Obiectul achizitiei: Achizitionarea serviciilor unei companii specializate pentru elaborare de strategii de mediatizare si planuri de promovare, precum si a unui studiu comparativ pentru utilizarea unor instrumente si solutii informatice in turism
Locul de implementare: Str. Teleajen nr. 77 A, sector 2, Bucuresti
Lot 1 - elaborarea de strategii de mediatizare şi planuri de promovare
a. Strategia de mediatizare a produselor/serviciilor intreprinderii pe următorii 5 ani pentru îmbunătățirea imaginii acestora prin sublinierea avantajelor competitive ale acestora
b. Planul de promovare a produselor/serviciilor intreprinderii pe un an pentru îmbunătățirea imaginii acestora prin prin sublinierea avantajelor lor competitive
Criterii de atribuire:
1. Continutul tehnic al planului/ calitatea si adaptarea metodologiei
In decizia de adjudecare a ofertei castigatoare se va pune accentul pe capacitatea prestatorului de a-si indeplini sarcinile cu succes, in mod eficace si eficient. Va conta experienta in implementarea unor proiecte de anvergura similara.
2. Reducerea termenului de livrare
In decizia de adjudecare a ofertei castigatoare va avea intaietate oferta care propune cel mai convenabil termen de livrare. Motivul pentru care se acorda importanta acestui criteriu este dat de necesitatea societatii de a verifica si aviza documentatia.
3. Pretul