Descriere lot procedura

PROCEDURA: FURNIZARE LOT 1 (1 buc. Centru de prelucrare panouri din aluminiu pentru usi si ferestre PVC; 1 buc. Cuptor de acoperire cu pulbere si unitate de incalzire; 1 buc. Linie de asamblare si productie ferestre si usi PVC; 1 buc. Sistem pentru transfer de modele; 1 buc. Sistem de prelucrare panouri PVC termoform) in cadrul proiectului cu titlul „Dezvoltarea activitatii CHIR-MAN-DI SRL prin extinderea capacitatii unei unitati existente”, Cod SMIS 146632 (Procedura competitiva conform prevederilor ORDINULUI Nr. 1284/2016 din 8 august 2016). CHIR-MAN-DI SRL cu sediul social in sat localitatea Chirpar, sat Chirpar, str. -, nr. 445, județul Sibiu, telefon 0762206751, fax -, e-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. , va invita sa participati la procedura competitiva de FURNIZARE LOT 1 (1 buc. Centru de prelucrare panouri din aluminiu pentru usi si ferestre PVC; 1 buc. Cuptor de acoperire cu pulbere si unitate de incalzire; 1 buc. Linie de asamblare si productie ferestre si usi PVC; 1 buc. Sistem pentru transfer de modele; 1 buc. Sistem de prelucrare panouri PVC termoform) in cadrul proiectului cu titlul „Dezvoltarea activitatii CHIR-MAN-DI SRL prin extinderea capacitatii unei unitati existente”, Cod SMIS 146632, proiect finantat prin Programul Operational Regional 2014-2020, Axa prioritara 2 - Imbunatatirea competitivitatii intreprinderilor mici si mijlocii, Prioritatea de investitii 2.2– Sprijinirea creării și extinderea capacităților avansate de producție și dezvoltarea serviciilor, Apelul de proiecte POR/846/2/2. 1. Beneficiar privat (Achizitor): CHIR-MAN-DI SRL; 2. Obiectul contractului: livrarea si punerea in functiune LOT 1 (1 buc. Centru de prelucrare panouri din aluminiu pentru usi si ferestre PVC; 1 buc. Cuptor de acoperire cu pulbere si unitate de incalzire; 1 buc. Linie de asamblare si productie ferestre si usi PVC; 1 buc. Sistem pentru transfer de modele; 1 buc. Sistem de prelucrare panouri PVC termoform) ; 3. Locatia de livrare: Municipiul Sibiu, str.Viile Sibiului, nr.1; 4. Tip contract: furnizare ; 5. Durata contract: minim 12 luni de la incheierea contractului de furnizare; 6. Valoarea estimata a achizitiei este de 7.901.959,58 lei fara TVA (reprezentand echivalentul in lei al sumei de 1.597.033,00 euro, la cursul Inforeuro folosit in luna luna Mai 2022= 4,9479 lei/Euro); 7. Procedura aplicata: procedura competitiva aplicabila solicitatilor/beneficiarilor privati pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrari finantate din fonduri europene – conform prevederilor Ordinul Ministrului Fondurilor Europene nr. 1284 / 2016; 8. Analiza ofertelor si elaborarea notei justificative: Dupa expirarea datei limita de primire a ofertelor, beneficiarul privat va compara ofertele primite prin raportarea lor la toate cerintele publicate si va alege oferta care indeplineste cerintele tehnice si prezinta avantaje fata de acestea, la un raport calitate / pret competitiv. Beneficiarul privat va elabora Nota justificativa de atribuire. In nota justificativa de atribuire se vor prezenta avantajele tehnice si financiare care motiveaza alegerea, raportat la cerintele solicitate. Avantajele tehnice si financiare care motiveaza alegerea se raporteaza exclusiv la informatiile prezentate in oferta/raspunsurile la clarificarile solicitate; 9. Data si ora limita de depunere a ofertei: 01.07.2022, ora 12:00 la adresa : punctul de lucru din Municipiul Sibiu, str.Viile Sibiului, nr.1. Persoana de contact: KENZEL MANFRED ANDREAS cu urmatoarele date de corespondenta: telefon 0762206751, fax -, e-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. . In cadrul Documentului anexat acestui anunt "Documentatie de atribuire, Specificatii tehnice" se regasesc informatii detaliate, necesare pentru elaborarea ofertei in vederea participarii la aceasta procedura.