Descriere lot procedura

Programul Operaţional Sectorial „Creşterea Competitivităţii Economice” -co-finanţat prin Fondul European de Dezvoltare Regională „Investiţii pentru viitorul dumneavoastră” Titlul proiectului: „Achiziție de echipamente pentru producție de tâmplărie la SC Princeps Studio INC SRL, în loc. Tileagd, jud. Bihor” Cod SMIS : 43102 Contract de finantare: 4m/400491/5/14.11.2013 Beneficiar: SC PRINCEPS STUDIO INC SRL INVITATIE DE PARTICIPARE PENTRU SELECTIA DE OFERTE IN VEDEREA DOTARI CU UTILAJE TEHNOLOGICE LOT 3 Stimate Domn/Doamna, SC PRINCEPS STUDIO INC SRL cu sediul in Loc. Tinaud nr.192, Jud. Bihor va invita sa prezentati oferta dumneavoastra de utilaje tehnologice pentru realizarea unui proiect de investitii finantat prin Programul Operațional Sectorial „Creșterea Competitivității Economice”, Axa Prioritară 1 – Un sistem inovativ si ecoeficient de productie, Domeniul Major de Intervenție DM1.1 – Investitii productive si pregatirea pentru competitia pe piata a intreprinderilor, in special a IMM, Operațiunea a) Sprijin pentru consolidarea si modernizarea sectorului productiv prin investitii tangibile si intangibile, A2 – Sprijin financiar in valoare de pana la 1.065.000 lei acordat pentru investitii pentru intreprinderile mici si mijlocii, cu denumirea “ Achiziție de echipamente pentru producție de tâmplărie la SC Princeps Studio INC SRL, în loc. Tileagd, jud. Bihor” - proiect cofinantat prin Fondul European de Dezvoltare Regionala. Procedura aplicata: Procedura simplificată aplicata de beneficiarii privaţi în cadrul proiectelor finanţate din instrumente structurale, obiectivul „Convergenţă”, precum si in cadrul proiectelor finantate prin mecanismele financiare SEE si norvegian pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrari, aprobata prin Ordinul nr. 1.120 / 15.10.2013. Criteriul de atribuire: oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic (a se vedea in ANEXA II factorii de punctaj, ponderea si algoritmul de calcul). Obiectul contractului va consta in: achizitia de utilaje tehnologice. Tip contract: contract furnizare bunuri. Perioada contract: 7 luni. Data limită pentru depunerea ofertei: 19 decembrie 2013, ora 16.00 Data limita de primire a solicitarilor de clarificari: 16 decembrie 2013, ora 12.00 Data limita pentru transmiterea raspunsului la clarificari: 17 decembrie 2013, ora 12.00 Valabilitatea ofertei: cel putin 30 zile de la data emiterii. Adjudecarea ofertei castigatoare: 19 decembrie 2013, ora 16.30. Adresa la care se depune oferta: Loc. Tileagd str. Plopilor nr.640, Jud. Bihor. Valoarea estimata este de 1.521.425,00 Lei + TVA astfel: • Pentru LOTUL 1: 1.396.932,90 Lei + TVA astfel: - Centru de prelucrare cu comandă numerică în 5 axe: 1.226.148,00 Lei + TVA; - Pachet SOFTWARE pentru centrul de prelucrare cu comandă numerică în 5 axe pentru executie ferestre, usi, scari si mobilier: 170.784,90 Lei + TVA • Pentru LOTUL 2: 120.113,00 Lei + TVA astfel: - Pachet freze si scule de mare precizie pentru centru de prelucrare cu comandă numerică în 5 axe: 120.113,00 Lei + TVA • Pentru LOTUL 3: 4.379,10 Lei + TVA astfel: - Computer : 4.379,10 Lei +TVA; Compararea ofertelor se va face in LEI, echivalarea preturilor in alta valuta se va face la cursul BNR din data de 12.12.2013. Oferta depusa trebuie sa contina: • Propunerea financiara : pretul ofertat trebuie sa se incadreze in pretul de la pct.10. Daca oferta dvs va fi selectata castigatoare pretul ofertat nu va putea fi actualizat. • Propunerea tehnica : toate echipamentele trebuie sa fie noi, fara uzura fizica sau morala si trebuie sa fie produse in conformitate cu standarde de calitate nu mai vechi de 3 ani. Nu se accepta oferte alternative. Specificatiile tehnice minimale (conform ANEXA 1) sunt conditii obligatorii si nu sunt negociabile. • Centralizator de preturi; • Grafic de livrare al produselor; • Documente edificatoare: - Persoane juridice romane: Certificat constatator (copie legalizata / original / copie conforma cu originalul), emis cu cel mult 30 zile fata de de data depunerii ofertei, care sa contina cel putin: obiectul de activitate care sa includa activitatile ce fac obiectul licitatiei, actionarii si administratorii firmei, alte informatii relevante despre starea firmei. - Persoanele juridice straine: Documente care dovedesc inregistrarea (copie legalizata / original / copie conforma cu originalul), emise de organisme similare care sa evidentieze obiectul de activitate care sa includa activitatile ce fac obiectul licitatiei, persoanele din conducerea firmei, alte informatii relevante despre starea firmei, in conformitate cu prevederile din tarile unde ofertantii isi au sediul. • Declaratie privind respectarea regulilor pentru evitarea conflictului de interese (conform ANEXA 3); • Declaraţie privind neîncadrarea în situaţiile prevăzute la art. 180-181 (conform ANEXA 3) • Declaratie privind eligibilitatea(conform ANEXA 3) Limba de redactare a ofertei: - pentru persoane juridice romane: limba romana - pentru persoane juridice straine: daca oferta este prezentata in alta limba, aceasta va fi insotita de traducere in limba romana – traducere legalizata. Oferta trebuie sa contina datele ofertantului, sa fie adresata, datata, semnata, stampilata, sa aiba nr. de inregistrare, sa se specifice daca preturile contin sau nu TVA, sa aiba inscrisa valabilitatea, sa mentioneze modalitatile de plata si moneda in care se va face plata, perioada de livrare precum si perioada de garantie acordata (min 12 luni). Oferta poate sa fie prezentata pentru toate loturile sau un singur lot. Detalii suplimentare puteti obtine de la: Nume persoana contact: ILEA FLORIN RADU Functie: ADMINISTRATOR la SC PRINCEPS STUDIO INC SRL Telefon: 0259/422120, fax: 0259/422120 si email: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. Asteptam oferta dumneavoastra, pana la termenul limita mentionat anterior, la Loc. Tileagd str. Plopilor nr.640, Jud. Bihor. Va multumim anticipat. Reprezentant legal, ILEA FLORIN RADU Data: 12.12.2013