Descriere lot procedura

BENEFICIAR: Denumire: SC TAPEL SRL Adresa: Municipiul Sibiu, b-dul. Corneli Coposu, nr.10, sc. B, et.1, ap.9, cod postal 550245, jud. Sibiu Nr. înmatriculare la Oficiul Registrului Comerţului: J32/526/2004 CUI : 1631517 Persoana de contact: ISACU Horia-Mihai Telefon: 0269 234851 Fax: 0269 234851 E-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. Mijloace de comunicare: prin poştă/curier rapid sau prin depunere directă la punctul de lucru al autoritatii contractante: Municipiul Sibiu, str. Cugir, nr.1, cod postal 550206, judetul Sibiu I . SURSA DE FINANTARE: PROGRAMUL OPERAȚIONAL SECTORIAL„Creşterea Competitivităţii Economice” AXA PRIORITARĂ 1 Un sistem inovativ și ecoeficient de producție DOMENIU MAJOR DE INTERVENȚIE 1.1 Investiții productive și pregătirea pentru competiție pe piață a întreprinderilor, în special a IMM OPERAŢIUNEA a)Sprijin pentru consolidarea și modernizarea sectorului productiv pentru investiții tangibile și intangibile A2- Sprijin financiar în valoare de până la 1.065.000 lei acordat pentru investiții pentru întreprinderile mici și mijlocii PROIECT: “Cresterea competitivitatii economice, prin achizitie de utilaje si extinderea spatiului de productie, la firma S.C. TAPEL S.R.L”, cod SMIS 44012, contract de finantare nr.4m/400306/6/31.10.2013 co-finanţat prin Fondul European de Dezvoltare Regională si Bugetul de Stat, în baza contractului de finanţare încheiat cu Ministerul Economiei, Autoritate de Management a Programului Operațional Sectorial “Creșterea Competitivității Economice“. Valoarea totală a proiectului este de 1.060.557,22 lei, din care asistenţa financiară nerambursabilă este de 580.795,89 lei. Proiectul se implementeaza în Municipiul Sibiu, str. Cugir, nr.1, cod postal 550206, judetul Sibiu, pe o durată de 12 luni. II. OBIECTUL CONTRACTULUI: 1. Obiectul procedurii: Achizitia de utilaje/echipamente/instalatii tehnologice specifice destinate activitatii de productie a articolelor din piele, realizate de firma Tapel (www.tapel-sibiu.ro) 2. Valoarea estimată a contractului pentru achiziţionarea utilaje/echipamente/instalatii tehnologice specifice este de 575.184,92 lei fara TVA 3. Livrare: lot unic cu livrari succesive, conform derularii in 3 etape a contractului de finantare: Etapa I: - Stanta cu cap mobil - Masina de scamosat cu banda abraziva Etapa II: - Masina de egalizat - Masina de subtiat - Masina de subtiat electronica - Masina de cusut pentru materiale dure - Cabina de vopsit cu perdea de apa - Sistem de lipit INTERCOM - Masina de profilat pentru cheder - Masina de taiat fasii/curele Etapa III: - Masina de vopsit margini - Masina de stampilat poreti duplex - Masina de finisat margini curele - Masina de taiat cu laser - Masina de finisat curele - Masina de periat curele - Compresor silentios cu surub 4. Durata contractului, termene de livrare Durata maxima a contractului: 30.10.2014 Termen maxim de livrare Etapa I: 20.03.2014 Termen maxim de livrare Etapa II: 20.06.2014 Termen maxim de livrare Etapa III: 20.10.2014 5. Procedura si criterii de atribuire Procedura de atribuire: Procedura simplificata conform Ordinului 1120/2013 Criteriul de atribuire: Se va selecta oferta care se pliaza cel mai bine pe nevoile societatii si care contribuie cel mai bine la indeplinirea obiectivelor proiectului de finantare-avantajele tehnice si financiare fata de celelalte oferte primite/specificatii tehnice 6. Prezentarea ofertei Oferta va contine datele ofertantului, sa fie adresata, datata, semnata, stampilata, sa aiba numar de inregistrare , sa se specifice daca preturile contin sau nu TVA, sa aiba inscrisa valabilitatea, sa mentioneze modalitatile de plata precum perioada de livrare. Oferta financiara si cea tehnica, impreuna cu declaratia privind conflictul de interese, se vor prezenta in plic inchis, intrun singur exemplar original. Plicul se va depune la adresa: SC TAPEL SRL, str. Cugir, nr.1, 550206-Sibiu, judetul Sibiu si va fi inscriptionat cu: -Denumirea si adresa ofertantului -Denumirea si adresa destinatarului: SC TAPEL SRL, Municipiul Sibiu, str. Cugir, nr.1, cod postal 550206, judetul Sibiu -Mentiunile: Pentru participarea la procedura de selectie de oferta petru proiectul “Cresterea competitivitatii economice, prin achizitie de utilaje si extinderea spatiului de productie, la firma SC Tapel SRL”, precum si "A nu se deschide inainte de 20.12.2013, ora 13,00". Oferta si documentele insotitoare vor fi redactate în limba romana. Oferta va cuprinde intreaga gama de produse de achizitionat. Nu se accepta oferte partiale si/sau alternative. Preturile vor fi exprimate in lei, fara TVA si reprezinta valoarea echipamentelor puse in functiune la punctul de lucru al firmei TAPEL SRL. Preţul ofertei este ferm, nu se accepta actualizarea pretului contractului. Perioada de valabilitate a ofertei este de 45 zile de la data depunerii. Propunerea tehnica va respecta minimal cerintele prevazute in Specificatiile Tehnice. Produsele trebuie sa fie noi si nefolosite. Oferta va mentiona termenele de livrare si perioadele de garantie ale produselor-minim 12 luni. Vanzatorul va asigura service si in perioada post-garantie. 7. Calendarul procedurii Publicarea anuntului de participare: 12/12/2013 Data limita pentru primirea ofertelor: 20/12/2013 ora 12.00 Deschiderea ofertelor: 20/12/2013 ora 13.00 Evaluarea ofertelor: 20/12/2013 ora 13.30 Semnarea contractului: maxim 27/12/2013 8. Notificarea atribuirii contractului În termen de 5 zile calendaristice de la semnarea contractului de achizitie, S.C.TAPEL SRL, va publica pe pagina web www.fonduri-ue.ro informatii despre castigatorul contractului.