Descriere lot procedura

SPECIFICAŢII document întocmit în baza Secțiunii a-3-a Elaborarea specificațiilor tehnice și determinarea valorii estimate din Ordinul nr. 1284/2016 privind aprobarea Procedurii competitive aplicabile solicitanților/beneficiarilor privați pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări finanțate din fonduri europene Prezenta documentație se referă la procedura de atribuire a contractului de furnizare: „Echipamente IT” Proiect finanțat prin Programul Operațional Regional 2014-2020 Axa prioritară 2 – Îmbunătățirea competitivității întreprinderilor mici și mijlocii Prioritatea de investiții 2.1. – Promovarea spiritului antreprenorial, în special prin facilitatea exploatării economice a ideilor noi și prin încurajarea creării de noi întreprinderi, inclusiv prin incubatoare de afaceri Denumirea proiectului: „Inovarea si diversificarea activitatii societatii COMUNITATEA PRESTARI SERVICII SRL prin achizitionareade echipamente de ultima generatie” Codul SMIS al proiectului: 132718 I. Informaţii generale Tipul contractului 1 furnizare 0 servicii Obiectul contractului de furnizare Bunuri: 1. Laptop - 2 buc 2. Desktop 1 -2 buc 3. Desktop 2- 1 buc 4. Scanner Hartie A0 – 1 buc 5. Imprimanta A3 COLOR – 1 buc 6. Masina pliat foi - 1 buc Locul de livrare a produselor/prestare a serviciilor (locația implementării proiectului): •Municipiul Falticeni, Str. Obor, nr. FN, nr. cadastral 36814-C1, judet Suceava Tipul și durata contractului: •contract de furnizare •durata contractului: 12 luni Termenul de livrare: Termen de garantie: 2 luni de la lansarea comenzii, cu posibilitatea prelungirii termenului cu condiția respectării perioadei de implementare. Min. 24 luni Valoarea estimată a contractului: 118.616,66 RON + TVA, din care Defalcarea valorii estimate: 1. Laptop: 16.803,34 RON+ TVA/2 BUC (8.401,67/ 1 BUC) 2. Desktop 2: 16.500,00 RON+ TVA 3. Desktop 1: 18.247,16 RON+ TVA/2buc (9,123.58/ 1buc) 4. Scanner hartie A0: 25.302,80 RON+ TVA 5. Imprimanta A3 COLOR: 12.184,03 RON+ TVA 6. Masina de pliat foi: 29.579,33 RON+TVA Procedura de atribuire a achiziției este lotizată și defalcată pe loturi separate de produse și/sau servicii 0 Da 1 Nu Ofertele se depun separat pentru loturi de produse și/sau servicii care fac obiectul achiziției 0 Da 1 Nu Procedura de atribuire aplicată: Ordinul 1284 din 2016, Procedura competitivă aplicată de beneficiarii privați pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări finanțate din fonduri europene, prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin. Criteriul de evaluare și selecție a ofertelor de preț: Evaluarea ofertelor se va realiza prin compararea avantajelor tehnice și financiare prezentate de către ofertanți, cu condiția respectării criteriilor solicitate de transmitere și prezentare a ofertelor. Va fi selectată câștigătoare oferta cu cele mai multe avantaje pentru realizarea scopului proiectului. Elementele de departajare a ofertelor primite, in ordinea priorității, sunt prezentate în capitolul II. Detalii despre evaluarea ofertelor: Clarificări care pot fi solicitate în etapa de evaluare a ofertelor de preț: -Neconcordanțe în informațiile furnizate de ofertanți în oferta de preț și anexele ofertei -Lipsesc informații sau nu sunt clare (ex. Condiții de plată, costurile ofertate nu sunt clar detaliate) -Lipsa anexelor 1 - Declarație pe propria răspundere din partea ofertantului privind conflictul de interese, 2 – Fișă tehnică comparativă și 3 – Centralizator oferte de preț. Lipsa acestor anexe poate face obiectul unei singure clarificări. Lipsa ofertei tehnice nu poate face obiectul unei clarificări. Lipsa acesteia are ca efect excluderea ofertei în etapa de evaluare a acestora. Termenul limită pentru depunerea ofertelor: 20.01.2023, ora 12.00 Locul şi modalitatea de depunere: Oferta se depune într-un singur exemplar, în original, semnat și ștampilat din partea ofertantului. La ofertă trebuie anexate documentele prevăzute la Secţiunea IV. Ofertele se depun/ se transmit prin poştă, curierat sau prin e-mail la: Sediul social: Municipiul Falticeni, Str. Obor, nr. FN, nr. cadastral 36814-C1, judet Suceava / Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. Modeul de prezentare a ofertei și a anexelor Oferta de preț va conține anexele obligatorii de la sfârșitul documentației și oferta de preț trebuie să conțină în mod obligatoriu o detaliere tehnică a echipamentului / echipamentelor. Nu este suficient din punct de vedere tehnic să se prezinte doar Anexa 2 – Fișa tehnică comparativă. În oferta de preț prezentată de către potențialii ofertanți se va menționa: a.Perioada de garanție b.Condiții de plată: Se va menționa în cadrul ofertei condițiile de plată propuse și dacă se acceptă condițiile de plată utilizând mecanismul cererilor de plată și/sau a cererilor de rambursare reglementat prin OUG nr. 40/2015 privind gestionarea financiară a fondurilor europene pentru perioada de programare 2014-2020 și a normelor de aplicare a OUG nr.40/2015 aprobate prin HG 93/2016) c.Termenul de livrare a echipamentelor / utilajelor d.În oferta de preț prezentată de către ofertanți se va evidenția separat costul echipamentelor/utilajelor, costurile de transport, asigurare, livrare și punere în funcțiune a bunurilor (dacă sunt gratuite, atunci se va specifica acest lucru în ofertă). Data deschiderii ofertelor: 20.01.2023, ora 13.00 Limba de redactare a ofertei: română sau altă limbă, cu traducere autorizată Moneda folosită: RON sau EURO Curs valutar utilizat:1 EURO = 4,939 lei CURS BNR 12.01.2O23 Ofertele alternative:Sunt interzise Modalitatea de solicitare a clarificărilor din partea ofertanților: Clarificările pot fi trimise prin email sau fax la: RUSU GHEORGHE, email: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. până la data de 16.01.2023 II. Specificații tehnice „Echipamente tehnologice” Nr. crt. Denumire echipamen Caracteristici tehnice solicitate Cantitate Caracteristici tehnice obligatorii (Cerință obligatorie eliminatorie) Ordinea priorității (de la 1 la 8/ de la 1 la 12/ de la 1 la 9/ de la 1 la 12/de la 1 la 13/ de la 1 la 6/ de la 1 la 8/ de la 1 la 4/ de la 1 la 5 *Mențiune: acolo unde există mențiunea „min.” se acceptă acel minim sau valori mai mari (ex. min. i7 – se acceptă i7 sau mai mult/performant decat i7), acolo unde nu se specifică min. sau interval, se acceptă acea valoare sau valori mai mari (ex. 27 inch – se acceptă 27 inch sau mai mult de 27 inch). Ordinea priorității se va aplica la atribuirea ofertelor, ca elemente de departajare în situația în care fiecare potențial furnizor participant a depus o ofertă în care se regăsesc toate caracteristicile tehnice minime. În această situație departajarea se va realiza în baza priorităților mai sus amintite. În cazul în care, în întreaga documentație de atribuire, au fost menționate specificații tehnice care ar putea indica o anumită origine, sursă, producție, un procedeu special, o marcă de fabrică sau de comerț, un brevet de invenție, o licență de fabricație, referitor la acestea, se înțelege de la sine că achizitorul face mențiunea “sau echivalent”. Oferta de preț trebuie să conțină în mod obligatoriu o detaliere tehnică a echipamentului / echipamentelor. Nu este suficient din punct de vedere tehnic să se prezinte doar Anexa 2 – Fișa tehnică comparativă. III.Clauze contractuale solicitate: În contractele de furnizare vor fi prevazute în mod expres condiții referitoare la Livrare Montaj punere în funcțiune Recepție, Standarde de calitate Service Garanții Posibilitatea de acordare a unui avans Oferta de preț câștigătoare se anexează la contractul de furnizare. În contractelor de prestări servicii vor fi prevazute în mod expres condiții referitoare la prestarea serviciilor, posibilitatea de acordare a unui avans, termen de prestare etc.