Descriere lot procedura

Obiectul contractului de lucrări: Execuție de lucrări de construcții și instalații in cadrul proiectului „EXTINDERE SPATII HALA PRODUCTIE ȘI LUCRARI DE INSTALATII AFERENTE” Locația implementării proiectului: oras Calan, strada Unirii, nr. 5-7, jud. Hunedoara Tipul și durata contractului: • contract de lucrări • durata contractului: minim până la sfârșitul perioadei de implementare a proiectului, dar nu mai târziu de 31.12.2023 Termenul final de execuție a lucrărilor de construcție: 11 luni de la data ordinului de incepere a lucrarilor respectiv pana in 31.03.2023 Durata de execuție a contractului de lucrări poate fi prelungită în baza unor documente justificative bine argumentate și doar cu acordul în scris al părților, dar fără a depăși perioada de implementare a proiectului. Perioada minima de valabilitate a ofertei: minim 90 de zile de la data limită de depunere a ofertelor Valoarea estimată a contractului: 4,079,455.07 lei + TVA Defalcarea valorii estimate Capitol bugetar conform HG 907/2016 Denumire capitol Pret lei (fara TVA) 4.1. Construcții și instalații 4,019,167.56 5.1 Organizare de santier 60,287.51 TOTAL (fără TVA) 4,079,455.07 * cheltuieli diverse si neprevazute, astfel cum acestea au fost definite de către proiectant în devizul general, iar din aceste cheltuielile diverse si neprevazute vor putea fi decontate doar cheltuielile cu lucrari care pot fi incidente pe parcursul derularii contractului si care nu reprezinta modificari substantiale ale prezentului contract de executie. Acestea vor fi considerate cheltuieli eligibile doar dacă sunt detaliate corespunzător prin documente justificative. Din acest motiv, cheltuielile diverse si neprevazute nu se vor oferta. Se vor oferta doar sumele aferente cap. 4.1, și 5.1.Echipamentele introduse in F3 se vor oferta la capitolul 4.1 conform bugetului proiectului. Procedura de atribuire aplicată: Ordinul 1284 din 2016, Procedura competitivă aplicată de beneficiarii privați pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări finanțate din fonduri europene, prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin. Criteriul de evaluare și selecție a ofertelor de preț: Evaluarea ofertelor se va realiza prin compararea avantajelor tehnice și financiare prezentate de către ofertanți, cu condiția respectării criteriilor solicitate de transmitere și prezentare a ofertelor. Va fi selectată câștigătoare oferta cu cele mai multe avantaje pentru realizarea scopului proiectului. Elementele de departajare a ofertelor primite, in ordinea priorității, sunt prezentate în capitolul II. Termenul limită pentru depunerea ofertelor: 09.05.2022 ora 18:00 Locul şi modalitatea de depunere: Oferta se depune într-un singur exemplar, în original, semnat și ștampilat din partea ofertantului. La ofertă trebuie anexate documentele prevăzute la Secţiunea II și III. Ofertele se depun/ se transmit prin poştă, curierat sau personal la adresa: Calea Dumbrăvii Nr. 74, Etaj 2, Ap. 9, Municipiul Sibiu, Județ Sibiu sau se trimit pe adresa de email : Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. Data deschiderii ofertei: 09.05.2022 – orele 18:01-19:00 Limba de redactare a ofertei: română sau altă limbă de circulație internațională – cu traducere legalizată Moneda folosită: RON Ajusteare pret: nu se permite ulterior Posibilitate acordare avans: da Ofertele alternative: interzise Modalitatea de solicitare a clarificărilor: Solicitările de clarificările pot fi trimise prin email la: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. până la data de 04.05.2022 ora 13:00. Clarificările/modificările aduse la informațiile inițiale vor fi publicate pe site-ul fonduri-ue.ro Operatorii economici vor putea vizualiza aceste clarificări/modificări pe toată perioada de derulare a procedurii de achiziție.