Descriere lot procedura

DENEROCON SRL Sediu: Județul Suceava, localitatea Scheia, Strada Aeroportului, nr. 29 CUI: 37441537, Nr. Înregistrare: J33/660/2017 Reprezentant legal: MARCEAN SILVIU-VLADIMIR SPECIFICAŢII document întocmit în baza Secțiunii a-3-a Elaborarea specificațiilor tehnice și determinarea valorii estimate din Ordinul nr. 1284/2016 privind aprobarea Procedurii competitive aplicabile solicitanților/beneficiarilor privați pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări finanțate din fonduri europene Prezenta documentație se referă la procedura de atribuire a contractului de furnizare pentru următoarele echipamente: • LINIE DE SPĂLARE GEAM+LINIE AUTOMATĂ PRESARE • MASĂ ROTATIVĂ • UTILAJ DE DEBITAT BAGHETA ALUMINIU • UTILAJ DE UMPLUT CU SILICAGEL • UTILAJ DE TRANSPORTAT BAGHETA DIN ALUMINIU Proiect finanțat prin Programul Operațional Regional 2014-2020 Axa prioritară 2 – Îmbunătățirea competitivității întreprinderilor mici și mijlocii Prioritatea de investiții 2.2. –Îmbunătățirea competitivității economice prin creșterea productivității muncii în IMM-uri, în sectoarele competitive identificate de SNC Denumirea proiectului: „CRESTEREA COMPETIVITATII FIRMEI DENEROCON SRL PRIN DEZVOLTAREA UNEI NOI ACTIVITATI” Codul SMIS al proiectului: 136645 I. Informaţii generale Tipul contractului 1 furnizare 0 servicii Obiectul contractului de furnizare Bunuri: 1. LINIE DE SPĂLARE GEAM+LINIE AUTOMATĂ PRESARE 2. MASĂ ROTATIVĂ 3. UTILAJ DE DEBITAT BAGHETA ALUMINIU 4. UTILAJ DE UMPLUT CU SILICAGEL 5. UTILAJ DE TRANSPORTAT BAGHETA DIN ALUMINIU Locul de livrare a produselor/prestare a serviciilor (locația implementării proiectului): Municipiul Suceava, Strada CONSTANTIN MORARU, Nr.5, Județul Suceava Tipul și durata contractului: • contract de furnizare • durata contractului: 12 luni Termenul de livrare: 2 luni de la lansarea comenzii, cu posibilitatea prelungirii termenului cu condiția respectării perioadei de implementare. - Valoarea estimată a contractului: 352,807.10 RON + TVA, din care Defalcarea valorii estimate: - LINIE SPĂLARE GEAM + LINIE AUTOMATĂ PRESARE – 289,109.44 RON + TVA - MASĂ ROTATIVĂ – 16,639.39 RON+TVA - UTILAJ DE DEBITAT BAGHETA ALUMINIU – 16,639.39 RON + TVA - UTILAJ DE UMPLUT CU SILICAGEL – 12,739.53 RON + TVA - UTILAJ DE TRANSPORTAT BAGHETA DIN ALUMINIU – 17,679.35 RON + TVA Procedura de atribuire a achiziției este lotizată și defalcată pe loturi separate de produse și/sau servicii 0 Da 1 Nu Ofertele se depun separat pentru loturi de produse și/sau servicii care fac obiectul achiziției 0 Da 1 Nu Procedura de atribuire aplicată: Ordinul 1284 din 2016, Procedura competitivă aplicată de beneficiarii privați pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări finanțate din fonduri europene, prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin. Criteriul de evaluare și selecție a ofertelor de preț: Evaluarea ofertelor se va realiza prin compararea avantajelor tehnice și financiare prezentate de către ofertanți, cu condiția respectării criteriilor solicitate de transmitere și prezentare a ofertelor. Va fi selectată câștigătoare oferta cu cele mai multe avantaje pentru realizarea scopului proiectului. Elementele de departajare a ofertelor primite, in ordinea priorității, sunt prezentate în capitolul II. Detalii despre evaluarea ofertelor: Clarificări care pot fi solicitate în etapa de evaluare a ofertelor de preț: - Neconcordanțe în informațiile furnizate de ofertanți în oferta de preț și anexele ofertei - Lipsesc informații sau nu sunt clare (ex. Condiții de plată, costurile ofertate nu sunt clar detaliate) - Lipsa anexelor 1 - Declarație pe propria răspundere din partea ofertantului privind conflictul de interese, 2 – Fișă tehnică comparativă și 3 – Centralizator oferte de preț. Lipsa acestor anexe poate face obiectul unei singure clarificări. Lipsa ofertei tehnice nu poate face obiectul unei clarificări. Lipsa acesteia are ca efect excluderea ofertei în etapa de evaluare a acestora. Termenul limită pentru depunerea ofertelor: 18.05.2023 ora 12:00 Locul şi modalitatea de depunere: Oferta se depune într-un singur exemplar, în original, semnat și ștampilat din partea ofertantului. La ofertă trebuie anexate documentele prevăzute la Secţiunea IV. Ofertele se depun/ se transmit prin poştă, curierat sau personal la: Judetul Suceava , localitatea Scheia, Strada Aeroportului, nr.29/ Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. Modeul de prezentare a ofertei și a anexelor Oferta de preț va conține anexele obligatorii de la sfârșitul documentației și oferta de preț trebuie să conțină în mod obligatoriu o detaliere tehnică a echipamentului / echipamentelor. Nu este suficient din punct de vedere tehnic să se prezinte doar Anexa 2 – Fișa tehnică comparativă. În oferta de preț prezentată de către potențialii ofertanți se va menționa: a. Perioada de garanție b. Condiții de plată (Se va menționa în cadrul ofertei condițiile de plată propuse și dacă se acceptă condițiile de plată utilizând mecanismul cererilor de plată și a cererilor de rambursare reglementat prin OUG nr. 40/2015 privind gestionarea financiară a fondurilor europene pentru perioada de programare 2014-2020 și a normelor de aplicare a OUG nr.40/2015 aprobate prin HG 93/2016) c. Termenul de livrare a echipamentelor / utilajelor d. În oferta de preț prezentată de către ofertanți se va evidenția separat costul echipamentelor/utilajelor, costurile de transport, asigurare, livrare și punere în funcțiune a bunurilor (dacă sunt gratuite, atunci se va specifica acest lucru în ofertă). e. Suport telefonic non-stop Data deschiderii ofertelor: 18.05.2023, ora 15:00 Limba de redactare a ofertei: română sau altă limbă, cu traducere autorizată Moneda folosită: RON sau EURO Curs valutar utilizat: 1 EURO = 4.9221 conform cursului de schimb BNR din data de 10.05.2023 Ofertele alternative: Sunt interzise Modalitatea de solicitare a clarificărilor din partea ofertanților: Clarificările pot fi trimise prin email sau fax la: MARCEAN SILVIU-VLADIMIR, email: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. , până la data de 15.05.2023 II. Specificații tehnice Echipamentele / Utilajele pentru care se solicită ofertele de preț: Nr. crt. Denumire echipament Caracteristici tehnice solicitate Cantitate Caracteristici tehnice obligatorii (Cerință obligatorie eliminatorie) Ordinea priorității 1. LINIE SPĂLARE GEAM + LINIE AUTOMATĂ PRESARE Grosime sticlă: 2-10 mm 1 1 buc. Viteză maximă de sălare a sticlei : min 10m/min 2 Număr perii: 6 3 Dimensiune minimă a sticlei spălate: 170 x 350 mm 4 Denumire echipament Caracteristici tehnice obligatorii (Cerință obligatorie eliminatorie) Ordinea priorității Cantitate 2 MASĂ ROTATIVĂ Dimensiune minima sticla 150 x 150 mm 1 1 buc. Dimenisune maxima sticla:1500 x 1500 mm 2 4 ventuze fixe 3 ventuza demontabla pentru gemuri mici 4 4 brate articulate independente 5 Denumire echipament Caracteristici tehnice obligatorii (Cerință obligatorie eliminatorie) Ordinea priorității Cantitate 3 UTILAJ DE DEBITAT BAGHETĂ ALUMINIU Lungime de taiere intre 100 to 2850 mm 1 1 buc. Raft de depozitare pentru baghete si produs finit 2 Indicator digital pentru dimensiune 3 Ecran digital 4 Posibilitatea de a taia mai multe profile in acelasi timp 5 Denumire echipament Caracteristici tehnice obligatorii (Cerință obligatorie eliminatorie) Ordinea priorității Cantitate 4 UTILAJ DE UMPLUT CU SILICAGEL • Lungime min. 2400mm • Inaltime min.1700mm • Latime min. 350mm 1 1 buc. Greutate min. 80 kg 2 Volumul al bazinului min.25 kg 3 Debit aer min. 6 bari 4 Denumire echipament Caracteristici tehnice obligatorii (Cerință obligatorie eliminatorie) Ordinea priorității Cantitate 5 UNITATE DE TRANSPORT BAGHETĂ ALUMINIU Posibilitatea de a transportalungime bagheta – max : 2500 x 2500 mm 1 1 buc. Viteza de transport :min. 135 mm/sec 2 Latime : min.3000 mm Lungime :min. 3000 mm 3 Inaltime : min. 2880 mm 4 *Prezentarea caracteristicilor tehnice suplimentare, constituie un avantaj tehnic în selectarea furnizorului câștigător, dar nu este obligatoriu prezentarea acestora. Ordinea priorității se va aplica la atribuirea ofertelor, ca elemente de departajare în situația în care fiecare potențial furnizor participant a depus o ofertă în care se regăsesc toate caracteristicile tehnice minime. În această situație departajarea se va realiza în baza priorităților mai sus amintite. În cazul în care, în întreaga documentație de atribuire, au fost menționate specificații tehnice care ar putea indica o anumită origine, sursă, producție, un procedeu special, o marcă de fabrică sau de comerț, un brevet de invenție, o licență de fabricație, referitor la acestea, se înțelege de la sine că achizitorul face mențiunea “sau echivalent”. Oferta de preț trebuie să conțină în mod obligatoriu o detaliere tehnică a echipamentului / echipamentelor. Nu este suficient din punct de vedere tehnic să se prezinte doar Anexa 2 – Fișa tehnică comparativă. III. Clauze contractuale solicitate: În contractele de furnizare vor fi prevazute în mod expres condiții referitoare la: • Livrare; • Montaj; • Pnere în funcțiune; • Recepție ; • Standarde de calitate; • Service; • Garanții; • Posibilitatea de acordare a unui avans; • Asigurarea trainingului. Oferta de preț câștigătoare se anexează la contractul de furnizare. În contractele de furnizare vor fi prevăzute în mod expres criterii de penalizare ale furnizorilor (ofertantului câştigător) în cazul în care se dovedeşte că acesta a prezentat: documente ori declaraţii false, inexacte sau incomplete in cadrul procedurii competitive de atribuire a contractului de furnizare, sau pe durata realizării contractului, care au adus prejudicii (corecţii financiare) beneficiarului finantarii. În acest caz se va proceda la aplicarea de penalitati (intre 5% si 100% din valoarea contractului), în corelare exactă cu penalităţile/corecţiile/retragerile de sume aplicate beneficiarului finanţării din partea oricarei Institutii abilitate de lege in acest sens. IV. Anexele solicitate a fi completate din partea ofertanților ANEXA NR. 1 – DECLARATIE PE PROPRIA RASPUNDERE DIN PARTEA OFERTANTULUI PRIVIND CONFLICTUL DE INTERESE OFERTANT/OFERTANT ASOCIAT Nr……../data …………………… (denumirea/numele) DECLARAŢIE privind neîncadrarea în situaţiile prevăzute la art. 15 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 66/2011 privind prevenirea, constatarea şi sancţionarea neregulilor apărute în obţinerea şi utilizarea fondurilor europene şi/sau a fondurilor publice naţionale aferente acestora, cu modificările şi completările ulterioare Subsemnatul(a), ........................................................, în calitate de .................................................., referitor la procedura ................................................., declar pe propria răspunde, sub sancţiunea falsului în declaraţii, aşa cum este acesta prevăzut la art. 326 din Legea nr. 286/2009 privind Codul penal, cu modificările şi completările ulterioare, că nu mă încadrez în ipotezele descrise la art. 15 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 66/2011 privind prevenirea, constatarea şi sancţionarea neregulilor apărute în obţinerea şi utilizarea fondurilor europene şi/sau a fondurilor publice naţionale aferente acestora, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 142/2012, cu modificările şi completările ulterioare. Subsemnatul(a), ............................, declar că voi informa imediat ................................... dacă vor interveni modificări în prezenta declaraţie. De asemenea, declar că informaţiile furnizate sunt complete şi corecte în fiecare detaliu şi înţeleg că ............................ are dreptul de a solicita, în scopul verificării şi confirmării declaraţiei, orice informaţii suplimentare. Înţeleg că în cazul în care această declaraţie nu este conformă cu realitatea sunt pasibil de încălcarea prevederilor legislaţiei penale privind falsul în declaraţii. ............................... (numele şi funcţia persoanei autorizate) ........................................... (semnătura persoanei autorizate) Anexa nr. 2. OFERTANT/OFERTANT ASOCIAT …………………… (denumirea/numele) Fișa tehnică comparativă Nr. crt. Denumire echipament Caracteristici tehnice minime solicitate Caracteristici tehnice ofertate (se va completa de către ofertant, luând datele tehnice specifice din oferta de preț, ceea ce se ofertează) 1. LINIE SPĂLARE GEAM + LINIE AUTOMATĂ PRESARE Grosime sticlă: 2-10 mm Viteză maximă de sălare a sticlei : min 10m/min Număr perii: 6 Dimensiune minimă a sticlei spălate: 170 x 350 mm 2. MASĂ ROTATIVĂ Dimensiune minima sticla 150 x 150 mm Dimenisune maxima sticla:1500 x 1500 mm 4 ventuze fixe ventuza demontabla pentru gemuri mici 4 brate articulate independente 3. UTILAJ DE DEBITAT BAGHETĂ ALUMINIU Lungime de taiere intre 100 to 2850 mm Raft de depozitare pentru baghete si produs finit Indicator digital pentru dimensiune Ecran digital Posibilitatea de a taia mai multe profile in acelasi timp 4. UTILAJ DE UMPLUT CU SILICAGEL • Lungime min. 2400mm • Inaltime min.1700mm Latime min. 350mm Greutate min. 80 kg Volumul al bazinului min.25 kg Debit aer min. 6 bari 5. UNITATE DE TRANSPORT BAGHETĂ ALUMINIU Posibilitatea de a transporta lungime bagheta – max : 2500 x 2500 mm Viteza de transport :min. 135 mm/sec Latime : min.3000 mm Lungime :min. 3000 mm Inaltime : min. 2880 mm Data completării: Nume și prenume: Semnătura ANEXA 3 CENTRALIZATOR OFERTE DE PREȚ La procedura de atribuire atribuire a contractului de furnizare pentru următoarele echipamente: • LINIE DE SPĂLARE GEAM+LINIE AUTOMATĂ PRESARE • MASĂ ROTATIVĂ • UTILAJ DE DEBITAT BAGHETA ALUMINIU • UTILAJ DE UMPLUT CU SILICAGEL • UTILAJ DE TRANSPORTAT BAGHETA DIN ALUMINIU ELEMENTE SOLICITATE ELEMENTE OFERTATE Prezenta ofertă este valabilă un număr minim de 60 zile de la data deschiderii ofertei Oferta este datată după data de 10.05.2023 Oferta este redactată în limba română sau altă limbă, cu traducere autorizată Termenul de livrare solicitat este de 2 luni la lansarea comenzii, cu posibilitatea prelungirii termenului cu condiția respectării perioadei de implementare. Condiția de plată solicitată este: Se va menționa în cadrul ofertei condițiile de plată propuse și dacă se acceptă condițiile de plată utilizând mecanismul cererilor de plată reglementat prin OUG nr. 40/2015 privind gestionarea financiară a fondurilor europene pentru perioada de programare 2014-2020 și a normelor de aplicare a OUG nr.40/2015 aprobate prin HG 93/2016). Se accepta emiterea facturilor de avans si implicit plata acestora. Echipamentele ofertate sunt noi. Perioada de garanție ofertată este de 12 luni. Costul echipamentului 352,807.10 RON + TVA Costul transportului, livrarea, punerea în funcțiunea și alte servicii conexe (dacă sunt gratuite, atunci se va specifica acest lucru). Data:……./……./……. OFERTANT ……………………………………. SEMNĂTURA …………………………………….