Descriere lot procedura

Achiziția se va derula pe un singur lot, obiectul contractului fiind reprezentat de furnizarea de active necorporale: 1x Sistem informatic inovativ care permite editarea de produse software pentru intreprinderi in domeniul recrutarii resurselor umane care sa indeplineasca urmatoarele tipuri de functionalitati si procese: - Management si supervizare a proceselor de recrutare si de interventie pentru corectarea acestor procese, primirea de rapoarte in timp real legat de eficienta acestor procese care sunt urmarite de utilizatorii cu drepturi de management; - Gestionare utilizatori sistem si analiza a performantei acestora in cadrul sistemului, inclusiv monitorizare si raportare, functionalitati si date ce vor fi disponibile utilizatorilor cu drepturi de Masteradmin; - Comunicare cu mediile de promovare prin LinkedIn, Facebook, Google in scopul cresterii vizibilitatii actiunilor Brainspotting, dispunand de functionalitati de monitorizare a eficientei acestui proces si de raportare a rezultatelor; - Marketing digital, prin integrarea tuturor canalelor online: Adwords, Remarketing, campanii Facebook, campanii LinkedIn si evenimente internationale in cadrul carora vom face cunoscute actiunile Brainspotting; - Interconectare si integrare cu aplicatii third-party (externe) prin open API, respectiv pentru site-uri precum dar fara a se limita la eJobs, Bestjobs, HIPO, sau orice alt canal de comunicatii care poate prelua sau transmite date privind posturi disponibile/job-uri si profilurile candidatilor; - Livrare de continut si monitorizare interactiuni utilizatori platforme sociale precum Facebook, LinkedIn, etc, cu acces la functionalitati de monitorizare eficienta si acces la rapoarte rezultate campanii social media; - API-uri Postare automata a locurilor de munca disponibile in toate canalele externe de promovare (site-uri de joburi, retele profesionale, comunitati profesionale – e.g. Indeed, Jora, Jooble, Glassdoor, eJobs, BestJobs, HIPO, stackoverflow.com, etc) si postarea automata a joburilor in retelele sociale ca joburi preferate; - Desfasurare a unor campanii interne la nivelul unei intreprinderi de promovare a anunturilor de recrutare in randul angajatilor interni, solicitand acestora identificarea in randul retelelor lor si recomandarea de persoane potrivite care sa intrunesca necesarul pozitiei respective, cu functionalitati de monitorizare eficienta si acces la rapoarte cu rezultatele acestor campanii; - Generare automata a unei pagini de cariera pentru toti utilizatorii care se ocupa cu procesul de anajare; - Generare automata, printr-o componenta de inteligenta artificiala a unui scor de potrivire a candidatului pe jobul pe care ia in considerare sa aplice. In paralel, acest scor este vizibil si angajatorului care poate invita sa aplice in proces candidatii care au sanse mai mari de reusita; - Ghidare a utilizatorului de tip angajator in setarea campaniilor printr-o componenta care utilizeaza machine learning astfel incat sa ajunga la candidatii cei mai potriviti pe baza experientei si rezultatelor anterioare de recrutare pe rolurile respective; Management job-uri vocationale – blue collar -, prin intermediul unui form simplificat de inregistrare si un form simplificat de recomandare, ambele bazate pe numarul de telefon, cu interactiune a utilizatorului cu programul informatics prin SMS; - Management campanii job-uri vocationale, prin functionalitati speciale de campanii pentru acesteas si conectare cu Facebook; - Filtrare a informatiilor de catre utilizatori, pentru ca acestia sa poata naviga eficient si rapid catre informatia de interes (job-uri potrivite, aplicari dupa notele recruiterilr, etc); - Comunicare automatizata in sistem printr-un set de notificari, comunicari si inclusiv push notification web; - Crestere a angajamentului utilizatorilor in solutie – Chat (mesagerie), prin telefon, prin video chat, ca si cai alternative de interactiune in sistem; - Trecere a candidatilor printr-un interviu video inregistrat in functie de programul acestora (video interviews) ; - Stabilire de interviuri prin SMS, email si remindere pentru toti utilizatorii din platforma (admin/recruiter/manager) si candidate, cu functie de calendar comun pentru interviuri; - Identificare automata pentru cei mai potriviti candidati din platforma pentru un job nou postat pe baza profilului candidatilor si experientei de recrutare pe joburi similare anterioare (utilizand machine learning; - Match automat intre jobul postat si profilurile candidatilor din baza de date a sistemului care se bazeaza pe machine learning pentru a sugera care candidat este mai potrivit si va fi mai performant pentru rol; - Recomandare candidati, fiecare candidat recomandat fiind evaluat de recomandator pe baza unui set de criterii cerute pentru job; - Management documente angajare, astfel incat dupa marcarea deciziei de angajare a unei persoane, noul angajat sa poata urca in sistem documentele de angajare, iar departamentul logistic sa fie informat in legatura cu echipamentul tehnic care trebuie pregatit pentru acesta (necesar laptop, telefon, licente, card acces, etc); - Automatizare a verificarii experientei si a istoricului candidatului – integrarea cu portalul just.ro, generarea de cereri de referinte de la angajatori anteriori. - Obtinere feedback de la candidati sau recomandatori sau de a include in procesul de recrutare o serie de intrebari pe baza carora candidatii vor fi evaluate, prin functionalitati de automatizare chestionare, inclusiv raportare pe rezultatele chestionarului, ce pot fi lansate de catre administratorii sistemului (recruiter, manageri); - Urmarire indicatori recrutare, prin intermediul unui chestionar lansat recurrent, automat, catre comunitatea profesionala de resurse umane pentru masurarea principalilor indicatori din recrutare (timpul de recrutare, costul recrutarii, calitatea recrutarii, etc), rapoartarea automata pentru rezultate si integrarea automata cu dashboardul Solutiei, pentru ca angajatorii sa aiba un termen de comparatie pentru indicatori in timp real; - Automatizare a inputului in aplicatie pentru CV-uri ale candidatilor in format PDF si word. Parsarea CV-urilor; - Interconectare prin API, sens in care se va realiza documentatia API pentru stocare si aducere de date din aplicatii interne, utilizand o conexiune sigura. Programul va avea componente software de inteligenta artificiala, machine learning si automatizare permitand activitati de editare per componente si functionalitati si utilizarea lor independenta una de cealalta pentru a putea fi incluse in aplicatii pentru intreprinderi de sine statatoare editate pe baza sistemului informatic descris mai sus. Pentru a permite activitatea de editare produse software de catre compania noastra, sistemul informatic va fi compus dintr-o serie de sub-componente care pot fi editate si utilizate si independent ca parti din produse software editate de catre companie. Sub-componentele trebuie sa permita: - Integrarea cu sursele posibile de candidati din piata, pornind de la site-urile de joburi (eJobs, BestJobs, HIPO), pana la orice canale care pot prelua sau transmite anunturi de joburi, profiluri de candidati. - Realizarea de campanii sociale, externe. Acestea se vor realiza prin intermediul functionalitatilor care permit desfasurarea, intr-un mod simplu si eficient, servicii de promovare pentru job-uri pe site-urile sociale (Facebook, LinkedIn, etc); - Realizarea de campanii interne de promovare pentru anunturile de recrutare in randul angajatilor interni. Monitorizarea eficienta si raporarea rezultatelor pentru campanii; Utilizarea machine learning in setarea campaniilor astfel incat sa ajunga la candidatii cei mai potriviti pe baza experientei si rezultatelor anterioare de recrutare pe rolurile respective. Aceasta functionalitate va fi asociata celei de campanii; - Postarea automata a locurilor de munca din aplicatie. Aceasta se va realiza pe toate canalele externe de promovare (site-uri de job-uri, retele profesionale, comunitati profesionale – e.g. Indeed, Jora, Jooble, Glassdoor, eJobs, BestJobs, HIPO, stackoverflow.com, etc.). De asemenea, va exista functionalitatea de postare automata a job-urilor in retelele sociale ca joburi preferate; - Generarea automata a unei pagini de cariera pentru toti angajatorii care folosesc aplicatia; - Generarea automata, printr-un componenta de inteligenta artificiala, a unui scor de potrivire a candidatului pe job-ul pe care ia in considerare sa aplice. - Formular simplificat de inregistrare si a unuia de recomandare, ambele bazate pe numarul de telefon. - Realizare campanii pentru joburile vocationale, conectat cu Facebook. - Transmitere automata de notificari, comunicari, inclusiv push notification web pentru comunicarea automatizata in sistem. - API pentru stocare si import date. - Chat (mesagerie), telefon si video chat, interviuri video, care permite candidatilor sa treaca printr-un interviu inregistrat in functie de programul lor (video inteviews). - stabilire interviuri prin SMS si email, transmiterea de remindere pentru toti utilizatorii din platforma (admin/recruiter/manager) si candidati, precum si functia de calendar comun pentru interviuri. - identificarea automata a celor mai potriviti candidati din platforma pentru un job nou postat pe baza profilului candidatilor si experientei de recrutare pe joburi similare anterioare (utilizand machine learning). - integrarea cu portalul just.ro - componenta automata de chestionare, care va permite inclusiv raportarea pe rezultatele chestionarului, ce pot fi lansate de catre administratorii sistemului (recruiteri, manageri) cu scopul de a obtine feedback de la candidati sau recomandari, ori pentru a include in procesul de recrutare o serie de intrebari pe baza carora candidatii vor fi evaluati. - Automatizarea inputului in aplicatie pentru CV-uri ale canditatilor in format PDF si Word, precum si parsarea CV-urilor va fi realizata. - Integrare canale de vanzare online: Google Ads, Remarketing, campanii Facebook, campanii LinkedIn, evenimente internationale. 1x Pachet programe informatice inovative pentru editarea de aplicatii mobile compatibile cu sistemele iOS si Android. Pachet Programe informatice inovative pentru editarea de aplicatii mobile compatibile cu sistemele iOS si Android ale caror functionalitati sunt in oglinda cu cele ale Sistem informatic inovativ care permite editarea de produse software pentru intreprinderi in domeniul recrutarii resurselor umane, permitand ulterior editarea de aplicatii mobile in domeniul resurselor umane si publicarea acestor in AppStore si Google Play. Vor fi native atat pentru iOS, cat si pentru Android incluzand acces si actiuni critice pentru fiecare rol (admin, recruiter, manager, recommender, candidate + guest), cod sursa pentru notificari cu filtre dupa date de audienta + skills + city Informatii suplimentare pot fi solicitate la adresa: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. pana la data de 13.12.2021 ora.15:00 Criteriul de Atribuire: Conform Ordinului MFE 1284 / 08.08.2016: În vederea respectării principiilor economicității, eficienței și eficacității, se va selecta oferta cu cele mai multe avantaje pentru realizarea scopului proiectului, urmărindu-se încadrarea achiziției in valoarea estimata conform bugetului proiectului. De asemenea, în nota justificativă de atribuire se vor prezenta avantajele care motivează alegerea, raportat la cerințele solicitate. Avantajele care motivează alegerea se raportează exclusiv la informațiile prezentate în ofertă/răspunsurile la clarificările solicitate. Va fi considerata câștigătoare, oferta care îndeplinește cerințele tehnice și prezintă cele mai multe avantaje pentru realizarea scopului proiectului