Descriere lot procedura

Programul Operational Regional Axa prioritară 4 „Sprijinirea dezvoltarii mediului de afaceri regional si local Investim in viitorul tău! Proiect selectat în cadrul Programului Operaţional Regional şi co-finanţat de Uniunea Europeană prin Fondul European pentru Dezvoltare Regională Domeniul major de intervenţie 4.3 „Sprijinirea dezvoltarii microintreprinderilor” Titlul proiectului: “Creşterea competitivităţii societăţii AVI CONSTRUCT INVEST SRL prin diversificarea serviciilor prestate” Contract nr. 3872 / 04.10.2013 Cod SMIS: 30742 SC AVI CONSTRUCT INVEST SRL Str. Fierari nr. 14, localitate Ciorogârla, judeţ Ilfov Tel/Fax : 0213128223 Mobil: 0726.243.006 Responsabil de proiect Iorga Răzvan Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. ANUNȚ DE PARTICIPARE pentru procedura de atribuire a Contractului de furnizare bunuri : Utilaj pentru construcții prin procedura deschisă: procedură simplificată 1. Obiectul contractului: “Utilaj pentru construcții” 2. Valoarea estimată a contractului pentru achiziţionarea utilajului de construcții este de 281.587,60 RON + TVA, respectiv achiziția : - Buldoexcavator cu cupă încărcător multifuncțională, ciocan hidraulic, foreză hidraulică și lamă de zăpadă 3. Legislatia apicabila a) Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 337/2006, cu modificările şi completările ulterioare; b) Ordinul Ministrului Afacerilor Europene nr. 1120 din 15 octombrie 2013 privind aprobarea Procedurii simplificate aplicate de beneficiarii privaţi în cadrul proiectelor finanţate din instrumente structurale, obiectivul „Convergenţă“, precum şi în cadrul proiectelor finanţate prin mecanismele financiare SEE şi norvegian pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări c) Instructiunile de achizitii pentru beneficiarii operatori economici privati ai programului operational sectorial ,,Cresterea competitivitatii economice” anexa la Contractul de finantare, cu publicarea prealabilă a unei invitatii/anunţ de participare, cu utilizarea unei etape finale de analiza de oferte si atribuirea ofertei castigatoare. 4. Criterii de participare 4.1 Situaţia personală a candidatului sau ofertantului: Informaţii şi formalităţi necesare pentru evaluarea respectării cerinţelor - Declaratie privind neincadrarea in situatiile de conflict de interese, conform Ordonantei de urgenta a Guvernului Romaniei nr. 66/2011, art. 14 si 15. Presoanele cu funcţie de decizie din cadrul societății contractante, în ceea ce priveşte organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire sunt: Răzvan Iorga - Administrator 4.2 Capacitatea de exercitare a activităţii profesionale Informaţii şi formalităţi minim(e) necesare pentru evaluarea respectării cerinţelor menţionate: 1. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar comercializarea echipamentelor si utilajelor de construcții. Ofertanţii nerezidenţi vor prezenta documente care dovedesc o formă de înregistrare ca persoana fizica sau juridica sau de atestare ori apartenenţa din punct de vedere profesional în conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit. 5. Criterii de atribuiere si criterii de evaluare a ofertelor 5.1 Criterii de atribuire Se va folosi criteriul “oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere economic” Valoarea estimată a contractului pentru achiziţionarea utilajului de construcții este de 281.587,60 RON + TVA. 5.2 Modul de prezentare a propunerii tehnice Ofertantul are obligaţia de a elabora propunerea tehnică cu respectarea strictă a caracteristicilor tehnice solicitate prin prezenta fișă. 5.3 Modul de prezentare a propunerii financiare Propunerea financiară va fi elaborată astfel încât aceasta să furnizeze toate informaţiile solicitate cu privire la preţ, modalitate de plată, garanție, precum şi la alte condiţii financiare şi comerciale legate de obiectul contractului de furnizare bunuri. Propunerea financiară are caracter ferm şi obligatoriu, din punctul de vedere al conţinutului pe toată perioada de valabilitate a ofertei. Toate documentele justificative vor fi certificate de ofertant prin semnare şi stampilare. 5.4 Modul de prezentare a ofertei Oferta are caracter obligatoriu din punct de vedere al conţinutului pe toata perioada de valabilitate. Modul de prezentare:  un exemplar al propunerii tehnice în original, introdus în plic, pe care se va menţiona «Propunere tehnică »  un exemplar al propunerii financiare în original, introdus în plic, pe care se va menţiona «Propunere financiară»  documentele de calificare şi eligibilitate, vor fi prezentate în original, introdusă în plic, pe care se va menţiona «Documentele de calificare »  plicurile astfel pregătite se vor introduce într-un plic exterior, închis corespunzător, pe care se vor înscrie următoarele: o denumirea şi adresa ofertantului o denumirea şi adresa societatii contractante o menţiunile „Ofertă pentru atribuirea contractului de achiziţie bunuri pentru obiectul ,, Utilaj de construcții” ” 5.5 Valabilitatea ofertei  Oferta este valabila 30 de zile calendaristice de la data deschiderii ofertelor. 6. Conditii comerciale  Pretul va fi exprimat in lei sau euro, fara TVA si va ramane ferm pe toata perioada de valabilitate a ofertei;  Termenul de plata aferent facturilor contractului va fi de 30 de zile de la data emiterii facturii;  Valabilitatea ofertei va fi de minimum 30 de zile;  Livrarea produselor se va face in maxim 15 zile lucratoare de la semnarea contractului de furnizare;  Livrarea produselor se va face la punctul de lucru al Beneficiarului din Găeşti, strada Argeșului nr. 23, Dâmboviţa;  Valabilitatea contractului este de 180 zile de la semnarea acestuia. 7. Specificații tehnice Obiectul prezentei proceduri este achiziția unui buldoexcavator cu specificațiile tehnice din Anexă 8. Calendarul procedurii Data Publicarea anuntului de participare 04/11/2013 Punerea la dispozitia operatorilor economici a documentatiei pentru ofertanti 04/11/2013 Primirea de clarificari privind documentatia 09/11/2013 Data limita pentru primirea ofertelor 11/11/2013 ora 12.00 Deschiderea ofertelor 11/11/2013 ora 13.00 Evaluarea ofertelor 11/11/2013 ora 13.30 Notificarea privind rezultatul aplicarii ofertelor 12/11/2013 Semnarea contractului 12/11/2013