Descriere lot procedura

I. Informaţii generale Tipul contractului furnizare servicii Obiectul contractului de furnizare Bunuri: 1. Sistem informatic – 1 buc; Locul de livrare a produselor/prestare a serviciilor (locația implementării proiectului): • Municipiul Tulcea, Strada Griviței, nr. 56 Tipul și durata contractului: • contract de furnizare • durata contractului: 6 luni cu posibilitate de C.U.I.: RO 11601324 Nr. îmatriculare: J36/112/1999 Adresa: Municipiul Tulcea, Strada Marasesti, Nr. 15, Camera nr. 2, bl. 41, sc. A, et. 2, ap . 12, Judet Tulcea Mobil: 0740238917 / e-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. prelungire Termenul de livrare: • max 60 de zile lucrătoare de la data lansării comenzii cu posibilitate de prelungire Valoarea estimată a contractului: 69.845,13 RON + TVA Procedura de atribuire a achiziției este lotizată și defalcată pe loturi separate de produse și/sau servicii Da Nu Ofertele se depun separat pentru loturi de produse și/sau servicii care fac obiectul achiziției Da Nu Procedura de atribuire aplicată: Ordinul 1284 din 2016, Procedura competitivă aplicată de beneficiarii privați pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări finanțate din fonduri europene, prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin. Criteriul de evaluare și selecție a ofertelor de preț: Evaluarea ofertelor se va realiza prin compararea avantajelor tehnice și financiare prezentate de către ofertanți, cu condiția respectării criteriilor solicitate de transmitere și prezentare a ofertelor. Va fi selectată câștigătoare oferta cu cele mai multe avantaje pentru realizarea scopului proiectului. Elementele de departajare a ofertelor primite, in ordinea priorității, sunt prezentate în capitolul II. Detalii despre evaluarea ofertelor: Clarificări care pot fi solicitate în etapa de evaluare a ofertelor de preț: - Neconcordanțe în informațiile furnizate de ofertanți în oferta de preț și anexele ofertei - Lipsesc informații sau nu sunt clare (ex. Condiții de plată, costurile ofertate nu sunt clar detaliate) - Lipsa anexelor 1 - Declarație pe propria răspundere din partea ofertantului privind conflictul de interese, 2 – Fișă tehnică C.U.I.: RO 11601324 Nr. îmatriculare: J36/112/1999 Adresa: Municipiul Tulcea, Strada Marasesti, Nr. 15, Camera nr. 2, bl. 41, sc. A, et. 2, ap . 12, Judet Tulcea Mobil: 0740238917 / e-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. comparativă și 3 – Centralizator oferte de preț. Lipsa acestor anexe poate face obiectul unei singure clarificări. Lipsa ofertei tehnice nu poate face obiectul unei clarificări. Lipsa acesteia are ca efect excluderea ofertei în etapa de evaluare a acestora. Termenul limită pentru depunerea ofertelor: 23.11.2022 Locul şi modalitatea de depunere: Oferta se depune într-un singur exemplar, în original, semnat și ștampilat din partea ofertantului. La ofertă trebuie anexate documentele prevăzute la Secţiunea IV. Ofertele se depun/ se transmit prin curierat sau personal la: Municipiul Tulcea, Strada Salciilor, Nr. 10, Judet Tulcea Modelul de prezentare a ofertei și a anexelor Oferta de preț va conține anexele obligatorii de la sfârșitul documentației și oferta de preț trebuie să conțină în mod obligatoriu o detaliere tehnică a echipamentului / echipamentelor. Nu este suficient din punct de vedere tehnic să se prezinte doar Anexa 2 – Fișa tehnică comparativă. În oferta de preț prezentată de către potențialii ofertanți se va menționa: a. Perioada de garanție b. Condiții de plată: Se va menționa în cadrul ofertei condițiile de plată propuse și dacă se acceptă condițiile de plată utilizând mecanismul cererilor de plată și a cererilor de rambursare reglementat prin OUG nr. 40/2015 privind gestionarea financiară a fondurilor europene pentru perioada de programare 2014-2020 și a normelor de aplicare a OUG nr.40/2015 aprobate prin HG 93/2016) c. Termenul de livrare a echipamentelor C.U.I.: RO 11601324 Nr. îmatriculare: J36/112/1999 Adresa: Municipiul Tulcea, Strada Marasesti, Nr. 15, Camera nr. 2, bl. 41, sc. A, et. 2, ap . 12, Judet Tulcea Mobil: 0740238917 / e-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. d. În oferta de preț prezentată de către ofertanți se va evidenția separat costul echipamentelor/utilajelor, costurile de transport, asigurare, livrare și punere în funcțiune a bunurilor (dacă sunt gratuite, atunci se va specifica acest lucru în ofertă). e. Alte informații pe care le considerați relevante. Data deschiderii ofertelor: 24/11/2022 Limba de redactare a ofertei: Română Moneda folosită: Ron Ofertele alternative: Sunt interzise Modalitatea de solicitare a clarificărilor din partea ofertanților: Clarificările pot fi trimise prin email la: Bojian Petru, Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. până la data de 21.11.2022 C.U.I.: RO 11601324 Nr. îmatriculare: J36/112/1999 Adresa: Municipiul Tulcea, Strada Marasesti, Nr. 15, Camera nr. 2, bl. 41, sc. A, et. 2, ap . 12, Judet Tulcea Mobil: 0740238917 / e-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. II.Specificații tehnice Echipamentele pentru care se solicită ofertele de preț: Nr. crt. Denumire echipament Caracteristici tehnice solicitate Cantitate (bucăți) Caracteristici tehnice obligatorii (Cerință obligatorie eliminatorie) Ordinea priorității (de la 1 la 10) 1. Sistem informatic Inregistrare probe / teste si tiparire etichete coduri bare probe; 1 1 Management Probe, determinari si metode, introducere si validare/verificare soft și rezultate analize în conformitate cu ISO 17025 / 2018 2 Generarea automata a Buletinelor de Analize 3 Managementul Echipamentelor din laborator cu posibilitatea de conectare la soft 4 Administrarea personalului din laborator cu specialziari si instruiri 5 Administrarea consumurilor specifice per teste 6 Gestiunea materialelor si reactivilor 7 Managementul centralizat al configurarilor si al nomenclatoarelor din sistem 8 Auditul sistemului prin monitorizarea tuturor modificarilor asupra inregistrarilor (cine, ce cand) 9 Conformitate cu standardul ISO 17025 / 2018 10 Ordinea priorității se va aplica la atribuirea ofertelor, ca elemente de departajare în situația în care fiecare potențial furnizor participant a depus o ofertă în care se regăsesc toate caracteristicile tehnice minime. În această situație departajarea se va realiza în baza priorităților mai sus amintite. C.U.I.: RO 11601324 Nr. îmatriculare: J36/112/1999 Adresa: Municipiul Tulcea, Strada Marasesti, Nr. 15, Camera nr. 2, bl. 41, sc. A, et. 2, ap . 12, Judet Tulcea Mobil: 0740238917 / e-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. Tot ca element de departajare, în situația în care fiecare potențial furnizor participant a depus o ofertă în care se regăsesc toate caracteristicile tehnice minime, se va lua în considerare experiența în domeniu pentru implementarea sistemelor informatice în laboratoare cu activități de testări și analize chimice și/sau similare. Experiența în domeniu va fi demonstrată cu cel puțin două recomandări primite de către ofertant. Cu titlu de exemplu, experiența în domeniu poate fi demonstrată și cu procese verbale de recepție / punere în funcțiune, contracte de furnizare, etc. În cazul în care, în întreaga documentație de atribuire, au fost menționate specificații tehnice care ar putea indica o anumită origine, sursă, producție, un procedeu special, o marcă de fabrică sau de comerț, un brevet de invenție, o licență de fabricație, referitor la acestea, se înțelege de la sine că achizitorul face mențiunea “sau echivalent”. Oferta de preț trebuie să conțină în mod obligatoriu o detaliere tehnică a echipamentului / echipamentelor. Nu este suficient din punct de vedere tehnic să se prezinte doar Anexa 2 – Fișa tehnică comparativă. III. Clauze contractuale solicitate: În contractele de furnizare vor fi prevazute în mod expres condiții referitoare la livrare, montaj, punere în funcțiune, recepție, standarde de calitate, service, garanții, posibilitatea de acordare a unui avans. Oferta de preț câștigătoare se anexează la contractul de furnizare.