Descriere lot procedura

1. CORNEL & CORNEL TOPOEXIM SRL cu numar de inregistrare la Registrul Comertului J40/15964/1994, Cod Unic de Inregistrare 6174812, avand sediul in Municipiul Bucuresti, Str. I. P. CEAICOVSKI nr. 9, Sector 2, scara B, etaj 1, ap 16, Tel: 0723587081, E-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. , organizeaza procedura de atribuire a contractului de achizitie echipamente conform proiectului cu titlul: „CRESTEREA COMPETITIVITATII SOCIETATII CORNEL&CORNEL TOPOEXIM SRL” contract de finantare nr 6970/05.07.2021, Cod SMIS 137831. 2. Procedura de atribuire aleasa: Procedura competitiva conform Ordinului nr 1284/2016 privind aprobarea Procedurii competititive aplicabile solicitantilor/ beneficiarilor privati pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrari finantate din fonduri europene 3. Obiect contract: Achizitia echipamente: - Sistem Server- 1 buc - Laptop-uri tip statie grafica- 8 buc. 4.Valoare estimata a contractului: este 379.140,00 fara TVA, echivalent a 76.685,34 euro, la cursul Inforeuro din Iunie 2022= 4,9441 lei/euro. - Sistem server- 1 buc: 268,860.00 lei/ buc fara TVA - Laptop-uri tip statie grafica- 8 buc: 13,785.00 lei/ buc fara TVA- total: 110,280.00 lei fara TVA Pretul contractului nu se poate ajusta. 4. Locul de implementare a proiectului: in Municipiul Târgu Jiu, Strada SLT. GHEORGHE BARBOI, Bloc 2, Scara 1, Etaj 4, Ap. 10, Judet Gorj. 5. Durata contract: 11 luni, dar nu mai tarziu de 31.05.2023 6. Data limită de depunere a ofertelor şi limba de redactare: Oferta redactata in limba romana, se depun in plic inchis, sigilat, la punctul de lucru al CORNEL&CORNEL TOPOEXIM SRL din Bucureşti Sectorul 6, Str. VIDRA, Nr. 31, pana la data de 07.07.2022, ora 12.00. 8. Data limita de primire a solicitarilor de clarificari: 01.07.2022, ora 12.00. 9. Criteriul de atribuire a contractului: CORNEL&CORNEL TOPOEXIM SRL va alege oferta cu cele mai multe avantaje pentru realizarea scopului proiectului, conform criteriilor mentionate in specificatia tehnica 10. Mijloace de comunicare: - e-mail pentru solicitare clarificari si contestatii - email pentru transmitere comunicari - posta/ curier sau inmanare persoanala a ofertelor 11. Perioada de valabilitate a ofertelor: 90 de zile de la data deschiderii ofertelor Pentru detalii suplimentare persoana de contact Dl. PAUNESCU Vlad, Tel: 0723587081, E-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.