Descriere lot procedura

SC CASA COSTA SRL va invita sa participati la procedura de selectie a ofertantului castigator pentru atribuirea contractului de furnizare privind achizitia unui buldoexcavator care face obiectul proiectului „ACHIZITIE DE UTILAJE LA SC CASA COSTA SRL” - proiect cofinantat prin Fondul European de Dezvoltare Regionala. Obiectul contractului: achizitie bunuri: buldoexcavator- 1 bucata Valoarea estimata a achizitiei: 297.036 lei + TVA. Sursa de finanţare: FEDR (89,44%) si Bugetul de stat (10,56%) Procedura aplicata: procedura simplificata conform Ordinul 1120/2013 Criteriul de atribuire: cea mai avantajoasa oferta din punct de vedere economic. Pentru diferentierea ofertelor si selectarea ofertantului castigator se vor lua in considerare perioada de livrare cat mai scurta si specificatiile tehnice. Oferta depusă trebuie să conţină: - Propunerea financiara – trebuie sa se incadreze in valoarea estimata a achizitiei, ofertele financiare peste aceasta valoarea vor fi descalificate. - Propunerea tehnica –Caracteristicile tehnice si functionale prevazute in prezentul caiet de sarcini sunt cerinte minimale de indeplinit si obligatorii. Ofertarea de produse cu caracteristici tehnice inferioare celor prevazute in caietul de sarcini atrage descalificarea ofertantului. Respectarea cerintelor de mai sus se va face prin inaintarea unei oferte tehnice detaliate in care se va prezenta detaliat si clar care sunt caracteristicile echipamentului ofertat pentru a se putea face o compartie obiectiva intre oferte. Ofertele care contin expresii de genul „Cerinta :Putere motor: minim 80 CP – EXISTA sau DA” fara a oferi exact valoarea sau specificatia exacta vor fi descalificate. Daca oferta tehnica nu contine unul sau mai multe din elementele de mai sus, se va presupune ca nu exista pe utilajul ofertat. - Documente de calificare: o Cerificat Constatator (copie legalizata/ original/ copie certificata), nu mai vechi de 30 zile, care sa contina cel putin: obiectul de activitate care sa includa activitatile ce fac obiectul licitatiei, actionarii si administratorii firmei, mentiuni cu privire la neincadrarea in prevederile legii 85/2006 o CUI copie certificata conform cu originalul. o Pentru persoanele juridice straine: Documente edificatoare (copie legalizata/ original/ copie certificata), traduse legalizat, emise de organisme similare care sa dovedeasca o forma de inregistrare, in conformitate cu prevederile din tarile unde ofertantii isi au sediul. o Declaratie privind respectarea regulilor pentru evitarea conflictului de interese – conform model Anexa 2 o Declaratie privind neîncadrarea în situaţiile prevăzute la art. 180-181 – conform model Anexa 2 o Declaratie privind eligibilitatea– conform model Anexa 2 Limba de redactare a ofertei: - pentru persoane juridice romane: limba romana - pentru persoane juridice straine: daca oferta este prezentata in alta limba, aceasta va fi insotita de traducere in limba romana. Perioada de valabilitate a ofertei: minim 3 luni. Compararea ofertelor din punct de vedere financiar se va face in LEI. Cursul valutar la care se va face echivalarea ofertelor este cursul valutar comunicat de Banca Nationala a Romaniei in data de 20.06.2014. Nu se acceptă oferte alternative. Adresa la care se depun ofertele: Municipiul Oradea, Str. Alexandru Pele, nr. 25, judetul Bihor Data limită pentru solicitarea clarificarilor: 24.06.2014, ora 16.00. Data limită pentru depunerea ofertelor: 30.06.2014, ora 16.00 Data, ora si locul deschiderii ofertelor: 30.06.2014, ora 16.30, Municipiul Oradea, Str. Alexandru Pele, nr. 25, judetul Bihor Ofertele vor fi prezentate in plicuri inchise pe exteriorul carora se vor preciza urmatoarele: - Denumirea si adresa ofertantului - Destinatar: SC CASA COSTA SRL - Adresa: Municipiul Oradea, Str. Alexandru Pele, nr. 25, judetul Bihor - Pentru participarea la procedura de SELECTIE DE OFERTA pentru proiectul „ACHIZITIE DE UTILAJE LA SC CASA COSTA SRL” - A nu se deschide inainte de data de 30.06.2014, ora 16.30. Daca plicul nu este marcat conform prevederilor de mai sus, SC CASA COSTA SRL nu isi asuma nici o responsabilitate pentru ratacirea sau deschiderea prematura a ofertei. Oferta trebuie sa contina datele ofertantului, sa fie adresata, datata, semnata, stampilata, sa aiba nr. de inregistrare, sa se specifice daca preturile contin sau nu TVA, sa aiba inscrisa valabilitatea, sa mentioneze modalitatile de plata si moneda in care se va face plata, precum si perioada de livrare Condiţii Comerciale : - Durata contractului : maxim 1 luna - Livrarea produselor se va realiza in Municipiul Oradea, Str. Alexandru Pele, nr. 25, judetul Bihor in termen de maxim 15 zile de la semnarea contractului de furnizare. - Garantia produselor: minim 12 luni (fara limita de ore de functionare) - Vanzatorul va asigura service in perioada post garantie - Produsul ofertat trebuie sa fie Nou (0 ore de functionare). - Produsul livrat sa prezinte marcajul de conformitate „CE”. - Furnizorul utilajului va prezenta un grafic după care se executa reviziile periodice ale utilajului. Intervalul intre doua revizii periodice sa fie de minim 500 ore de functionare. - Sa se asigure piese de schimb pe o perioada de 10 ani. Aceasta mentiune va face parte din contractul de furnizare si se vor percepe penalitati daca in aceasta perioada, nu se vor putea asigura piese de schimb noi. Penalitatea va fi stabilita la valoarea de piata a utilajului in momentul in care nu se vor mai putea asigura piese de schimb noi. - La livrarea bunurilor se va intocmi proces verbal de predare-primire, receptie si punere in functiune si acestea vor fi insotite de certificat de calitate/conformitate,certificat de garantie - Modalitati de plata acceptate: avans maxim 20% din valoarea contractului in maxim 10 zile de la emiterea facturii proforme iar diferenta dupa receptia utilajului. Detalii suplimentare puteţi obţine de la: Nume persoană contact: FLORIN MIRCEA COSTA Funcţie: Administrator Tel: 0740 672 031; Fax: 0259 441 911 E-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.