Descriere lot procedura

1. S.C. MARVOI MARIANA S.R.L cu numar de inregistrare la Registrul Comertului J15/62/2013, Cod Unic de Inregistrare 31126140, avand sediul in Mun. Târgoviște, Str. B-dul Unirii, nr. 6, Cladirea C 9, jud. Dâmbovița, Tel: 0724.076.585, E-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. , organizeaza procedura de atribuire a contractului de achizitie echipamente, conform proiectului cu titlul: ” Diversificarea activității firmei SC MARVOI MARIANA SRL”, Contract de finantare nr. 2912/03.09.2018, Cod SMIS 113645. 2. Procedura de atribuire aleasa: Procedura competitiva conform Ordinului nr 1284/2016 privind aprobarea Procedurii competititive aplicabile solicitantilor/ beneficiarilor private pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrari finantate din fonduri europene. 3. Obiect contract: Atribuire contract echipamente: - Sistem fotovoltaic- 1 buc 4. Valoarea estimata a contractului este 119,629.51 lei inclusiv TVA, echivalent a 24,320.37 Euro inclusiv TVA (Curs valutar Inforeuro din Noiembrie 2022= 4.9189 lei/euro) Pretul contractului nu se poate ajusta. 5. Locul de implementare a proiectului: Orasul Gaesti, Str. Stefan Mihailescu, nr. 6, Jud. Dambovita . 6. Durata contractului de achiziţie – 4 luni, dar nu mai tarziu de 31.03.2023. 7. Data limită de depunere a ofertelor şi limba de redactare: Oferta redactata in limba romana/traducere autorizata, se depune in plic inchis, sigilat, la sediul firmei S.C. MARVOI MARIANA S.R.L din Mun. Târgoviște, Str. B-dul Unirii, nr. 6, Cladirea C9 jud. Dâmbovița, pana la data de 7.12.2022, ora 17.00. 8. Data limita de primire a solicitarilor de clarificari: 2.12.2022, ORA 12:00 9. Criteriul de atribuire a contractului: In vederea respectarii principiilor economicitatii, eficientei si eficacitatii, SC MARVOI MARIANA va alege oferta cu cele mai multe avantaje pentru realizarea scopului proiectului. 10. Mijloace de comunicare: - e-mail/curier/posta sau inmanare personala pentru solicitare clarificari si contestatii; - posta/ curier sau inmanare personala a ofertelor . 11. Perioada de valabilitatea ofertelor: minim 90 de zile de la data deschiderii ofertelor. Pentru detalii suplimentare persoana de contact Dl. LAURENTIU HUMINIC, E-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. ; Tel: 0724.076.585