Descriere lot procedura

In vederea implementarii Planului de afacere ,, INFIINTARE INTREPRINDERE SOCIALA SCOALA DE SOFERI’’ de catre ANDRA MULTISCHOOL DRIVE SRL –Intreprindere Sociala, beneficiara de ajutor de minimis in cadrul Contractului de subventie nr. 12/27.01.2021, incheiat cu MANAGER CONSULT SRL Administrator de schemă de minimis, ca parte a Proiectului "Succes-Inițiativa si Motivație in Antreprenorialul Social" - ID 126089 - finanțat prin Axa Prioritară 4 „Incluziunea socială și combaterea sărăciei”, Obiectivul specific 4.16. al Programului Operational Capital Uman 2014-2020, beneficiarul pune la dispozitia potentialilor ofertanti prezenta documentatie de atribuire. Persoana juridica achizitoare: ANDRA MULTISCHOOL DRIVE SRL Adresa sediu social: în satul Unguriu, comuna Unguriu, Judetul BUZAU Telefon/Fax: 0764255408, E-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. Procedura aplicata: Procedura competitiva, in conformitate cu ORDINUL MFE nr. 1284 din 8 august 2016 privind aprobarea Procedurii competitive aplicabile solicitantilor/beneficiarilor privati pentru atribuirea contractelor de furnizare servicii sau lucrari finantate din fonduri europene. Surse de finantare: Fondul Social European si Bugetul de Stat in cadrul Programului Operational Capital Uman, Axa Prioritară 4 „Incluziunea socială și combaterea sărăciei”, Obiectivul specific 4.16. Obiectul procedurii de achizitie: Procedura de achizitie se refera la “Achizitia de echipamente specifice activitatii de organizarea de evenimente” in cadrul proiectului “INFIINTARE INTREPRINDERE SOCIALA SCOALA DE SOFERI ". Amplasamentul investitiei va fi in satul în satul Unguriu, comuna Unguriu,strada Crivina nr.13, Judetul BUZAU, Romania. Valoare estimata contract: 125.000,00 Lei fara TVA. Criteriul de atribuire: la finalizarea procedurii se va intocmi nota justificativa de atribuire prin care vor fi prezentate avantajele tehnice si financiare care motiveaza alegerea ofertei pentru contractare in raport cu celelalte oferte primite. Se va declara castigatoare oferta care raspunde cel mai bine scopului proiectului/obiectului achizitiei urmarit de Solicitant, respecta prevederile prezentei documentatii de atribuire si cele ale Ordinului 1284/08.08.2016 emis de Ministerul Fondurilor Europene. Adresa la care se depun ofertele este: în satul Unguriu, comuna Unguriu,Strada Crivina nr.13, Judetul BUZAU Termenul limita de depunere a ofertelor: 12.07.2022, ora 16,00.Vă rugăm descărcați documentația atașată pentru descrierea pe larg a specificațiilor tehnice si pentru detalii și explicații privind condițiile și modalitatea de participare, criteriile de atribuire si continutul contractului de furnizare.