Descriere lot procedura

ANUNT PRIVIND LANSAREA PROCEDURII COMPETITIVE „Achizitia de cercetari contractuale si cunostinte tehnice” Proiect: „PLATFORMA INOVATIVA DE ANALIZA A IMAGINILOR BAZATA PE INTELIGENTA ARTIFICIALA PENTRU DETECTAREA AFECTIUNILOR PULMONARE, INCLUSIV CELE CAUZATE DE COVID-19” Contract de finantare nr. 11/221_ap3 din data de 06.07.2021, cod MySMIS: 142764 Beneficiar: ENJOY SMART SOLUTIONS S.R.L. Procedura competitiva: Achizitia cercetari contractuale si cunostinte tehnice Persoana de contact: Alexandru-Ioan Gradea Functie: Administrator Tel.: + 40 730 100 600 E-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.  Datele de contact ale Beneficiarului: ENJOY SMART SOLUTIONS S.R.L., cu sediul social in Municipiul Ploiesti, Str. Elipsei, Nr. 1, in cadrul Centrului de Afaceri Multifunctional Lumina Verde, Parter, Indicativ Pa 16, judetul Prahova, Tel: +40 730.100.600, E-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. , lanseaza procedura competitiva ce vizeaza achizitia de cunostinte tehnice si cercetari contractuale pentru realizarea activitatilor de cercetare contractuala realizate in cadrul proiectului cu titlul: „Platforma inovativa de analiza a imaginilor bazata pe inteligenta artificiala pentru detectarea afectiunilor pulmonare, inclusiv cele cauzate de Covid-19”, finantat in fonduri europene nerambursabile.  Valoarea estimata a contractului: 640.000,00 lei, la care se adauga T.V.A.  Surse de finantare ale contractului de prestari servicii: Prezenta procedura de atribuire a contractului de prestari servicii se realizeaza in cadrul proiectului „Platforma inovativa de analiza a imaginilor bazata pe inteligenta artificiala pentru detectarea afectiunilor pulmonare, inclusiv cele cauzate de Covid-19”, proiect avand codul SMIS 142764, pentru care a fost semnat contractul de finantare nr. 11/221_ap3/06.07.2021. Proiectul este finantat din Fondul European de Dezvoltare Regionala, prin Programul Operational Competitivitate, Axa prioritara 2 - Tehnologia Informatiei si Comunicatiilor (TIC) pentru o economie digitala competitiva, Prioritatea de investitii 2b - Dezvoltarea produselor si serviciilor TIC, a comertului electronic si a cererii de TIC, Obiectiv Specific OS 2.2 - Cresterea contributiei sectorului TIC pentru competitivitatea economica, Actiunea 2.2.1 - Sprijinirea cresterii valorii adaugate generate de sectorul TIC si a inovarii in domeniu prin dezvoltarea de clustere.  Procedura de achizitie: Ordinul ministrului fondurilor europene nr. 1284/2016 privind aprobarea Procedurii competitive aplicabile solicitantilor/beneficiarilor privati pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrari finantate din fonduri europene (publicat in Monitorul Oficial al Romaniei nr. 618/12.08.2016).  Modalitatea de plata: Prin ordin de plata, in termen de maximum 60 de zile de la data emiterii facturii, cu conditia semnarii procesului verbal de receptie cantitativa si calitativa, fara observatii.  Obiectul contractului: Achizitia de cercetari contractuale si cunostinte tehnice pentru proiectul „Platforma inovativa de analiza a imaginilor bazata pe inteligenta artificiala pentru detectarea afectiunilor pulmonare, inclusiv cele cauzate de Covid-19”.  Locatia de predare a livrabilelor aferente contractului: - Municipiul Ploiesti, Str. Elipsei, Nr. 1, in cadrul Centrului de Afaceri Multifunctional Lumina Verde, Parter, Indicativ Pa 16, judetul Prahova.  Tipul si durata contractului: - Contract de prestari servicii; - Perioada de derulare a contractului de prestari servicii este de 4 luni de la data semnarii acestuia de catre ambele parti.  Raspunsul ofertantului trebuie sa includa minim urmatoarele documente: 1. Propunerea tehnica in conformitate cu specificatiile prevazute in Anexa 1 (Specificatii tehnice) la prezentul Anunt. Este obligatorie respectarea tuturor cerintelor minimale impuse prin aceste documente. Ofertarea se va face integral, pentru toate serviciile solicitate. Nu este permisa ofertarea partiala si nici nu sunt permise oferte alternative. Ofertele care nu cuprind toate serviciile solicitate vor fi descalificate. Ofertantii care depun oferte alternative vor fi descalificati. 2. Propunerea financiara, care va fi prezentata in conformitate cu Formularul nr. 7 si Anexa Centralizatorul de preturi. Oferta financiara va fi exprimata in lei. 3. Formularele: • Formularul nr. 1 - Declaratie pe propria raspundere privind conflictul de interese; • Formularul nr. 2 - Acord de asociere in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului de achizitie - daca este cazul; • Formularul nr. 3 - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora - daca este cazul; • Formularul nr. 4 - Declaratie privind subcontractantii - daca este cazul; • Formularul nr. 5 - Imputernicire pentru semnatarul ofertei - daca este cazul; • Formularul nr. 6 – Scrisoare de inaintare; • Formularul nr. 7 – Oferta financiara; • Formularul nr. 8 – Declaratia de acceptare a conditiilor contractuale; • Formularul nr. 9 – Declaratie privind situatia personala; • Formularul nr. 10 – Informatii generale; • Formularul nr. 11 - Declaraţie privind principalele contracte similare din ultimii 3 ani.  Instructiuni privind depunerea ofertei: • Operatorul economic va elabora oferta astfel incat aceasta sa respecte in totalitate cerintele prevazute in Anexa 1 – Specificatii tehnice. Oferta care nu satisface cerintele documentatiei de atribuire va fi respinsa; • Perioada de valabilitate a ofertei va fi de minim 120 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor; • Limba sau limbile in care ofertele si documentele insotitoare vor fi transmise: Oferta va fi depusa in Limba romana. Documentele in alta limba pot fi depuse doar insotite de traducerea autorizata in limba romana; • Oferta va fi depusa intr-un exemplar original. Oferta va fi semnata de catre reprezentantul legal/imputernicit al ofertantului. In situatia in care oferta nu este semnata de reprezentantul legal se va atasa la oferta imputernicirea data de catre acesta persoanei ce va semna oferta (Formularul 5, in original). Oferta va fi insotita de o scrisoare de inaintare (Formularul 6, in original). Oferta se va introduce intr-un pachet sigilat, care va fi inscriptionat cu urmatoarele informatii: • Numele si adresa beneficiarului privat; • Numele si adresa ofertantului; telefon si fax/e-mail; • Mentiunea: Pentru procedura de atribuire a contractului avand ca obiect „Achizitia cercetari contractuale si cunostinte tehnice” pentru proiectul „Platforma inovativa de analiza a imaginilor bazata pe inteligenta artificiala pentru detectarea afectiunilor pulmonare, inclusiv cele cauzate de Covid-19”. A nu se deschide inainte de data de ..., ora ....(se vor mentiona data si ora limita de depunere a ofertelor).  Data si ora limita de depunere a ofertei: • 10.10.2022, ora 16:00 • La sediul societatii din Municipiul Ploiesti, Str. Elipsei, Nr. 1, in cadrul Centrului de Afaceri Multifunctional Lumina Verde, Parter, Indicativ PA16, judet Prahova; • Oferta va fi insotita de o Scrisoare de inaintare – Formularul nr. 6.  Data limita de transmitere a solicitarilor de clarificari: Ofertantii pot solicita informatii si clarificari pana la data: 04.10.2022, la sediul Beneficiarului sau prin e-mail. Persoana de contact: Alexandru-Ioan Gradea – Administrator, Email: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. , Telefon: 0730.100.600, Program: de luni pana vineri, intre orele 10:00 – 18:00.  Termenul limita de transmitere a raspunsului la solicitarile de clarificari adresate de catre ofertanti este data de 06.10.2022. Raspunsurile la solicitarile de clarificari primite de la operatori economici se redacteaza si se posteaza in limba romana pe pagina web: https://www.fonduri-ue.ro, sectiunea „Achizitii privati” in cadrul anuntului de participare. Procedura competitiva se deruleaza in cadrul proiectului Platforma inovativa de analiza a imaginilor bazata pe inteligenta artificiala pentru detectarea afectiunilor pulmonare, inclusiv cele cauzate de Covid-19, finantat din Fondul European de Dezvoltare Regionala, prin Programul Operational Competitivitate, Axa prioritara 2 - Tehnologia Informatiei si Comunicatiilor (TIC) pentru o economie digitala competitiva, Prioritatea de investitii 2b - Dezvoltarea produselor si serviciilor TIC, a comertului electronic si a cererii de TIC, Obiectiv Specific OS 2.2 - Cresterea contributiei sectorului TIC pentru competitivitatea economica, Actiunea 2.2.1 - Sprijinirea cresterii valorii adaugate generate de sectorul TIC si a inovarii in domeniu prin dezvoltarea de clustere, Cod SMIS 142764, contractul de finantare nr. 11/221_ap3/06.07.2021. Data: 28.09.2022