Descriere lot procedura

Proiect „Antreprenoriatul - de la idee la succes!”, POCU/82/3/7/105887 (Partener 2) – in implementare - proiect care are ca obiectiv general cresterea ocuparii in regiunea Centru prin stimularea participarii pe piata muncii a persoanelor cu potential antreprenorial si crearea unui program regional integrat de incurajare si sprijin tehnico-financar pentru infiintarea si dezvoltarea de noi intreprinderi in mediul urban, in cadrul caruia se vor instrui 750 de persoane in ocupatia de COMPETENTE ANTREPRENORIALE si se vor finanta 92 de afaceri nou infiintate. In cadrul activitatii 8 Monitorizarea functionarii si dezvoltarii afacerilor infiintate, prin Actul Aditional 17 a fost introdusa achizitia de Servicii organizare evenimente “ TABERE DE AFACERI SUSTENABILE”. Economia la turatie mica, scoasa din viteza dar continuand sa functioneze chiar si moderat in conditiile date, reprezinta solutia depasirii perioadei de criza in conditii care sa ne permita ulterior o revenire economica, fara pierderi substantiale. Este momentul sa ne concentram pe actiuni care se vor propaga in evolutia viitoare a economiei, antreprenori care au incredere in afacerile nou create. Romania trebuie sa se adapteze noilor transformari structurale si sa acorde o atentie sporita sectorului privat, singurul capabil sa sustina economic bugetul de stat si bugetul asigurarilor sociale, sa tina in frau rata somajului. Astfel spus, in loc sa stimulam cresterea ratei somajului, fie chiar si a celui tehnic, stimulam pastrarea locurilor de munca, plata contributiilor salariale la bugetul de stat si siguranta locului de munca pentru angajati din start-upuri. Distantarea sociala se dovedeste a fi o masura buna in conditiile pandemiei, insa distantarea de economia reala va crea pe viitor probleme greu de rezolvat. Pentru a echilibra masurile de distantare sociala de cele de stimulare si sustinere a antreprenorilor prin impulsionarea acestora sa pastreze personalul lucrativ, societatea trebuie sa isi continuie evolutia, iar masurile de pandemie trebuie alternate cu cele de revenire a ciclului economic normal. Sustinerea start-upuri-lor finantate prin orice mijloace, pe langa impactul benefic in economie, o rata a somajului controlata, are si un impact emotional: recastigarea increderii celor care sustin economia romaneasca – antreprenorii din ultimul an. Criza creata de coronavirus a scos in evidenta numeroase provocari pentru economie, mai ales in tarile cu venituri mici, asa cum este si cazul Romaniei. In prezent, trebuie luate masuri decisive si coordonate pentru a minimiza impactul uman si economic viitor la nivelul fiecarei entitati economice. Prin aceasta propunere in cadrul proiectului (experti suficienti pentru a sprijini antreprenorii, intalniri cu acestia) ne dorim ca antreprenorii finantati sa-si doreasca mentinerea stabilitatii financiare, reducerea la minimum a pierderii locurilor de munca create prin planurile de afaceri finantate si cel mai important, mentinerea afacerilor in stare de functionare. Organizarea taberelor este necesara pentru persoanele din grupul tinta antreprenori și impartasesc povestea lor antreprenorială și tips & tricks din experiența profesională.In cadrul taberei se va vorbi despre cum iti conduci business-ul, cum atragi parteneri, cum negociezi, cum îți gestionezi resursele financiare, cum găsești și păstrezi clienți, dar și cum comunici afacerea ta: promovare online și offline. Aceștia au ocazia să-și dezvolte abilități pentru creșterea angajabilității sau deschiderea unei afaceri și să învețe practic cum pot gestiona inteligent resursele financiare pe care le dețin. Contractul vizeaza livrarea de servicii de organizarea de evenimente „Organizare de tabere de afaceri sustenabile” , dupa cum urmeaza: - spatiu pentru 65 persoane - transport pentru 65 persoane - 10 coffee break - 4 nopti cazare pentru participanti - 4 mese mic dejun x 65 persoane - 4 mese de pranz x 65 persoane - 4 mese de cina x 65 persoane - consumabile (brosuri, agende nedatate, pixuri) x 65 persoane - asigurare 2 speakeri motivationali