Descriere lot procedura

Denumire proiect: Sistem de contorizare avansată pentru reducerea consumurilor energetice la S.C. APULUM S.A Cod SMIS 2014: 135427 Contract de finanţare: Nr. 930 din 08.02.2022 Sursa de finanțare: Programul Operaţional Infrastructura-Mare 2014-2020/Axa prioritară 6 Promovarea energiei curate şi eficienței energetice în vederea susținerii unei economii cu emisii scăzute de carbon/ Obiectivul specific 6.2: Reducerea consumului de energie la nivelul consumatorilor industriali Denumirea contractului: Achiziţie şi implementare sistem de contorizare Obiectul contractului şi locul de livrare: Obiectul contractului îl constituie achiziția unui sistem de contorizare a consumurilor de utilități (energie electrică, gaz metan, potabilă si apă industrial, aer comprimat, temperatură și umiditate ambient). De asemenea, obiect al contractului îl constituie transportul, livrarea şi punerea în funcțiune a utilajelor/echipamentelor şi a serviciilor pentru care se solicită oferte, la adresa de livrare specificată în cadrul prezentei documentații, precum şi instruirea personalului achizitorului privind utilizarea sistemului de contorizare, conform detaliilor tehnice menționate mai jos. Locul de livrare: Loc. Alba Iulia, Str. VIILOR nr. 128, jud. Alba Valoarea estimată a achiziției: 973,067.00 lei Durata contractului: 10 luni de la data semnării contractului, cu posibilitate de prelungire. Durata contractului nu include şi perioada de garanție si asistenta tehnica. acordată produselor. Procedura aplicată: Conform prevederilor OMFE nr. 1284/2016 privind aprobarea Procedurii competitive aplicabile solicitanților/beneficiarilor privați pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări finanțate din fonduri europene. Mijloace de comunicare: - Orice comunicare, solicitare, informare şi notificare trebuie transmisă în scris pe adresa de e-mail menționată în Cap. I.1 Date generale despre achizitor, respectiv Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. sau depusă la sediul Achizitorului. - Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări privind documentația de atribuire. - Achizitorul are obligația de a transmite răspunsurile până la data limită prevăzută în prezenta documentație de atribuire. - În cazul în care operatorul economic nu a transmis solicitarea de clarificare în termenul menționat în anunț, solicitarea de clarificare nu va fi luată în considerare. - Toate răspunsurile la solicitările de clarificări vor fi publicate pe www.beneficiar.fonduri-ue.ro. În conformitate cu OMFE 1284/2016, NU se organizează ședința de deschidere a ofertelor, respectiv beneficiarul privat NU trebuie să elaboreze o comunicare scrisă privind rezultatul procedurii, acesta având doar obligația de a publica pe pagina web www.beneficiar.fonduri-ue.ro date despre câștigătorul contractului în termen de 5 zile calendaristice de la semnarea contractului de achiziție. Cazuri de respingere a ofertelor: - Ofertarea de bunuri care nu corespund obiectului achiziției sau care nu respecta cerinţele minime solicitate; - Prezentarea unei oferte incomplete cum ar fi: ofertarea parțială a bunurilor, neprezentarea propunerii tehnice sau financiare; - Alte neconformități ale ofertei raportat la prevederile prezentei documentații; - Depunerea ofertei după data şi ora limita sau la altă adresă decât cele prevăzute în prezenta documentație; - Depunerea ofertei folosind alte mijloace decât cele prevăzute în prezenta documentație (ofertele transmise prin e-mail sau fax nu vor fi acceptate). Alte informații relevante: Participarea la această procedură de achiziție este deschisă tuturor operatorilor economici interesați, persoane juridice, indiferent de formă. În depunerea ofertelor pentru acest contract, ofertanții sunt obligați să respecte toate instrucțiunile, formularele, specificațiile tehnice şi prevederile contractuale prevăzute în documentația de atribuire. Prin depunerea ofertei, ofertantul acceptă în totalitate si fără rezerve condiţiile contractuale şi termenii care guvernează acest contract. De asemenea, nedepunerea la timp a ofertelor conduce la respingerea acesteia. Termen limită de solicitare a clarificărilor din partea ofertanților: 26.05.2022 Termen limită de depunere a ofertelor: 02.06.2022, Ora 17.00 Precizări: Conform OMFE 1284/2016, în caz de clarificări/ modificări, în anunțul publicat pe site www.beneficiar.fonduri- ue.ro /achiziții se va bifa câmpul care anunță operatorii economici că s-au adus clarificări/modificări la informațiile inițiale. În situația în care intervin solicitări de clarificare care pot duce la modificări/ ajustări ale specificațiilor tehnice, sau ale altor cerințe minime obligatorii, beneficiarul privat poate să prelungească termenul de depunere al ofertelor, astfel încât să asigure timpul necesar pentru elaborarea acestora, cu respectarea condițiilor de publicitate. În ce privește evaluarea ofertelor şi întocmirea notei justificative de atribuire, conform prevederilor Ordinului 1284/2016 ce guvernează procedura de achiziție, nu este impusă nici o perioadă de timp în care beneficiarul trebuie să finalizeze această etapă. Beneficiarul va face evaluarea tuturor ofertelor primite, prin raportarea lor la toate cerințele publicate în cadrul prezentei documentații şi va alege oferta câștigătoare, la final întocmind nota justificativă de atribuire. Dacă se primește o singură ofertă, beneficiarul privat poate să o analizeze şi să procedeze la atribuirea contractului de achiziție dacă oferta respectă toate cerințele publicate în cadrul prezentei documentații. Pe parcursul evaluării ofertelor, beneficiarul are dreptul de a solicita oricărui ofertant şi alte documente sau informații suplimentare, cu scopul de a verifica şi certifica veridicitatea informațiilor din cadrul ofertei depuse. În acest fel, beneficiarul încearcă să se asigure ca informațiile din cadrul fiecărei oferte sunt reale. În conformitate cu OMFE 1284/2016, Beneficiarul privat NU trebuie să elaboreze o comunicare scrisă privind rezultatul procedurii către toți cei care au depus oferte, acesta având doar obligația de a publica pe pagina web www.beneficiar.fonduri-ue.ro date despre câștigătorul contractului în termen de 5 zile calendaristice de la semnarea contractului de achiziție cu ofertantul câștigător. Termenul de achiziţie si livrare echipamente: 9 luni de la lansarea comenzii, cu posibilitate de prelungire, cu respectarea perioadei de implementare. Durata de execuție a contractului (achizitie+montare+instalare sistem) va fi de 9 luni de la lansarea comenzii ferme, cu posibilitate de prelungire, dar nu mai târziu de finalizarea implementarii proiectului. Durata contract: va acoperi intreaga perioada de implementare a proiectului Termen de valabilitate oferta: Termenul de valabilitate al ofertei este de 60 zile de la data transmiterii către Beneficiar. Ambalare si transport: Ambalarea se va face conform instrucțiunilor de ambalare ale produselor, astfel încât sa fie protejate la transport si depozitare. Produsele livrate vor fi însoţite de aviz de însoțire a mărfii, certificate de conformitate, de garanție si de calitate, fise tehnice. Specificațiile tehnice pentru partea de hardware și software propuse pentru investiție sunt prezentate în Formularele 6. Documentația tehnică se poate descarcă de la următorul link: https://drive.google.com/drive/u/0/folders/1bnaUWE9IuypBBiMaZzg5YdB6DVIdBPpf În cazul în care, din diverse motive, linkul de descărcare nu funcționează, documentația tehnică va fi pusă la dispoziția persoanelor interesate printr-o solicitare transmisă la adresa de email Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. Documente obligatorii de prezentat Scrisoare de înaintare Declaraţie pe propria răspundere privind eligibilitatea completa Declaraţie privind neîncadrarea in prevederile art. 13,14 si 15 din OUG 66/2011 Certificat constatator Declaraţie pe propria răspundere privind garanția si asistenta tehnica Atestat de tip B - proiectare şi executare de instalații electrice exterioare/ interioare pentru incinte/ construcții civile şi industriale, branșamente aeriene şi subterane, la tensiunea nominală de 0,4 kV Capacitatea profesională Informații privind asociații (în situația în care ofertantul este format dintr-o asociere) Informații privind subcontractanții Clauze contractuale: Condiţii de plata: • transa 1: 30% din valoarea contractului in baza facturii fiscale de avans emisa de furnizor contra unei Scrisori de garanție bancare, de restituire avans in valoare egala cu valoarea facturii fiscale de avans si valabilitatea care depășește cu 50 de zile termenul de livrare. • transa 2: 30% din valoarea contractului in baza facturii fiscale la livrare • transa 3: 40% din valoarea contractului in baza facturii fiscale finale emisa de furnizor, după punerea in funcţiune si semnarea Procesului Verbal de Recepție Calitativa la sediul achizitorului. Orice alte condiţii care nu sunt prevăzute in prezenta documentație vor fi stipulate la încheierea contractului dintre furnizor si achizitor. Contractul va menționa cel puțin datele de identificare ale celor două părți semnatare, obiectul, valoarea şi durata contractului. Vor fi prevăzute în mod expres condiții referitoare la prestarea serviciilor, execuția lucrărilor, livrare, montaj, punere în funcțiune, recepție, standarde de calitate, service, garanții, posibilitatea de acordare a avansului, după caz, conform prevederilor legale aplicabile. Specificațiile tehnice, clarificările şi oferta aleasă vor fi parte integrantă din contract, sub formă de anexe. Prevederile menționate in prezentul document se completează cu prevederile Ordinului MFE nr. 1284 / 2016. Achizitorul nu este obligat sa desemneze câștigătoare oferta cu preţul cel mai scăzut. Legalitatea si autenticitatea documentelor prezentate de ofertanți sunt prezumate. Ofertantul este singurul responsabil de legalitatea si autenticitatea tuturor documentelor prezentate, in original sau in copie. Detalii suplimentare se pot obține de la: Nume persoană contact: Fleschin Bianca email: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.