Descriere lot procedura

Programul Operational Regional Axa prioritară 4 „Sprijinirea dezvoltarii mediului de afaceri regional si local Domeniul major de intervenţie 4.3 „Sprijinirea dezvoltarii microintreprinderilor” Titlul proiectului: “Dotare salon infrumusetare” Contract nr. 3824/04.09.2013 Cod SMIS: 29493 SC CELLIER SRL Str. Tudor Vladimirescu, bl. U6, scara A, etaj P, ap. 4, Pitesti, jud. Arges Tel/Fax : 0348.438.401 Mobil: 0745.925.757 Responsabil de proiect Ungureanu Elena Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. ANUNȚ DE PARTICIPARE pentru procedura de atribuire a Contractului de furnizare bunuri: Dotari salon infrumusetare prin procedura deschisă: procedură simplificată 1. Obiectul contractului: “Dotari salon infrumusetare” 2. Valoarea estimată a contractului pentru achiziţionarea echipamentelor este de 722.907 RON fara TVA, 3. Legislatia apicabila 3.1. Ordinul Ministrului Afacerilor Europene nr. 1120 din 15 octombrie 2013 privind aprobarea Procedurii simplificate aplicate de beneficiarii privaţi în cadrul proiectelor finanţate din instrumente structurale, obiectivul „Convergenţă“, precum şi în cadrul proiectelor finanţate prin mecanismele financiare SEE şi norvegian pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări 3.2 Instructiunile de achizitii pentru beneficiarii operatori economici privati ai Programului Operational Regional anexa la Contractul de finantare, cu publicarea prealabilă a unei invitatii/anunţ de participare, cu utilizarea unei etape finale de analiza de oferte si atribuirea ofertei castigatoare. 4. Criterii de participare 4.1 Situaţia personală a candidatului sau ofertantului: Informaţii şi formalităţi necesare pentru evaluarea respectării cerinţelor - Declaratie privind neincadrarea in situatiile de conflict de interese, conform Ordonantei de urgenta a Guvernului Romaniei nr. 66/2011, art. 14 si 15. 4.2 Capacitatea de exercitare a activităţii profesionale Informaţii şi formalităţi minim(e) necesare pentru evaluarea respectării cerinţelor menţionate: 4.2.1. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar comercializarea echipamentelor ofertate. Ofertanţii nerezidenţi vor prezenta documente care dovedesc o formă de înregistrare ca persoana fizica sau juridica sau de atestare ori apartenenţa din punct de vedere profesional în conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit. 5. Criterii de atribuiere si criterii de evaluare a ofertelor 5.1 Criterii de atribuire Se va folosi criteriul “pretul cel mai scazut”. 5.2 Modul de prezentare a propunerii tehnice Ofertantul are obligaţia de a elabora propunerea tehnică cu respectarea strictă a caracteristicilor tehnice solicitate prin documentatia anexata. 5.3 Modul de prezentare a propunerii financiare Propunerea financiară va fi elaborată astfel încât aceasta să furnizeze toate informaţiile solicitate cu privire la preţ, modalitate si termenii de plată, garanție, precum şi la alte condiţii financiare şi comerciale legate de obiectul contractului de furnizare bunuri. Propunerea financiară are caracter ferm şi obligatoriu, din punctul de vedere al conţinutului pe toată perioada de valabilitate a ofertei. Toate documentele justificative vor fi certificate de ofertant prin semnare şi stampilare. 5.4 Modul de prezentare a ofertei: Oferta are caracter obligatoriu din punct de vedere al conţinutului pe toata perioada de valabilitate. Modul de prezentare: -un exemplar al propunerii tehnice în original, introdus în plic, pe care se va menţiona «Propunere tehnică », - un exemplar al propunerii financiare în original, introdus în plic, pe care se va menţiona «Propunere financiară», - documentele de calificare şi eligibilitate, vor fi prezentate în original, introdusă în plic, pe care se va menţiona «Documentele de calificare », - plicurile astfel pregătite se vor introduce într-un plic exterior, închis corespunzător, pe care se vor înscrie următoarele: -denumirea şi adresa ofertantului, -denumirea şi adresa societatii contractante, -menţiunile „Ofertă pentru atribuirea contractului de achiziţie echipamente pentru dotare salon infrumusetare” 5.5 Valabilitatea ofertei: Oferta trebuie sa fie valabila minim 30 de zile calendaristice de la data deschiderii ofertelor. 6. Conditii comerciale: 1.) Pretul va fi exprimat in lei sau euro, fara TVA si va ramane ferm pe toata perioada de valabilitate a ofertei; 2.) Termenul de plata aferent facturilor contractului va fi intre 30 si maxim 60 de zile de la livrare, receptie si punere in functiune; 3.) Valabilitatea ofertei va fi de minimum 30 de zile; 4.) Livrarea produselor se va face in maxim 30 de zile lucra de la comanda de livrare; 5.) Livrarea produselor se va face la punctul de lucru al Beneficiarului din Str. Tudor Vladimirescu, bl. U6, scara A, etaj P, ap. 4, Pitesti, jud. Arges; 6.) Valabilitatea contractului este de 8 luni de la semnarea acestuia. 7. Calendarul procedurii ------------------- Data Publicarea anuntului de participare -------- 05/11/2013 Punerea la dispozitia operatorilor economici a documentatiei pentru ofertanti ------- 05/11/2013 Primirea de clarificari privind documentatia -------- 09/11/2013 Data limita pentru primirea ofertelor --------- 12/11/2013 ora 12.00 Deschiderea ofertelor --------- 12/11/2013 ora 13.00 Evaluarea ofertelor --------- 12/11/2013 ora 13.30 Notificarea privind rezultatul aplicarii ofertelor --------- 13/11/2013 Semnarea contractului -------- 14/11/2013 Rugam cititi cu atentie documentatia atasata.