Descriere lot procedura

PROCEDURA: FURNIZARE 1 buc. Buldoexcavator in cadrul proiectului cu titlul „Diversificarea activitatii PIEDRA MONTANA S.R.L. prin achizitionarea de utilaje si echipamente performante pentru lucrari de pregatire a terenului”, Cod SMIS 133800 (Procedura competitiva conform prevederilor ORDINULUI Nr. 1284/2016 din 8 august 2016). PIEDRA MONTANA SRL cu sediul social in Sat Candesti, Com. Albestii de Muscel, nr. 124, jud. Arges, telefon 0747592860, fax -, e-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. , va invita sa participati la procedura competitiva de FURNIZARE 1 buc. Buldoexcavator in cadrul proiectului cu titlul „Diversificarea activitatii PIEDRA MONTANA S.R.L. prin achizitionarea de utilaje si echipamente performante pentru lucrari de pregatire a terenului”, Cod SMIS 133800, proiect finantat prin Programul Operational Regional 2014-2020, Axa prioritara 2 - Imbunatatirea competitivitatii intreprinderilor mici si mijlocii, Prioritatea de investitii 2.1 – Promovarea spiritului antreprenorial, in special prin facilitarea exploatarii economice a ideilor noi si prin incurajarea crearii de noi intreprinderi, inclusiv prin incubatoare de afaceri, Apelul de proiecte POR/604/2/1. 1. Beneficiar privat (Achizitor): PIEDRA MONTANA SRL; 2. Obiectul contractului: livrarea si punerea in functiune a 1 buc. Buldoexcavator; 3. Locatia de livrare: punctul de lucru din Mun. Slatina, str. Constructorului, nr. 1, jud. Olt; 4. Tip contract: furnizare ; 5. Durata contract: minim 5 luni de la incheierea contractului de furnizare; 6. Valoarea estimata a achizitiei este de 445.207,53 lei fara TVA (reprezentand echivalentul in lei al sumei de 89.950,00 euro, la cursul Inforeuro folosit in luna luna Noiembrie 2021= 4,9495 lei/Euro); 7. Procedura aplicata: procedura competitiva aplicabila solicitatilor/beneficiarilor privati pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrari finantate din fonduri europene – conform prevederilor Ordinul Ministrului Fondurilor Europene nr. 1284 / 2016; 8. Analiza ofertelor si elaborarea notei justificative: Dupa expirarea datei limita de primire a ofertelor, beneficiarul privat va compara ofertele primite prin raportarea lor la toate cerintele publicate si va alege oferta care indeplineste cerintele tehnice si prezinta avantaje fata de acestea, la un raport calitate / pret competitiv. Beneficiarul privat va elabora Nota justificativa de atribuire. In nota justificativa de atribuire se vor prezenta avantajele tehnice si financiare care motiveaza alegerea, raportat la cerintele solicitate. Avantajele tehnice si financiare care motiveaza alegerea se raporteaza exclusiv la informatiile prezentate in oferta/raspunsurile la clarificarile solicitate; 9. Data si ora limita de depunere a ofertei: 07.12.2021, ora 12:00 la adresa : sediul social din Sat Candesti, Com. Albestii de Muscel, nr. 124, jud. Arges. Persoana de contact: CIUCA ILEANA cu urmatoarele date de corespondenta: telefon 0747592860, fax -, e-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. In cadrul Documentului anexat acestui anunt "Documentatie de atribuire, Specificatii tehnice" se regasesc informatii detaliate, necesare pentru elaborarea ofertei in vederea participarii la aceasta procedura.