Descriere lot procedura

Nr. 9/08.07.2022 ANUNŢ INIŢIERE/ ÎNCEPUT PROCEDURA COMPETITIVĂ pentru „Achizitia utilajelor specifice (Excavator, încarcator si buldoexcavator) - Echipamente si utilaje specifice " Stimaţi domni/doamne, S.C. SEGINA COMPANY S.R.L. cu sediul în Oraş Dărmăneşti, str. Chimiei, bloc 4, scara A, etaj P, cp: 605300, județul Bacău, România vă invită să prezentaţi oferta dumneavoastră pentru „Achizitia utilajelor specifice (Excavator, încarcator si buldoexcavator) - Echipamente si utilaje specifice" ce se doresc a fi achiziţionate în cadrul Proiectului intitulat “ÎMBUNĂTĂȚIREA COMPETIVITĂȚII SC SEGINA COMPANY SRL ÎN SECTORUL CONSTRUCȚIILOR”, Cod SMIS 2014+: 132217, contract de finanțare nr. 7751. Proiectul este finanțat prin Fondul European de Dezvoltare Regionala (FEDR) si Bugetul de Stat prin: Programul Operațional Regional 2014-2020, Axa prioritara 2 - Îmbunătățirea competitivității întreprinderilor mici si mijlocii, Prioritatea de investiții 2.1 – Promovarea spiritului antreprenorial, în special prin facilitarea exploatării economice a ideilor noi și prin încurajarea creării de noi întreprinderi, inclusiv prin incubatoare de afaceri. 1. Procedura aplicată: Procedura competitiva aplicabila solicitanților/beneficiarilor privați pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări finanțate din fonduri europene - conform Ordinului nr. 1.284 din 8 august 2016, cu modificările şi completările ulterioare, emis de Ministerul Fondurilor Europene. 2. Criterii de atribuire si evaluare a ofertei: Se va folosi criteriul „oferta cu cele mai multe avantaje pentru realizarea scopului proiectului" conform Ordinului nr. 1.284 din 8 august 2016, cu modificările şi completările ulterioare, emis de Ministerul Fondurilor Europene. Acest criteriu presupune: • tehnic - caracteristicile tehnice ale echipamentelor ofertate sa se incadreze sau sa fie superioare celor solicitate mai sus de S.C. SEGINA COMPANY S.R.L., - cerinta eliminatorie. • economic - pretul echipamentelor sa fie cel mai mic, in cazul respectarii caracteristicilor tehnice şi cerinţelor solicitate si sa fie corelat cu pretul existent pe piata pentru echipamente similare. Ofertele care depăşesc valoarea estimată nu vor fi descalificate • De asemenea, cerinţele solicitate cu privire la termenul de livrare, termenul de garantie, asistenta tehnica in perioada de garantie, asigurarea de service rapid, ambalarea, transportul, montajul, punerea in functiune a echipamentelor şi instruirea personalului operator trebuie să fie respectate cel puţin în forma cerută sau să se ofere condiţii mai avantajoase privind aspectele invocate anterior, sub sancţiunea declarării ofertei ca neconformă şi ulterior respinsă. 3. Obiectul contractului: Achizitia utilajelor specifice (Excavator, încarcator si buldoexcavator) - Echipamente si utilaje specifice. 4. Locul de implementare al contractului: Oraşul Slănic Moldova, punctul Stroiu-Cerdac, număr cadastral 1469, cp: 605500, județul Bacău 5. Locul de livrare: Oraşul Slănic Moldova, punctul Stroiu-Cerdac, număr cadastral 1469, cp: 605500, județul Bacău 6. Tip de contract: contract de furnizare 7. Data limită de primire a solicitărilor de clarificări: 13.07.2022, ora: 16.00 Solicitarile de clarificari se accepta doar in forma scrisa prin e-mail/posta/curier rapid la adresa: • Oraş Dărmăneşti, str. Chimiei, bloc 4, scara A, etaj P, cp: 605300, județul Bacău, România; • Persoana de contact: o Nume şi prenume: NASTASĂ GIGEL o Funcţie: Administrator o Telefon: +40748667946 o Poştă electronică: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. 8. Data limită pentru transmiterea răspunsului la solicitările de clarificări: 14.07.2022. Răspunsurile la solcitările de clarificări vor fi postate pe site-ul http://www.fonduri-ue.ro/ sectiunea Achizitii privati/Anunturi, la anunţul dedus procedurii. 9. Data limită pentru depunerea ofertelor: 18.07.2022 ora: 12.00 10. Data pentru deschiderea ofertelor: 18.07.2022, ora: 14.00 11. Valabilitatea ofertei: 120 zile de la data limită de depunere a ofertelor 12. Adresa la care se depune oferta: Oferta se depune la: • Fie în format electronic la adresa: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. , caz în care documentele componente (oferta tehnică, oferta financiară si documente de calificare) vor fi prezentate in format pdf., semnate olograf, ştampilate (va fi semnat fiecare document in parte) şi scanate sau în pdf. semnate electronic (va fi semnat fiecare document in parte); • Fie în format fizic la adresa: Oraş Dărmăneşti, str. Chimiei, bloc 4, scara A, etaj P, cp: 605300, județul Bacău, România, caz în care documentele componente (oferta tehnică, oferta financiară si documente de calificare) vor fi prezentate in format fizic semnate şi stampilate de reprezentantul legal al ofertantului sau de o persoană desemnată de catre operatorul economic ofertant, prin intermediul unei împuterniciri ce se va ataşa la documentele de calificare. 13. Adresa la care se deschid ofertele: S.C. SEGINA COMPANY S.R.L, Oraş Dărmăneşti, str. Chimiei, bloc 4, scara A, etaj P, cp: 605300, județul Bacău, România 14. Valoarea estimată a contractului: 989.321,83 lei fără TVA, respectiv 200.048,89 Euro fără TVA (la cursul leu/euro comnicat de BNR la data de 06.07.2022, 1 euro = 4,9454), fiind compusa din: NR. CRT. DENUMIRE CANTITATE VALOARE TOTALA (LEI) FARA TVA 1. EXCAVATOR PE SINE 1 buc. 422.645,81 2. BULDOEXCAVATOR 1 buc. 354.172,52 3. INCARCATOR 1 buc. 212.503,50 Valoarea estimată pentru contract (fără TVA) 989.321,83 15. Oferta trebuie să conțină: - Propunere financiară (cu completarea documentelor solicitate), va trebui să conțină detaliile de preț (preturi unitare, totale, fără şi cu TVA în lei). Prețul (distinct pe fiecare echipament/produs) si total oferta. Preturile vor fi exprimate în lei. - Propunere tehnică (cu completarea documentelor solicitate) va trebui să conțină minim următoarele informații: o Identificarea echipamentelor ofertate și caracteristicile tehnice ale acestora, conform celor precizate în Specificațiile Tehnice anexate prezentei documentații; o Termenul de livrare propus, termenul de garantie oferit, termenul pentru asigurarea de service rapid, precum şi alte documente (fisele tehnice ale fiecărui echipament, precum şi cataloage/fotografii cu/ale produselor ofertate etc.) şi informații solicitate conform documentului anexat „Specificații Tehnice” pentru echipamente. Acestea vor fi preluate sub formă de angajament contractual. - Documente de calificare: o Privind situația personală a ofertantului - cerințe obligatorii • Prezentarea unei Declaraţii pe propria răspundere a operatorilor economici participanţi la procedura din care să reiasă că nu se află în conflict de interese o Privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (înregistrare)  pentru persoanele juridice române - cerinte obligatorii • Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comerţului de pe langa Tribunalul unde isi are sediul solicitantul, în original sau copie legalizata sau copie lizibilă cu menţiunea „conform cu originalul”, valabil la data depunerii ofertelor. Informatiile cuprinse în certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, din care să reiasă că ofertantul poate desfășura (sau desfășoară, după caz, în funcție de specificul documentului, pentru ofertanții străini) activitatea relevantă pentru obiectul prezentului contract  pentru persoanele juridice străine - cerinte obligatorii: • Documente care dovedesc o forma de înregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional în original sau copie legalizata, insotite de traducere autorizata in limba romana. Din document/e trebuie sa reiasa faptul ca ofertantul are înregistrata activitatea ce urmeaza a fi realizata prin contractul de furnizare. 16. Observații: O ofertă trebuie să conțină toate echipamentele enumerate. Nu se acceptă oferte parțiale, doar pentru unele din echipamentele de mai sus. Pentru specificații tehnice si informatii despre procedura si ofertare va rugam sa descărcați documentul atașat. Ofertele care depășesc valoarea estimată a contractului nu vor fi respinse. 17. Pentru informații suplimentare vă puteți adresa la: S.C. SEGINA COMPANY S.R.L, Oraş Dărmăneşti, str. Chimiei, bloc 4, scara A, etaj P, cp: 605300, județul Bacău, România. Email: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. . Tel.: +40748667946 Așteptăm oferta dumneavoastră, până la termenul limită de depunere menționat anterior, la adresa de depunere. Vă mulțumim anticipat! S.C. SEGINA COMPANY S.R.L. REPEZENTANT LEGAL cu funcţia de Administrator NASTASĂ GIGEL