Descriere lot procedura

SC ELIPSA SRL CUI 4742363 Str. Radu Popescu, Bl. 28, Ap. 58, Târgovişte, Dâmboviţa Telefon: 0722 295 144 Fax: 0245 215 813 ANUNŢ DE PARTICIPARE La procedura de atribuire a contractului de furnizare utilaje performante necesare lucrărilor de construcţii a proiectelor utilitare pentru electricitate şi telecomunicaţii Programul Operaţional Sectorial Creşterea Competitivităţii Economice 2007-2013 Axa prioritară 1- Un sistem inovativ şi ecoeficient de producţie Domeniul Major de Intervenţie 1.1 – Investiţii productive si pregătirea pentru competiţia pe piaţă a întreprinderilor, in special a IMM Operaţiunea A2 – Sprijin financiar cu valoare de pana la 1.065.000 lei pentru investiţii in întreprinderile mici si mijlocii. Proiect: „Creşterea productivităţii societăţii ELIPSA SRL prin achiziţionarea de utilaje performante” Obiectul contractului de furnizare îl constituie livrarea şi punerea în funcţiune a următoarelor utilaje: foreză – 1 bucată, platformă de lucru la înălţime - înălţime mică– 2 bucăţi, platformă de lucru la înălţime - înălţime medie -1 bucată, încărcător telescopic echipat pentru lucrări electrice – 1 bucată, miniexcavator – 1 bucată. Locul principal de livrare: Municipiul Târgovişte, Str. Constantin Brâncoveanu Colt cu Fluturilor, judeţul Dâmboviţa Tipul şi durata contractului: • contract de furnizare • durata contractului de furnizare este de 4 luni. - termenul de livrare şi punere în funcţiune a utilajelor este de maximum 70 de zile de la semnarea contractului - termenul de plata este de 45 zile de la emiterea facturii; factura se va emite la livrarea şi punerea în funcţiune a utilajelor. Valoarea estimată a contractului de furnizare utilaje performante necesare lucrărilor de construcţii a proiectelor utilitare pentru electricitate şi telecomunicaţii este de 1.398.408,11 lei fără TVA. Defalcarea prețurilor: 1. Foreză -1 bucata - 28.701,15 lei fără TVA 2. Platformă de lucru la înălţime - înălţime mică -2 bucati - 491.324,00 lei fără TVA 3. Platformă de lucru la înălţime - înălţime medie -1 bucata -271.750,00 lei fără TVA 4. Încărcător telescopic echipat pentru lucrări electrice -1 bucata 493.584,96 lei fără TVA 5. Miniexcavator-1 bucata- 113.048,00 lei fără TVA Procedura de achiziţie: Procedura simplificată aplicată de beneficiarii privaţi în cadrul proiectelor finanţate din instrumente structurale, obiectivul „Convergenţă“, precum şi în cadrul proiectelor finanţate prin mecanismele financiare SEE şi norvegian pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări – Anexa la Ordinul nr.1120/15.10.2013 Condiţii de participare: 1. Garanţie de bună execuţie, în original - Formularul nr.2 Cuantumul acesteia va fi de 6% din valoarea contractului fără TVA. Garanţia de bună execuţie se poate constitui printr-un instrument de garantare emis în condiţiile legii de o societate bancară sau de o societate de asigurări, care devine anexă la contract. Restituirea garanţiei de buna execuţie se va face în cel mult 14 zile de la data întocmirii proceselor verbale de recepţie şi punere în funcţiune a produselor care fac obiectul contractului si de la plata facturii finale, dacă nu a ridicat pana la acea data pretenţii asupra ei. Termenul de constituire al garanţiei de buna execuţie este de maximum 3 zile de la semnarea contractului de furnizare. IMM-urile beneficiaza de o reducere de 50% pentru criteriul legat de garantia de buna executie. Ofertantul care se incadreaza in categoria IMM-urilor conform Legii 346/2004 va prezenta o declaraţie pe propria răspundere in acest sens, în original- Formularul nr.1. 2. Declaraţie pe proprie răspundere din care să rezulte că operatorul economic participant nu se află în situaţiile descrise la art.14 şi art. 15 din O.U.G. nr.66/2011, în original - Formularul nr.3. Persoanele cu funcţie de decizie din autoritatea contractanta: Stancu Marian Laurenţiu - administrator Comisia de evaluare a ofertelor la prezenta procedura: 1. Stancu Marian Laurenţiu – Preşedinte cu drept de vot 2. Negrea Eugenia – membru 3. Bobeică Elena Raluca – membru Membrii de rezervă: 1. Stancu Angela Membrii echipei de implementare a proiectului 1. Manager de proiect: Stancu Marian Laurenţiu 2. Responsabil tehnic: Stancu Marian Laurenţiu 3. Responsabil financiar: Negrea Eugenia 4. Asistent manager: Bobeică Elena Raluca Responsabilul de întocmirea documentaţiei de atribuire: 1. Bobeică Elena Raluca 2. Stancu Marian Laurenţiu 3. Certificatul constatator emis de Oficiul Naţional al Registrului Comerţului în raza căruia este situat sediul ofertantului, din care sa rezulte faptul ca ofertantul este furnizor de produse cu activitate in domeniu, care oferă in mod licit pe piaţa produse similare obiectului contractului (obiectul contractului trebuie sa aibă corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC). Informaţiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Certificatul constatator se prezintă in original/copie legalizata/copie lizibila cu menţiunea “conform cu originalul”. Ofertanţii nerezidenţi vor prezenta documente edificatoare care să dovedească forma de înregistrare ca persoana fizica sau juridica si, după caz, de atestare ori apartenenţă din punct de vedere profesional, în conformitate cu prevederile din tara în care ofertantul este stabilit. Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu menţiunea “conform cu originalul”, însoţite de traducerea autorizată in limba romana. In cazul in care operatorul economic, ales in urma comparării ofertelor primite, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, beneficiarul privat are dreptul de a solicita acestuia, înainte de semnarea contractului depunerea documentului in original sau copie legalizata. 4. Experienţa similara Declarație privind lista principalelor livrări de produse în ultimii 3 ani (ultimii 3 ani se vor calcula până la data limită de depunere a ofertelor), în original - Formularul nr.4 Ofertantul va face dovada ca a furnizat produse similare cu cele solicitate in prezenta procedura, prin prezentarea in lista a unui număr de maximum 5 contracte de furnizare cu valoare minimă de 1.390.000 lei. Curs valutar mediu lei/euro pentru anii: 2010 -1 euro = 4,2099 lei 2011 -1 euro = 4,2379 lei 2012 -1euro = 4,4560 lei Pentru anul 2013 transformarea în lei a valorii contractelor se va face la cursul BNR din ziua publicării anunţului de participare (11.12.2013). Pentru fiecare contract prezentat, Declarația privind lista va fi însoţită de orice fel de certificate/ documente care să confirme livrarea produselor respective. Respectivele certificări vor indica beneficiarii, indiferent dacă aceştia sunt autorităţi contractante sau clienţi privaţi, valoarea, perioada de livrare. 5. Autorizaţie ISCIR in conformitate cu prevederile ISCIR PT R1-2010, si legea 64/2008, in copie legalizata sau copie conform cu originalul- pentru întreţinerea şi revizia utilajelor: platformă de lucru la înălţime- înălţime mică, platformă de lucru la înălţime- înălţime medie, încărcător telescopic echipat pentru lucrările electrice. 6. Oferta Oferta va conţine preţul utilajelor si caracteristicele tehnice ofertate. Operatorul economic va elabora oferta astfel încât aceasta sa respecte in totalitate cerinţele prevăzute in Anexa cu specificaţii tehnice. Ofertarea de produse cu caracteristici inferioare celor prevăzute în Anexa cu specificaţii tehnice sau care nu satisfac cerinţele prezentului anunţ de participare va fi declarată ofertă inadmisibilă şi va fi respinsă. Criteriul de atribuire: preţul cel mai scăzut 7. Contract de furnizare însuşit Se va prezenta Formularul de contract însuşit (semnat şi ştampilat pe fiecare pagină). FORMULARE SI ANEXE FORMULARE: • Declaraţie privind încadrarea întreprinderii în categoria întreprinderilor mici si mijlocii - Formularul nr.1 • Scrisoare de Garanţie de buna execuţie - Formularul nr.2 • Declaraţie privind neîncadrarea în situaţiile descrise la art.14 şi art. 15 din O.U.G. nr.66/2011 - Formularul nr.3 şi model contract de furnizare • Declaraţie privind lista principalelor livrări de produse în ultimii 3 ani - Formularul nr.4 ANEXA CU SPECIFICAŢII TEHNICE Data și ora limită de depunere a ofertei: Termenul limită de depunere este 19.12.2013 ora 12:00, la sediul societăţii: Str. Radu Popescu, Bl. 28, Ap. 58, Târgovişte, Dâmboviţa, cod poştal 130131 Limba de redactare a ofertei: română Orice alte documente emise in tara de origine vor fi însoţite de traducere autorizată in limba română. Valabilitatea ofertei: 60 de zile Ofertele alternative: interzise Oferta financiara va fi exprimata in lei si euro. Data publicării: 12.12.2013 Nume firmă: SC ELIPSA SRL