Descriere lot procedura

Utilajele pentru care se solicită ofertele de preț: mașină de căntuit pe curb – 1 bucată Caracteristici tehnice obligatorii: Mașină de căntuit pe curb ➔ Pentru aplicat cant pe repere cu canturi drepte şi repere cu contur neregulat cu raze exterioare şi interioare. Introducerea automată a materialului de cant cu dispozitiv de retezare la lungime a materialului de cant din rola. ➔ Prevăzut cu: - Sistem de comandă cu ecran tactil; - Dispozitiv de retezare: Pentru retezarea supradimensiunii materialului de cant la capetele reperelor drepte și curbate. - Set de prelucrare repere cu contur neregulat. ➔ Parametrii reperelor si ai materialului de cant: Grosimea materialului de cant: 0,5 – 1,0 mm (la o grosime a reperului de max. 60 mm) si 1,0 – 3,0 mm (la o grosime a reperului de max. 30 mm). Grosime repere: 10 – 55 mm; Lungime repere: min. 180 mm; Racord pneumatic: 6 bari; Înălțime de lucru: 925 mm. I. Informaţii generale Tipul contractului 1 furnizare Obiectul contractului de furnizare Bunuri / servicii: 1. mașină de căntuit pe curb – 1 buc Valabilitatea ofertei: • 90 de zile de la data deschiderii ofertelor Locul de livrare a produselor/prestare a serviciilor (locația implementării proiectului): • Municipiul Galați, str. Radu Negru, nr. 5, jud. Galați Tipul și durata contractului: • contract de furnizare • durata contractului: 12 luni Termenul de livrare: • 4 luni de la semnarea contractului de furnizare Valoarea estimată a contractului: 55.423,83 RON + TVA, din care Denumire: mașină de căntuit pe curb – 1 bucata – 55.423,83 RON + TVA Termen de garanție: • Minim 12 luni Procedura de atribuire a achiziției este lotizată și defalcată pe loturi separate de produse și/sau servicii 0 Da X Nu Ofertele se depun separat pentru loturi de produse și/sau servicii care fac obiectul achiziției 0 Da X Nu Procedura de atribuire aplicată: Ordinul 1284 din 2016, Procedura competitivă aplicată de beneficiarii privați pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări finanțate din fonduri europene, prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin. Criteriul de evaluare și selecție a ofertelor de preț: Evaluarea ofertelor se va realiza prin compararea avantajelor tehnice și financiare prezentate de către ofertanți, cu condiția respectării criteriilor solicitate de transmitere și prezentare a ofertelor. Va fi selectată câștigătoare oferta cu cele mai multe avantaje pentru realizarea scopului proiectului. Elementele de departajare a ofertelor primite, in ordinea priorității, sunt prezentate în capitolul II. Detalii despre evaluarea ofertelor: Clarificări care pot fi solicitate în etapa de evaluare a ofertelor de preț: - Neconcordanțe în informațiile furnizate de ofertanți în oferta de preț și anexele ofertei - Lipsesc informații sau nu sunt clare (ex. Condiții de plată, costurile ofertate nu sunt clar detaliate) - Lipsa anexelor 1 - Declarație pe propria răspundere din partea ofertantului privind conflictul de interese, 2 – Fișă tehnică comparativă și 3 – Centralizator oferte de preț. Lipsa acestor anexe poate face obiectul unei singure clarificări. Lipsa ofertei tehnice nu poate face obiectul unei clarificări. Lipsa acesteia are ca efect excluderea ofertei în etapa de evaluare a acestora. Termenul limită pentru depunerea ofertelor: • 09.08.2022 Locul şi modalitatea de depunere: Oferta se depune într-un singur exemplar, în original, semnat și ștampilat din partea ofertantului. La ofertă trebuie anexate documentele prevăzute la Secţiunea IV. Ofertele se depun/ se transmit prin curierat sau personal la: Sat Costi comuna Vinatori, strada Coșarelor, nr.2, jud.Galați Modul de prezentare a ofertei și a anexelor Oferta de preț va conține anexele obligatorii de la sfârșitul documentației și oferta de preț trebuie să conțină în mod obligatoriu o detaliere tehnică a echipamentului / echipamentelor. Nu este suficient din punct de vedere tehnic să se prezinte doar Anexa 2 – Fișa tehnică comparativă. În oferta de preț prezentată de către potențialii ofertanți se va menționa: a. Perioada de garanție b. Posibilitate acordare avans: DA c. Posibilitate ajutare preț: NU d. Condiții de plată: Se va menționa în cadrul ofertei condițiile de plată propuse și dacă se acceptă condițiile de plată utilizând mecanismul cererilor de plată și a cererilor de rambursare reglementat prin OUG nr. 40/2015 privind gestionarea financiară a fondurilor europene pentru perioada de programare 2014-2020 și a normelor de aplicare a OUG nr.40/2015 aprobate prin HG 93/2016) e. Termenul de livrare a echipamentelor / utilajelor f. În oferta de preț prezentată de către ofertanți se va evidenția separat costul echipamentelor/utilajelor, costurile de transport, asigurare, livrare și punere în funcțiune a bunurilor (dacă sunt gratuite, atunci se va specifica acest lucru în ofertă). g. Alte informații pe care le considerați relevante.