Descriere lot procedura

PROCEDURA: FURNIZARE 1 buc. Soft Autocad sau echivalent pentru prelucrare date topografice in cadrul proiectului cu titlul „Dezvoltarea și diversificarea serviciilor topografice ale FUNCIARA SRL prin achiziția unor echipamente și soft-uri performante”, Cod SMIS 134595 (Procedura competitiva conform prevederilor ORDINULUI Nr. 1284/2016 din 8 august 2016). FUNCIARA SRL cu sediul in Municipiul Brașov, Str. 15 Noiembrie, nr. 62, sc. B, ap. 17, județul Brașov, telefon 0745.634.633, fax +40 (0)268 47 25 25, e-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. ; Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. , va invita sa participati la procedura competitiva de FURNIZARE 1 buc. Soft Autocad sau echivalent pentru prelucrare date topografice in cadrul proiectului cu titlul „Dezvoltarea și diversificarea serviciilor topografice ale FUNCIARA SRL prin achiziția unor echipamente și soft-uri performante”, Cod SMIS 134595, proiect finantat prin Programul Operational Regional 2014-2020, Axa prioritara 2 - Imbunatatirea competitivitatii intreprinderilor mici si mijlocii, Prioritatea de investitii 2.1 – Promovarea spiritului antreprenorial, in special prin facilitarea exploatarii economice a ideilor noi si prin incurajarea crearii de noi intreprinderi, inclusiv prin incubatoare de afaceri, Apelul de proiecte POR/604/2/1. 1. Beneficiar privat (Achizitor): FUNCIARA SRL; 2. Obiectul contractului: livrarea si punerea in functiune a 1 buc. Soft Autocad sau echivalent pentru prelucrare date topografice; 3. Locatia de livrare: punctul de lucru din Municipiul Braşov, Str. Vidin, Nr. 28, Judet Braşov; 4. Tip contract: furnizare ; 5. Durata contract: minim 3 luni de la incheierea contractului de furnizare; 6. Valoarea estimata a achizitiei este de 33.645,72 lei fara TVA (reprezentand echivalentul in lei al sumei de 6.800,00 euro, la cursul Inforeuro folosit in luna luna martie 2022 = 4,9479; 7. Procedura aplicata: procedura competitiva aplicabila solicitatilor/beneficiarilor privati pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrari finantate din fonduri europene – conform prevederilor Ordinul Ministrului Fondurilor Europene nr. 1284 / 2016; 8. Analiza ofertelor si elaborarea notei justificative: Dupa expirarea datei limita de primire a ofertelor, beneficiarul privat va compara ofertele primite prin raportarea lor la toate cerintele publicate si va alege oferta care indeplineste cerintele tehnice si prezinta avantaje fata de acestea, la un raport calitate / pret competitiv. Beneficiarul privat va elabora Nota justificativa de atribuire. In nota justificativa de atribuire se vor prezenta avantajele tehnice si financiare care motiveaza alegerea, raportat la cerintele solicitate. Avantajele tehnice si financiare care motiveaza alegerea se raporteaza exclusiv la informatiile prezentate in oferta/raspunsurile la clarificarile solicitate; 9. Data si ora limita de depunere a ofertei: 26.04.2022, ora 12:00 la adresa : punctul de lucru din Municipiul Braşov, Str. Vidin, Nr. 28, Judet Braşov. Persoana de contact: SILVIU PETRU ROMULUS cu urmatoarele date de corespondenta: telefon 0745.634.633, fax +40 (0)268 47 25 25, e-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. ; Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. In cadrul Documentului anexat acestui anunt "Documentatie de atribuire, Specificatii tehnice" se regasesc informatii detaliate, necesare pentru elaborarea ofertei in vederea participarii la aceasta procedura.