Descriere lot procedura

SPECIFICAŢII document întocmit în baza Secțiunii a-3-a Elaborarea specificațiilor tehnice și determinarea valorii estimate din Ordinul nr. 1284/2016 privind aprobarea Procedurii competitive aplicabile solicitanților/beneficiarilor privați pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări finanțate din fonduri europene Prezenta documentație se referă la procedura de atribuire a contractului de Furnizare active necorporale: platformă catalog și platformă și platformă de automatizare procese Proiect finanțat prin Programul Operațional Regional 2014-2020 Axa prioritară 2 – Îmbunătățirea competitivității întreprinderilor mici și mijlocii Prioritatea de investiții 2.1. – Promovarea spiritului antreprenorial, în special prin facilitatea exploatării economice a ideilor noi și prin încurajarea creării de noi întreprinderi, inclusiv prin incubatoare de afaceri Denumirea proiectului: Dezvoltarea firmei IT Supermarket SRL Codul SMIS al proiectului: 131110 I. Informaţii generale Tipul contractului furnizare servicii Obiectul contractului de furnizare Bunuri: 1. Platformă catalog – 1 buc, 2. Platformă de automatizare procese – 1 buc; Locul de livrare a produselor/prestare a serviciilor (locația implementării proiectului): • Mun. Târgu Jiu, Str. Griviței, Nr. 41, Bl. 41, Sc. 3, Et. Parter, Ap. 2, județ Gorj Tipul și durata contractului: • contract de furnizare • durata contractului: 2 luni Termenul de livrare: Maxim 30 zile lucrătoare de la lansarea comenzii Valoarea estimată a contractului: 451411.50 RON + TVA, din care Defalcarea valorii estimate: - Platformă catalog – 1 buc - 95034.00 lei + TVA - Platformă de automatizare procese – 1 buc -356377.50 lei + TVA Procedura de atribuire a achiziției este lotizată și defalcată pe loturi separate de produse și/sau servicii Da Nu Ofertele se depun separat pentru loturi de produse și/sau servicii care fac obiectul achiziției Da Nu Procedura de atribuire aplicată: Ordinul 1284 din 2016, Procedura competitivă aplicată de beneficiarii privați pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări finanțate din fonduri europene, prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin. Criteriul de evaluare și selecție a ofertelor de preț: Evaluarea ofertelor se va realiza prin compararea avantajelor tehnice și financiare prezentate de către ofertanți, cu condiția respectării criteriilor solicitate de transmitere și prezentare a ofertelor. Va fi selectată câștigătoare oferta cu cele mai multe avantaje pentru realizarea scopului proiectului. Elementele de departajare a ofertelor primite, in ordinea priorității, sunt prezentate în capitolul II. Detalii despre evaluarea ofertelor: Clarificări care pot fi solicitate în etapa de evaluare a ofertelor de preț: - Neconcordanțe în informațiile furnizate de ofertanți în oferta de preț și anexele ofertei - Lipsesc informații sau nu sunt clare (ex. Condiții de plată, costurile ofertate nu sunt clar detaliate) - Lipsa anexelor 1 - Declarație pe propria răspundere din partea ofertantului privind conflictul de interese, 2 – Fișă tehnică comparativă și 3 – Centralizator oferte de preț. Lipsa acestor anexe poate face obiectul unei singure clarificări. Lipsa ofertei tehnice nu poate face obiectul unei clarificări. Lipsa acesteia are ca efect excluderea ofertei în etapa de evaluare a acestora. Termenul limită pentru depunerea ofertelor: 12.02.2022 ora 15.00 Locul şi modalitatea de depunere: Oferta se depune într-un singur exemplar, în original, semnat din partea ofertantului. La ofertă trebuie anexate documentele prevăzute la Secţiunea IV. Ofertele se depun/ se transmit prin poştă, curierat sau personal la: Mun. Târgu Jiu, Str. Griviței, Nr. 41, Bl. 41, Sc. 3, Et. Parter, Ap. 2, județ Gorj Modeul de prezentare a ofertei și a anexelor Oferta de preț va conține anexele obligatorii de la sfârșitul documentației și oferta de preț trebuie să conțină în mod obligatoriu o detaliere tehnică a echipamentului / echipamentelor. Nu este suficient din punct de vedere tehnic să se prezinte doar Anexa 2 – Fișa tehnică comparativă. În oferta de preț prezentată de către potențialii ofertanți se va menționa: a. Perioada de garanție b. Condiții de plată: Se va menționa în cadrul ofertei condițiile de plată propuse și dacă se acceptă condițiile de plată utilizând mecanismul cererilor de plată și a cererilor de rambursare reglementat prin OUG nr. 40/2015 privind gestionarea financiară a fondurilor europene pentru perioada de programare 2014-2020 și a normelor de aplicare a OUG nr.40/2015 aprobate prin HG 93/2016) c. Termenul de livrare a echipamentelor / utilajelor d. În oferta de preț prezentată de către ofertanți se va evidenția separat costul echipamentelor/utilajelor, costurile de transport, asigurare, livrare și punere în funcțiune a bunurilor (dacă sunt gratuite, atunci se va specifica acest lucru în ofertă). e. Alte informații pe care le considerați relevante. Data deschiderii ofertelor: 14.02.2022 Limba de redactare a ofertei: română Moneda folosită: Lei Ofertele alternative: Sunt interzise Modalitatea de solicitare a clarificărilor din partea ofertanților: Clarificările pot fi trimise prin email la: Holtea Ilie- Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. , până la data de 07.02.2022 II. Specificații tehnice Nr. crt. Denumire echipament Caracteristici tehnice solicitate Cantitate Caracteristici tehnice obligatorii (Cerință obligatorie eliminatorie) Ordinea priorității (de la 1 la 6 / de la 1 la 17) 1. Platformă catalog  Suport multilingv; 1 1  Importul de produse si optimizarea acestora; 2  Setarea campaniilor pe anumite perioade; 3  Actualizarea imagini si descrieri; 4  Exportul produselor; 5  Modul SEO dedicat atat pentru continutul static cat si cel dinamic; 6 2. Platformă de automatizare procese  Platforma automatizeaza fluxul de informatii intre toate sistemele informatice folosite de catre o firma, pentru a accesa mai multe canale online; 1 1  Automatizează exportul de produse catre marketplace-uri nationale; 2  Automatizează importul de produse de la furnizori; 3  Automatizează importul de stocuri de la furnizori; 4  Automatizează actualizarea descrierilor produselor, continutului foto si video; 5  Automatizează traducerea produselor si exportul lor catre marketplace-uri internationale; 6  Automatizează actualizarea stocurilor pe platformele online; 7  Automatizează exportul produselor si a continutului descrierilor produselor; 8  Automatizează sincronizarea produselor intre mai multe site-uri; 9  Existența a cel puțin 5 platforme ERP integrate; 10  Canale de vânzări integrate; 11  Procesul de integrare; 12  Conectarea feed-urilor cu produse, continut si stocuri de la furnizori; 13  Canal de vanzare principal folosit pentru a distribui informatia catre toate celelalte canale si marketplace-uri 14  Conectarea modulului de traducere pentru produse 15  Sistem ERP 16  Implementare feed-uri intrare 17 În cazul în care, în întreaga documentaţie de atribuire, au fost menţionate specificaţii tehnice care ar putea indica o anumită origine, sursă, producţie, un procedeu special, o marcă de fabrică sau de comerţ, un brevet de invenţie, o licenţă de fabricaţie, referitor la acestea, se înțelege de la sine că achizitorul face menţiunea “sau echivalent”. Ordinea priorității se va aplica la atribuirea ofertelor, ca elemente de departajare doar în situația în care fiecare potențial ofertant a depus o ofertă în care se regăsesc toate caracteristicile tehnice minime si pretul, la aceleasi valori. În această situație departajarea se va realiza in functie de perioada de mentenanta oferita cu titlu gratuit. III. Clauze contractuale solicitate: În contractele de furnizare vor fi prevazute în mod expres condiții referitoare la livrare, montaj, punere în funcțiune, recepție, standarde de calitate, service, garanții, posibilitatea de acordare a unui avans, daca este cazul. Oferta de preț câștigătoare se anexează la contractul de furnizare.