea de activități specifice de atragere a unui număr de minimum 34 antreprenori/firme incubate, prin servicii oferite atât de personalul intern al administratorului, cât și prin atragerea de prestatori externi de servicii specializate, până la sfârșitul perioadei de implementare a proiectului. Prin prezenta procedură, Beneficiarul urmărește achiziționarea de servicii de consultanță pentru export și căutare de parteneri, necesare pentru rezidenții din incubatorul de afaceri sectorial în domeniul IT&C, situat în mun. Cluj-Napoca, str. Constantin Brâncuși, nr. 57-59, jud. Cluj. Serviciile ce fac obiectul achiziției vor viza maximum 34 de întreprinderi rezidente în incubatorul de afaceri, cu un număr de maximum 100 de angajați. Prestarea serviciilor ce fac obiectul achiziției are scopul de coordonare și sprijinire a rezidenților din incubatorul de afaceri în identificarea nevoilor, a oportunităților de afaceri și de accesare a piețelor internaționale, respectiv de facilitare a activităților de matchmaking și de identificare a potențialelor parteneriale la nivel internațional. În acest sens, contractantul va desfășura, în temeiul contractului de achiziție, următoarele activități (detaliate în Anexa nr. 1 la documentația de atribuire): a) identificarea nevoilor pe care rezidenții din incubatorul de afaceri le au cu privire la export și la căutarea de parteneri la nivel internațional, prin aplicarea unei metodologii bazate pe chestionare și interviuri; b) organizarea a două sesiuni de training pe domenii de interes din perspectiva obiectivelor de internaționalizare și export în cadrul businessului; c) organizarea a două sesiuni de workshop, care au drept scop îmbunătățirea capacității de business în scopul generării de activități de internaționalizare; d) organizarea de sesiuni individuale de mentorat privind procesul de internaționalizare. În cadrul acestei activități, contractantul va organiza maximum 30 de sesiuni de mentorat; e) organizarea a două vizite incoming, precum și identificarea și facilitarea participării rezidenților interesați la două vizite outgoing cu parteneri din mediul de business din țări vizate de rezidenți pentru export/parteneriate.