Descriere lot procedura

Data: 16.12.2021 Anunt privind lansarea procedurii competitive pentru atribuirea contractului de furnizare avand ca obiect „Achizitia activelor corporale si necorporale necesare dezvoltarii platformei inovative” pentru proiectul „MARKETPLACE PENTRU DIGITALIZAREA IMM-urilor” Beneficiar: PLASTIFLEX S.R.L., Comuna Chiajna, Sat Dudu, Str. Rezervelor, Nr. 54, Bloc 1, Etaj 5, Ap. 102, Judet Ilfov Tel: 0745.535.228 E-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. Denumire proiect: „MARKETPLACE PENTRU DIGITALIZAREA IMM-urilor”, cod MySMIS 143458 Sursa de finantare a proiectului: Fondul European de Dezvoltare Regionala si Bugetul de Stat, prin Programul Operational Competitivitate, Axa prioritara 2 - Tehnologia Informatiei si Comunicatiilor (TIC) pentru o economie digitala competitiva, Prioritatea de investitii 2b - Dezvoltarea produselor si serviciilor TIC, a comertului electronic si a cererii de TIC, Obiectiv Specific OS 2.2 - Cresterea contributiei sectorului TIC pentru competitivitatea economica, Actiunea 2.2.1 - Sprijinirea cresterii valorii adaugate generate de sectorul TIC si a inovarii in domeniu prin dezvoltarea de clustere. Contract de finantare nr. 15/221_ap3/06.08.2021. Modalitatea de atribuire: Conform Procedurii competitive stabilite in Ordinul Ministerului Fondurilor Europene nr. 1284/2016. Obiectul contractului: „Achizitia activelor corporale si necorporale necesare dezvoltarii platformei inovative” pentru proiectul „MARKETPLACE PENTRU DIGITALIZAREA IMM-urilor” Locul de executare al contractului: Sediul Beneficiarului si sediul/sediile Furnizorului, in functie de specificul activitatilor. Tipul si durata contractului:  Contract de furnizare produse;  Termenul maxim de finalizare al contractului este de 18 de luni de la semnarea acestuia de catre ambele parti. Valoarea estimata a contractului: Valoarea estimata a contractului de furnizare este de 17.118.000,00 lei, la care se adauga TVA. Plata catre Furnizor se va realiza prin ordin de plata, in termen de maximum 60 de zile de la data emiterii facturii, cu conditia semnarii procesului verbal de receptie cantitativa si calitativa, fara observatii. Modalitatea de prezentare a ofertei Oferta depusa va trebui sa contina urmatoarele documente:  Documentele de calificare, conform cerintelor din Anexa I. (Specificatiile tehnice), inclusiv formularele solicitate.  Propunerea tehnica. Aceasta va respecta in totalitate cerintele prevazute in Anexa I. (Specificatii tehnice) la prezentul Anunt. Nu este permisa ofertarea partiala si nici nu sunt permise oferte alternative. Propunerea tehnica va fi insotita de fise tehnice / datasheet-uri pentru toate componentele hardware propuse. Ofertele care nu cuprind toate produsele si serviciile solicitate vor fi descalificate. Operatorii economici care vor depune oferte alternative vor fi descalificati.  Propunerea financiara va fi prezentata in conformitate cu Formularul nr. 7. Oferta financiara va fi exprimata in lei. Perioada de valabilitate a ofertei - minim 90 de zile de la termenul limita de depunere. Limba sau limbile in care ofertele si documentele insotitoare vor fi transmise: Limba romana este limba oficiala. Documentele in alta limba pot fi depuse doar insotite de traducerea in limba romana, cu exceptia fiselor tehnice/documentatiilor echipamentelor ofertate (care pot fi prezentate in limba romana sau limba engleza). Oferta va fi depusa in 1 exemplar original. Fiecare pagina a ofertei va fi semnata de reprezentantul legal sau imputernicit al ofertantului. Daca oferta nu este semnata de reprezentantul legal, se va atasa la oferta imputernicirea data de catre acesta persoanei ce va semna oferta (Formularul 5, in original). Oferta va fi insotita de scrisoare de inaintare (Formularul 6, in original). Oferta se va introduce intr-un plic sigilat, care va contine urmatoarele informatii:  Numele si adresa destinatarului;  Numele si adresa ofertantului; telefon si e-mail;  Mentiunea: Pentru procedura de atribuire a contractului avand ca obiect „Achizitia activelor corporale si necorporale necesare dezvoltarii platformei inovative” pentru proiectul „MARKETPLACE PENTRU DIGITALIZAREA IMM-urilor”; A nu se deschide inainte de data de......., ora ............. (se vor mentiona data si ora limita de depunere a ofertelor). Data si ora limita de depunere a ofertei: 28.12.2021, ora 15:00, la sediul din Sat Bujoreni, Comuna Bujoreni, Nr. 135, Judet Valcea. Ofertantii pot solicita informatii si clarificari pana la data: 22.12.2021, la sediul Beneficiarului sau prin e-mail.  Contact: Mihai Catalin Stoica – Manager proiect  Adresa e-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.  Numar telefon: 0745.535.228  Informatiile pot fi solicitate de luni pana vineri, intre orele 10:00 – 17:00, la sediul Beneficiarului sau oricand, prin intermediul e-mail-ului. Toate solicitarile vor fi transmise in scris, la datele de contact mentionate anterior. Termenul limita de transmitere a raspunsului la solicitarile de clarificari adresate de catre ofertanti este data de 23.12.2021. Raspunsurile la solicitarile de clarificari primite de la operatori economici se redacteaza si se posteaza in limba romana pe pagina web: https://www.fonduri-ue.ro, sectiunea „Achizitii privati” in cadrul anuntului de participare. Cai de atac Persoana care se considera vatamata intr-un drept al sau ori intr-un interes legitim printr-un act al PLASTIFLEX S.R.L., cu incalcarea dispozitiilor legale ce guverneaza atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrari finantate din fonduri europene, are dreptul de a contesta actul respectiv in justitie – in conditiile Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004 cu modificarile si completarile ulterioare – actul considerat vatamator putand fi atacat printr-o plangere prealabila adresata PLASTIFLEX S.R.L., in termen de 30 zile de la data comunicarii actului vatamator; raspunsul PLASTIFLEX S.R.L., poate fi atacat in termen de 6 luni de la primirea acestuia, dar nu mai tarziu de 1 an de la emiterea actului vatamator, pe cale judecatoreasca potrivit Legii nr 554/2004, cu modificarile si completarile ulterioare. Despagubirile se pot solicita numai prin actiune in justitie conform Legii nr. 554/2004, cu modificarile si completarile ulterioare. Prezentului anunt de participare ii sunt atasate urmatoarele anexe, ale caror prevederi trebuie respectate de ofertanti: - Anexa I. Specificatii tehnice - Anexa II. Conditii contractuale obligatorii - Anexa III. Formulare  Formularul 1 - Declaratie pe propria raspundere privind conflictul de interese;  Formularul 2 - Acord de asociere in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului de achizitie (daca este cazul);  Formularul 3 - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora (daca este cazul);  Formularul 4 - Declaratie privind subcontractantii (daca este cazul) ;  Formularul 5 - Imputernicire pentru semnatarul ofertei (daca este cazul);  Formularul 6 - Scrisoare de inaintare;  Formularul 7 - Oferta financiara;  Formularul 8 - Declaratia de acceptare a conditiilor contractuale;  Formularul 9 - Declaratie privind situatia personala. Toate documentele/ informatiile/ formularele solicitate prin prezenta documentatie au caracter obligatoriu. Lipsa oricarui document/informatie/ formular solicitat va duce la declararea ofertei ca neconforma/inacceptabila.