Descriere lot procedura

ANUNȚ DE INTENȚIE de reluare a procedurii de atribuire a Contractului de furnizare bunuri PROGRAMUL OPERAȚIONAL SECTORIAL „Creşterea Competitivităţii Economice” AXA PRIORITARĂ 1 - Un sistem inovativ şi ecoeficient de producţie Domeniul major de intervenție D.M.1. - Investiţii productive şi pregătirea pentru competiţia pe piaţă a întreprinderilor, în special a IMM Operaţiunea a) Sprijin pentru consolidarea şi modernizarea sectorului productiv prin investiţii tangibile şi intangibile A2 – Sprijin financiar în valoare de până la 1.065.000 lei acordat pentru investiţii pentru întreprinderile mici şi mijlocii, Apel 4 Titlul proiectului: ” Achiziţie de utilaje la SC PROMOTAS ADVERTISING SRL ” Cod SMIS:43973. Obiectul contractului de furnizare bunuri: LOT 1 - Carusel automat - 1 BUC LOT 2 - Unitate uscare - 3 BUC LOT 3 – Cuptor uscare - 1 BUC LOT 4 - Masa serigrafica 1 - 1 BUC LOT 5 - Masa serigrafica 1 - 1 BUC LOT 6 - Carusel manual - 1 BUC LOT 7 - Unitate de expunere – 1 BUC LOT 8 - Presa de transfer – 1 BUC LOT 9 - Imprimanta 1 – 1 BUC LOT 10 - Compresor - 1 BUC LOT 11 - Imprimanta 2 - 1 BUC Contractul este divizat pe loturi. Ofertantii nu sunt obligati sa depuna oferte pentru fiecare loturi. Tipul și durata contractului: • contract de furnizare bunuri • durata contractului: 6 luni. Valoarea estimată a contractului: 501.115,01 RON + TVA Defalcarea valorii estimate: LOT 1 - Carusel automat - 1 BUC X 99.625,25 LEI + TVA LOT 2 - Unitate uscare - 3 BUC X 13.849,25= 41.547,75 LEI +TVA LOT 3 – Cuptor uscare - 1 BUC X 32.612,75 LEI + TVA LOT 4 - Masa serigrafica 1 - 1 BUC X 59.417,75 LEI + TVA LOT 5 - Masa serigrafica 2 - 1 BUC X 77.287,75 LEI + TVA LOT 6 - Carusel manual - 1 BUC X 30.379,00 LEI + TVA LOT 7 - Unitate de expunere – 1 BUC X 33.506,25 LEI + TVA LOT 8 - Presa de transfer – 1 BUC X 16.976,50 LEI + TVA LOT 9 - Imprimanta 1 – 1 BUC X 28.051,43 LEI + TVA LOT 10 - Compresor - 1 BUC X 24.079,83 LEI + TVA LOT 11 - Imprimanta 2 - 1 BUC X 57.630,75 LEI + TVA Valabilitatea ofertei: 60 de zile. Ofertele de pret vor fi anexate la contractul de furnizare bunuri. Termenul de livrare: 30 de zile. Locul de livrare a produselor (locația implementării proiectului): Bucuresti, sector 3, str. Ion Minulescu, nr. 67-93, cladire CORP A, locatia AP01 Procedura de atribuire aplicată: conform Ordinului 1120/2013 privind aprobarea Procedurii simplificate aplicate de beneficiarii privaţi în cadrul proiectelor finanţate din instrumente structurale, obiectivul „Convergenţă“, precum şi în cadrul proiectelor finanţate prin mecanismele financiare SEE şi norvegian pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări Termenul limită pentru depunerea ofertelor:18.12.2013 ora 18:00 Locul şi modalitatea de depunere: Ofertele trebuie depuse în original, semnate şi ştampilate din partea ofertantului. Prin poştă, curierat sau personal la: Bucuresti, sector 3, str. Ion Minulescu, nr. 67-93, cladire CORP A, locatia AP01 Data, ora şi locul deschiderii ofertei: 19.12.2013, ora: 17:00 Limba de redactare a ofertelor: română. Ofertele redactate in alta limba sunt acceptate cu o traducere realizata de catre un traducator autorizat. Moneda folosită: RON. Preturile ofertelor in alta moneda decat lei vor fi convertite la cursul BNR valabil in data 10.12.2013 (data publicarii anuntului pe site-ul www.fonduri-ue.ro) Ofertele alternative: interzise. Modalitatea de solicitare a clarificărilor: Clarificările pot fi trimise prin email sau fax la: NICOLAESCU Arcadie, e-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. , fax: 031-8165364