1. CORNEL & CORNEL TOPOEXIM SRL cu numar de inregistrare la Registrul Comertului J40/15964/1994, Cod Unic de Inregistrare 6174812, avand sediul in Municipiul Bucuresti, Str. I. P. CEAICOVSKI nr. 9, Sector 2, scara B, etaj 1, ap 16, Tel: 0723587081, E-mail:
Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.
, organizeaza procedura de atribuire a contractului de achizitie echipamente conform proiectului cu titlul: „CRESTEREA COMPETITIVITATII SOCIETATII CORNEL&CORNEL TOPOEXIM SRL” contract de finantare nr 6970/05.07.2021, Cod SMIS 137831.
2. Procedura de atribuire aleasa: Procedura competitiva conform Ordinului nr 1284/2016 privind aprobarea Procedurii competititive aplicabile solicitantilor/ beneficiarilor privati pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrari finantate din fonduri europene
3. Obiect contract: Achizitia echipamente:
- Sistem Server- 1 buc
- Laptop-uri tip statie grafica- 8 buc.
4.Valoare estimata a contractului: este 379.140,00 fara TVA, echivalent a 76.685,34 euro, la cursul Inforeuro din Iunie 2022= 4,9441 lei/euro.
- Sistem server- 1 buc: 268,860.00 lei/ buc fara TVA
- Laptop-uri tip statie grafica- 8 buc: 13,785.00 lei/ buc fara TVA- total: 110,280.00 lei fara TVA
Pretul contractului nu se poate ajusta.
4. Locul de implementare a proiectului: in Municipiul Târgu Jiu, Strada SLT. GHEORGHE BARBOI, Bloc 2, Scara 1, Etaj 4, Ap. 10, Judet Gorj.
5. Durata contract: 11 luni, dar nu mai tarziu de 31.05.2023
6. Data limită de depunere a ofertelor şi limba de redactare: Oferta redactata in limba romana, se depun in plic inchis, sigilat, la punctul de lucru al CORNEL&CORNEL TOPOEXIM SRL din Bucureşti Sectorul 6, Str. VIDRA, Nr. 31, pana la data de 07.07.2022, ora 12.00.
8. Data limita de primire a solicitarilor de clarificari: 01.07.2022, ora 12.00.
9. Criteriul de atribuire a contractului: CORNEL&CORNEL TOPOEXIM SRL va alege oferta cu cele mai multe avantaje pentru realizarea scopului proiectului, conform criteriilor mentionate in specificatia tehnica
10. Mijloace de comunicare:
- e-mail pentru solicitare clarificari si contestatii
- email pentru transmitere comunicari
- posta/ curier sau inmanare persoanala a ofertelor
11. Perioada de valabilitate a ofertelor: 90 de zile de la data deschiderii ofertelor
Pentru detalii suplimentare persoana de contact Dl. PAUNESCU Vlad,
Tel: 0723587081, E-mail:
Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.