Descriere lot procedura

INFORMATII GENERALE a) Denumire contract: FURNIZARE CABINA DE SABLARE in cadrul proiectului „MODERNIZAREA SI DEZVOLTAREA DURABILA A S.C. L4L S.R.L. PRIN DIVERSIFICAREA ACTIVITATII SI ACHIZITIA DE NOI TEHNOLOGII DE LUCRU”, Cod SMIS: 133554. b) Durata contract: Contractul va fi in vigoare pe intreaga perioada de implementare a Proiectului „MODERNIZAREA SI DEZVOLTAREA DURABILA A S.C. L4L S.R.L. PRIN DIVERSIFICAREA ACTIVITATII SI ACHIZITIA DE NOI TEHNOLOGII DE LUCRU”, Cod SMIS: 133554, CONTRACT DE FINANTARE NR. 6905 din 04.06.2021. c) Termenul de livrare: maxim 60 de zile. d) Obiectul contractului si locul de livrare: Judet Iasi, Municipiul Iasi, Bulevardul Chimiei, Nr. 14. e) Obiectul contractului il constituie furnizarea urmatorului utilaj tehnologic: 1. CABINA DE SABLARE Buc. 1 Valoare estimată - 478.000,00 LEI ATENTIE: OFERTELE CARE DEPASESC VALORILE ESTIMATE DE MAI SUS ALE VOR FI RESPINSE. f) Divizare pe loturi: NU g) Limba utilizata: Toate documentele achizitiei vor fi redactate in limba romana sau insotite de traduceri autorizate. h) Evitarea conflictului de interese: Luarea masurilor necesare pentru evitarea situatiilor de natura sa determine aparitia unor conflicte de interese, completarea Formularului nr.1. i) Valoarea estimata a contractului de achizitie (conform Notei justificative privind determinarea valorii estimate a contractului de achizitie): este de 478.000,00 lei fara TVA – echivalent a 101.221,86 Euro fara TVA (echivalentul in Euro fiind stabilit pe baza cursului de schimb Info Euro valabil la data lansarii apelului de proiecte, respectiv 1 EUR = 4.7223 RON. PRETUL NU POATE FI AJUSTAT. Oferta este ferma in lei si cursul euro specificat in cadrul prezentei documentatii. j) Procedura aplicata: Procedura de achizitie competitiva conform prevederilor OMFE nr. 1284/2016 privind aprobarea Procedurii competitive aplicabile soliciantilor/ beneficiarilor privati pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrari finantate din fonduri europene. k) Reguli aplicabile: Principiile transparentei, economicitatii, eficientei si eficacitatii. 1. Principiul transparentei. Prin transparenta se intelege aducerea la cunostinta publicului a informatiilor referitoare la procedura competitiva, astfel incat operatorii economici care opereaza pe piata sa poata participa la competitie, asigurandu-se prin aceasta promovarea concurentei. 2. Principiul economicitatii prevede minimizarea costului resurselor alocate pentru atingerea rezultatelor estimate ale unei activitati, cu mentinerea calitatii corespunzatoarea acestor rezultate. 3. Principiul eficientei presupune asigurarea unui raport optim intre resursele utilizate si rezultatele obtinute. 4. Principiul eficacitatii vizeaza gradul de indeplinire a obiectivelor specifice stabilite pentru fiecare activitate planificata, in sensul obtinerii rezultatelor scontate. l) Perioada de valabilitate a ofertei: 45 de zile. m) Modul de prezentare a propunerii financiare: Propunerea financiara va fi exprimata ferm in lei si/sau euro, cu mentiune separata privind TVA. Ofertele vor fi comparate tinand cont de cursul de schimb mentionat in cadrul prezentei documentatii la punctul 2.1.f). . Moneda contractului va fi cea agreata de parti, cu respectarea informatiilor din propunerea financiara - formularul 2. n) Cerintele tehnice minime aferente echipamentelor propuse spre achizitionare sunt prezentate in continuare. Nu se admit oferte alternative. Nu sunt admise produse second-hand. PRODUSELE TREBUIE SA FIE NOI, certificate conform standardelor de calitate internationale, trebuie sa fie insotite de documente de conformitate: certificat/ declaratie de conformitate si certificate de calitate. Oferta va fi elaborata astfel incat sa cuprinda descrierea detaliata a produselor ofertate, precum si alte informatii considerate semnificative in vederea verificarii corespondentei ofertei elaborate cu cerintele minime din Specificatiile tehnice. Pentru toate produsele ofertantul va prezenta in mod obligatoriu informatii relevante detaliate (inclusiv cod/model, fabricant, specificatii etc), care sa permita identificarea produselor oferite si confirmarea cerintelor tehnice minime. Specificatiile tehnice sunt conditiile minimale si eliminatorii pe care trebuie sa le indeplineasca oferta castigatoare - atașat prezentei în documentul cu Specificații aferente procedurii. Solicitarile de clarificari suplimentare pot fi transmise DOAR IN SCRIS pana in data de 29.11.2021, ora 12:00 pe adresa de email Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. in atentia persoanei de contact: MUNTEANU ANCA. Raspunsurile se vor transmite in termen maxim de 1 zi lucratoare in portalul www.fonduri-ue.ro. Solicitari de clarificari telefonice sau oferte primite dupa termenele limita de mai sus (data si ora) nu vor fi luate in considerare. Ofertele se vor transmite pana cel tarziu in data de: 02.12.2021, ora 16:00 pe adresa sediului social al societatii din: str. Scarlat Varnav, nr. 17C, parter, biroul 5, Municipiul Iaşi, jud. Iaşi, cod postal 700950, România Informatiile referitoare la castigatorul contractului se vor publica pe pagina web https://www.fonduri-ue.ro, in termen de 5 zile calendaristice de la semnarea contractului.