Descriere lot procedura

ALTFEL DENT SOLUTION S.R.L., cu sediul social inMunicipiul Oneşti, Str. Alexandru Ioan Cuza, nr. 41, ap. 2, Judeţul Bacău, CUI 32923195, NR. REG COM. J4/264/14.03.2014, organizeaza prezenta procedura de achizitie pentru furnizarea unui lot de bunuri constand in: Lotul nr. 1: Echipamente tehnica dentara: 1) Masina de frezat cu ionizator - 2 buc.; 2) Compresor - 1 buc.; 3) Aspirator - 1 buc; 4) Cuptor sinterizare - 1 buc.; 5) Sistem PC - 1 buc.; 6) Micromotor - 1 buc.; 7) Imprimanta 3D - 1 buc.; 8) Scanner laborator - 1 buc... Caracteristicile sunt în conformitate cu specificatiile solicitate în documentatia pentru elaborarea si prezentarea ofertei. Se va încheia un contract de furnizare bunuri. Descriere procedura: Obiectul contractului de furnizare bunuri : Lotul nr. 1: Echipamente tehnica dentara: 1) Masina de frezat cu ionizator - 2 buc.; 2) Compresor - 1 buc.; 3) Aspirator - 1 buc; 4) Cuptor sinterizare - 1 buc.; 5) Sistem PC - 1 buc.; 6) Micromotor - 1 buc.; 7) Imprimanta 3D - 1 buc.; 8) Scanner laborator - 1 buc... Locul de livrare al produselor: Municipiul Oneşti, Str. Alexandru Ioan Cuza, nr. 41, ap. 2, Judeţul Bacău, CP 601042 sau daca se schimba locația de implementarea a proiectului, livrarea se va face la noua locatie de implemantare. Valoarea estimată a contractului: 331.079,92 lei fără TVA . Locul şi modalitatea de depunere a ofertelor: Oferta se depune într-un singur exemplar, în original, semnat și ștampilat din partea ofertantului. La ofertă vor fi anexate documentele prevăzute in Specificatiile prezentei proceduri. Ofertele se depun / se transmit prin poştă, curierat sau personal la adresa de implementare a proiectului, respectiv: Municipiul Oneşti, Str. Alexandru Ioan Cuza, nr. 41, ap. 2, Judeţul Bacău, CP 601042, pana la termenul limita prevazut de calendarul procedurii. Procedura aplicata: procedura competitiva conform Ordinul 1284/2016 privind aprobarea Procedurii competitive aplicabile solicitantilor/ beneficiarilor privati pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrari finantate din fonduri europene. Sursa de finantare: POR 2014 - 2020, 2.1.A.Microintreprinderi si fonduri proprii ale beneficiarului. Modalitatea de solicitare a clarificărilor: Clarificările pot fi solicitate in termenul prevazut in cadrul specificatiilor (calendarul procedurii) prin e-mail astfel : -adresa corespondenta electronica: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. , subiect “Solicitare clarificari procedura achizitie” -in atentia: Administrator – CARP ALEXANDRU - telefon contact: 0742395912; 0752720881.