Descriere lot procedura

In vederea implementarii Planului de afacere al Intreprinderii Sociale SIMALEX DAF EVENTS SRL beneficiara de ajutor de minimis in cadrul Contractului de subventie nr. 22/12.05.2021, incheiat cu MANAGER CONSULT SRL Administrator de schemă de minimis, ca parte a Proiectului "Succes-Inițiativa si Motivație in Antreprenorialul Social" - ID 126089 - finanțat prin Axa Prioritară 4 „Incluziunea socială și combaterea sărăciei”, Obiectivul specific 4.16. al Programului Operational Capital Uman 2014-2020, beneficiarul pune la dispozitia potentialilor ofertanti prezenta documentatie de atribuire. Persoana juridica achizitoare: SIMALEX DAF EVENTS SRL Adresa sediu social: sat Oreavul, Calea București nr. 143, comuna Valea Râmnicului, județul Buzău Telefon/Fax: 0741095269, E-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. . Procedura aplicata: Procedura competitiva, in conformitate cu ORDINUL MFE nr. 1284 din 8 august 2016 privind aprobarea Procedurii competitive aplicabile solicitantilor/beneficiarilor privati pentru atribuirea contractelor de furnizare servicii sau lucrari finantate din fonduri europene. Surse de finantare: Fondul Social European si Bugetul de Stat in cadrul Programului Operational Capital Uman, Axa Prioritară 4 „Incluziunea socială și combaterea sărăciei”, Obiectivul specific 4.16. Obiectul procedurii de achizitie: Procedura de achizitie se refera la “Achizitia de scaune pentru Sali de mese” Amplasamentul investitiei va fi in sat Oreavul, Calea București nr. 143, comuna Valea Râmnicului, județul Buzău,Romania. Valoare estimata contract: 202437 Lei fara TVA. Criteriul de atribuire:Beneficiarul va compara ofertele primite prin raportarea lor la toate cerințele din prezenta documentație şi va desemna câștigătoare oferta care îndeplinește cerințele tehnice minime şi prezintă avantaje fată de celelalte oferte, la un raport calitate/preț competitiv. Întregul proces de organizare, derulare și finalizare a procedurii competitive de față are loc în condițiile și cu respectarea prevederilor Ordinului nr. 1284/2016 din 8 august 2016 privind aprobarea Procedurii competitive aplicabile solicitanților/ beneficiarilor privați pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări finanțate din fonduri europene, emis de Ministerul Fondurilor Europene. Rezultatul procedurii de atribuire va fi transmis, după semnarea contractului cu furnizorul selectat, prin intermediul site-ului: https://fonduri-ue.ro. Ofertele se transmit prin e - mail la adresa Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. , depuse personal ori transmise prin postă/curier la sediul SIMALEX DAF EVENTS SRL din sat Oreavul, Calea București nr. 143, comuna Valea Râmnicului, județul Buzău. Termenul limita de depunere a ofertelor: 17.12.2021, ora 16:00. Vă rugăm descărcați documentația atașată pentru descrierea pe larg a specificațiilor tehnice si pentru detalii și explicații privind condițiile și modalitatea de participare, criteriile de atribuire si continutul contractului de furnizare.