Descriere lot procedura

Beneficiar: PLASTIFLEX S.R.L., Comuna Chiajna, Sat Dudu, Str. Rezervelor nr. 54, Bloc 1, Etaj 5, Ap. 102, Judet Ilfov Tel: 0745.535.228 E-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. Denumire proiect: „MARKETPLACE PENTRU DIGITALIZAREA IMM-urilor”, cod MySMIS 143458 Sursa de finantare a proiectului: Fondul European de Dezvoltare Regionala si Bugetul de Stat, prin Programul Operational Competitivitate, Axa prioritara 2 - Tehnologia Informatiei si Comunicatiilor (TIC) pentru o economie digitala competitiva, Prioritatea de investitii 2b - Dezvoltarea produselor si serviciilor TIC, a comertului electronic si a cererii de TIC, Obiectiv Specific OS 2.2 - Cresterea contributiei sectorului TIC pentru competitivitatea economica, Actiunea 2.2.1 - Sprijinirea cresterii valorii adaugate generate de sectorul TIC si a inovarii in domeniu prin dezvoltarea de clustere. Contract de finantare nr. 15/221_ap3/06.08.2021. Modalitatea de atribuire: Conform Procedurii competitive stabilite in Ordinul Ministerului Fondurilor Europene nr. 1284/2016. Obiectul contractului: „Achizitia serviciilor de promovare online pentru platforma inovativa” in cadrul proiectului „MARKETPLACE PENTRU DIGITALIZAREA IMM-urilor” Locul de executare al contractului: Sediul Beneficiarului si sediul/sediile Prestatorului, in functie de specificul activitatilor. Tipul si durata contractului:  Contract de prestari servicii;  Termenul maxim de finalizare al contractului este de 8 de luni de la semnarea acestuia de catre ambele parti. Valoarea estimata a contractului: Valoarea estimata a contractului de servicii este de 285.000,00 lei, la care se adauga TVA. Plata catre Prestator se va realiza prin ordin de plata, in termen de maximum 60 de zile de la data emiterii facturii, cu conditia semnarii procesului verbal de receptie cantitativa si calitativa, fara observatii. Modalitatea de prezentare a ofertei Oferta depusa va trebui sa contina urmatoarele documente:  Documentele de calificare, conform cerintelor din Specificatiile tehnice inclusiv formularele solicitate.  Propunerea tehnica. Aceasta va respecta in totalitate cerintele prevazute in Specificatiile tehnice anexate prezentului Anunt. Nu este permisa ofertarea partiala si nici nu sunt permise oferte alternative. Ofertele care nu cuprind toate serviciile solicitate vor fi descalificate. Operatorii economici care vor depune oferte alternative vor fi descalificati.  Propunerea financiara va fi prezentata in conformitate cu Formularul nr. 7. Oferta financiara va fi exprimata in lei. Perioada de valabilitate a ofertei - minim 90 de zile de la termenul limita de depunere. Limba sau limbile in care ofertele si documentele insotitoare vor fi transmise: Limba romana este limba oficiala. Documentele in alta limba pot fi depuse doar insotite de traducerea autorizata in limba romana. Oferta va fi depusa in 1 exemplar original. Fiecare pagina a ofertei va fi semnata de reprezentantul legal sau imputernicit al ofertantului. Daca oferta nu este semnata de reprezentantul legal, se va atasa la oferta imputernicirea data de catre acesta persoanei ce va semna oferta (Formularul 5, in original). Oferta va fi insotita de scrisoare de inaintare (Formularul 6, in original). Oferta se va introduce intr-un plic sigilat, care va contine urmatoarele informatii:  Numele si adresa destinatarului;  Numele si adresa ofertantului; telefon si e-mail;  Mentiunea: Pentru procedura de atribuire a contractului avand ca obiect „Achizitia serviciilor de promovare online pentru platforma inovativa” in cadrul proiectului „MARKETPLACE PENTRU DIGITALIZAREA IMM-urilor”; A nu se deschide inainte de data de......., ora ............. (se vor mentiona data si ora limita de depunere a ofertelor). Data si ora limita de depunere a ofertei: 18.11.2022, ora 12:00 la sediul din Sat Bujoreni, Comuna Bujoreni, Nr. 135, Judet Valcea. Ofertantii pot solicita informatii si clarificari pana la data: 14.11.2022 la sediul Beneficiarului sau prin e-mail.  Contact: Mihai Catalin Stoica – Manager proiect  Adresa e-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.  Numar telefon: 0745.535.228  Informatiile pot fi solicitate de luni pana vineri, intre orele 10:00 – 17:00, la sediul Beneficiarului sau oricand, prin intermediul e-mail-ului. Toate solicitarile vor fi transmise in scris, la datele de contact mentionate anterior. Termenul limita de transmitere a raspunsului la solicitarile de clarificari adresate de catre ofertanti este data de 16.11.2022. Raspunsurile la solicitarile de clarificari primite de la operatori economici se redacteaza si se posteaza in limba romana pe pagina web: https://www.fonduri-ue.ro, sectiunea „Achizitii privati” in cadrul anuntului de participare. Cai de atac Persoana care se considera vatamata intr-un drept al sau ori intr-un interes legitim printr-un act al PLASTIFLEX S.R.L., cu incalcarea dispozitiilor legale ce guverneaza atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrari finantate din fonduri europene, are dreptul de a contesta actul respectiv in justitie – in conditiile Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004 cu modificarile si completarile ulterioare – actul considerat vatamator putand fi atacat printr-o plangere prealabila adresata PLASTIFLEX S.R.L., in termen de 30 zile de la data comunicarii actului vatamator; raspunsul PLASTIFLEX S.R.L., poate fi atacat in termen de 6 luni de la primirea acestuia, dar nu mai tarziu de 1 an de la emiterea actului vatamator, pe cale judecatoreasca potrivit Legii nr 554/2004, cu modificarile si completarile ulterioare. Despagubirile se pot solicita numai prin actiune in justitie conform Legii nr. 554/2004, cu modificarile si completarile ulterioare.