Descriere lot procedura

Denumire contract: CONTRACT FURNIZARE UTILAJE din cadrul proiectului cu smis 123703 Tipul contractului: contract de furnizare Principalul loc de furnizare echipamente: LOT 2 teren in suprafata de 500 mp din suprafata totala de 3342 mp identificat cu nr cadastral 32391 situat in Mun Tulcea zona EST (DALCO) NR SECTOR CADASTRAL 25.6 Jud Tulcea si spatiu birou B suprafata 20 mp din cladirea C1 identificata cu nr cadastral 32391-c1 atelier mecanic (suprafata totala 365 mp) situata in Mun Tulcea zona EST DALCO) NR SECTOR CADASTRAL 25.6 Jud Tulcea Termen de livrare: conform clauzelor contractuale Durata contractului de achizitie: 12 luni de la data semnarii contractului Oferte alternative: NU sunt acceptate VALOAREA ESTIMATA ESTE : 80.235,00 lei +TVA pentru 5 bucati ( 16.047,00 lei _ tva pe bucata) Ofertele cu valori mai mari decat cea estimate pot fi luate in considerare si vor fi evaluate. Se accepta oferte exprimate fie in lei, fie in valuta euro Cantitatea sau scopul contractului Furnizare utilaje, Specificatiile tehnice sunt anexate Anuntului privind achizitia si sunt disponibile la adresa: www.fonduri-ue.ro/anunturi Procedura In conformitate cu Ordinul nr. 1284/2016 privind aprobarea Procedurii competitive aplicabile solicitanților/ beneficiarilor privați pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări finanțate din fonduri europene, procedura aplicata este PROCEDURA COMPETITIVA. Condiții de plată Plățile se vor efectua conform clauzelor contractuale stabilite cu ocazia atribuirii contractului de furnizare, partile avand posibilitatea de a stabili ca platile se pot face fie in lei, fie in euro. Se poate acorda avans de 100%, avansul se poate achita fie intr-o singura transa, fie in mai multe transe, Plata facturilor se poate realiza atat prin mecanismul cererilor de rambursare cat si prin mecanismul Cererilor de plată, in conformitate cu prevederile Ordonantei de urgenta a Guvernului 40/2015 privind gestionarea financiara a fondurilor europene pentru perioada de programare 2014-2020 si HG 93/2016 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a prevederilor OUG 40/2015 privind gestionarea financiara a fondurilor europene pentru perioada de programare 2014-2020. Termen de livrare: conform clauzelor contractuale TERMENE Alte informaţii si/sau clarificari pot fi obţinute: Persoana de contact: Reprezentant legal RADOI MARIAN , telefon 0723697881, Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. Izabela Negoescu – manager proiect, telefon 0744392666 Data limita de primire a solicitarilor de clarificari: 09.11.2021, ora 1200 Clarificarile se transmit exclusiv pe email la adresa : Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. Data limita de transmitere a raspunsului la clarificari: 10.11.2021, ora 1200 Raspunsul la clarificari se da prin email catre adresa de email de la care s-a solicitat clarficarea, iar in cazul in care raspunsul la clarificari e de natura a modifica caracteristicile minime obligatorii sau alte conditii privind conditiile de participare la procedura competitiva, raspunsul la clarificari se va publica pe fonduri-ue.ro Nu se accepta clarficari de genul acceptarii unor caracteristici inferioare caracteristicilor minime obligatorii publicate in specificatiile tehnice ale prezentei proceduri. Clarificarile de acest gen vor fi respinse si nu se vor publica raspunsuri la astfel de clarificari. Cerinte minime solicitate: Avand in vedere ca prezentul proiect se implementeaza cu respectarea principiilor de dezvoltare durabila printre care si limitarea consumului de resurse, participantilor la prezenta procedura competitiva LI SE PUNE IN VEDERE sa se limiteze in a transmite exclusiv doar documentele solicitate prin prezenta procedura, in modalitatea solicitata prin prezenta procedura, pentru a se evita consumul de hartie, generare de deseuri cu scopul minimizarii generarii deseurilor . Astfel, cataloage, pliante si alte materiale de promovare a produselor /participantului la procedura nu vor fi luate in considerare. Mai jos sunt prezentate documentele obligatorii de participare la prezenta procedura competitiva: Declaratie privind conflictul de interese Cerinta obligatorie: Se va prezenta în original formularul „Declarația privind neîncadrarea în situațiile prevăzute la art. 15 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 66 / 2011 privind prevenirea, constatarea și sancționarea neregulilor apărute în obținerea și utilizarea fondurilor europene și/sau a fondurilor publice naționale aferente acestora, cu modificările și completările ulterioare” (conflictul de interese) - Formularul 3. Sunt considerate incompatibile și ca urmare se resping ofertele depuse de ofertanți aflați într-una dintre situațiile următoare: există legături între structurile acționariatului beneficiarului și ofertanții acestuia, între membrii comisiei de evaluare și ofertanți sau în care ofertantul câștigător deține pachetul majoritar de acțiuni în două firme participante pentru același tip de achiziție. Nedepunerea acestui formular atrage dupa sine descalificarea respectivei oferte. Declaratie privind situatia personala a ofertantului Cerinţa obligatorie: Se va prezenta în original formularul „Declaratie privind situatia personala a ofertantului” -Formularul 4. Nedepunerea acestui formular atrage dupa sine descalificarea respectivei oferte. Persoane juridice române Cerința obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa desfasoare activitatea economica corespunzatoare obiectului procedurii. Operatorii economici participanti la procedura trebuie - sa nu aiba activitatea suspendata, - sa nu fie supusi procedurilor Legii 85/2014 privind procedura insolventei si -sa aiba autorizat ca obiect de activitate principal sau secundar (CAEN) activitatea economica corespunzatoare obiectului contractului. Pentru persoanele juridice romane se va prezenta: • Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu maxim 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, in original sau copie semnata si cu mentiunea “conform cu originalul” • Certificat de inregistrare CUI, copie semnata si cu mentiunea “conform cu originalul” Persoane juridice străine Cerința obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa desfasoare activitatea economica corespunzatoare obiectului procedurii. Operatorii economici participanti la procedura trebuie - sa nu aiba activitatea suspendata, - sa nu fie supusi procedurilor insolventei/falimentului/echivalente aplicabile in tara unde isi au stabilit sediul social si - sa aiba activitatea economica corespunzatoare obiectului contractului. Se va (vor) prezenta: Document(e) edificator(oare) emis(e) de organizatii/institutii independente care să dovedească o formă de înregistrare ca persoană juridică în conformitate cu prevederile legale din ţara în care ofertantul este rezident (in original sau copie semnata si stampilata cu mentiunea “conform cu originalul” pe fiecare pagina) din care sa rezulte cerintele de mai sus. Documentul/documentele vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana. Nedepunerea acestui formular atrage dupa sine descalificarea respectivei oferte. 1.4 PREZENTAREA OFERTEI Limba de redactare a ofertei Limba română. Documentele emise în altă limbă vor fi însoțite de traducerea autorizată în limba română. Perioada de valabilitate a ofertei Minimum 12 luni de la data deschiderii ofertelor Modul de prezentare a propunerii tehnice- obligatoriu Propunerea tehnica se va detalia pentru toate utilajele care fac obiectul prezentei achizitii conform modelului din prezenta documentatie ( vezi anexa la formularul de oferta) Ofertantul are obligatia de a face dovada conformitatii propunerii de furnizare a activelor cu cerintele minime prevazute in prezenta Documentatie prin descrierea acestor caracteristici in oferta tehnica (conform specificatiilor tehnice) Cerintele prevazute in prezenta documentatie sunt cerinte minime obligatorii, ofertele care nu indeplinesc aceste cerinte urmand a fi respinse la evaluarea ofertelor, iar operatorul economic exclus de la procedura de achizitie. Nerespectarea caracteristicilor tehnice minime va constitui motiv pentru respingerea ofertei. Aceste elemente vor constitui baza pentru evaluarea ofertelor. Modul de prezentare a propunerii financiare Conform Formularului nr. 2 (Formularul de oferta) si a Anexei la Formularul de Oferta, completata in original Ofertantul va elabora propunerea financiară astfel încât aceasta să furnizeze toate informațiile solicitate cu privire la preț precum și la alte condiții financiare și comerciale legate de obiectul contractului de furnizare echipamente. Propunerea financiară trebuie să fie fermă și nu se reactualizează, rămânând valabilă până la expirarea contractului. Moneda din oferta financiară trebuie să fie lei fie in euro . Prețurile vor fi prezentate cu 2 zecimale. Ofertele financiare depuse care depasesc valoarea totala estimata vor fi considerate conforme si vor fi evaluate. In cazul in care vor exista diferente de curs valutar intre data semnarii contractului de furnizare si data efectiva a facturii fiscale, diferenta de curs va fi suportata de catre beneficiar. Modul de prezentare a ofertei Adresa la care trebuie depuse/transmise ofertele: ORAS OTOPENI, STR AVIATOR ADRIAN IOVAN NR 46C, JUD ILFOV . NU ESTE NECESAR A SE DEPUNE OFERTELE PERSONAL, SE POT TRANSMITE PRIN CURIER persoana contact manager proiect IZABELA NEGOESCU , TELEFON 0744392666 Data si ora limita pentru depunerea ofertelor: 19.11.2021, ora 1200. Oferta trebuie sa fie semnata de reprezentantul sau de imputernicit sa angajeze ofertantul in contract. Oferta va fi insotita, pe langa documentele de calificare, propunerea tehnica si cea financiara solicitate, si de o Scrisoare de inaintare – Formularul 1. Oferta va include : 1. un exemplar al propunerii tehnice, (conform specificatiilor tehnice si modelului din anexa la formularul 2) 2. un exemplar al propunerii financiare, -Formularul 2 si anexa la formularul 2; 3. documentele de calificare Declaratie privind neîncadrarea în situațiile prevăzute la art. 15 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 66 / 2011 (Formularul 3)  Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (sau echivalent pentru persoanele juridice straine)  Certificat inregistrare (CUI)  Declaratie privind situatia personala a ofertantului (Formularul 4) Nu se acceptă oferte alternative. Posibilitatea retragerii sau modificării ofertei Modificarea și retragerea ofertei: Orice ofertant are dreptul de a-și modifica sau de a-și retrage oferta numai înainte de data limită stabilită pentru depunerea ofertei și numai printr-o solicitare scrisă în acest sens. În cazul în care ofertantul dorește să opereze modificări în oferta deja depusă, acesta are obligația de a asigura primirea și înregistrarea modificărilor respective de către beneficiar până la data limită pentru depunerea ofertelor. Pentru a fi considerate parte a ofertei modificările trebuie prezentate cu amendamentul că pe plicul exterior se va marca în mod obligatoriu și inscripția "MODIFICĂRI”. Oferte întârziate: Ofertele care sunt depuse/transmise la o altă adresă decât cea stabilită în documentația de atribuire, ori care este primită după expirarea datei limită pentru depunere se returnează nedeschise. 1.5 ATRIBUIREA CONTRACTULUI Contractul va fi atribuit operatorului economic a carui oferta va indeplini criteriul "oferta cu cele mai multe avantaje pentru realizarea scopului proiectului" conform Ordinului nr. 1.284 / 2016. Acest criteriu presupune: Dpdv tehnic - caracteristicile tehnice ale activelor ofertate sa se incadreze sau sa fie superioare celor solicitate in prezenta documentatie - cerinta eliminatorie. Daca se primeste o singura oferta, beneficiarul poate sa o analizeze si sa procedeze la atribuirea contractului de achizitie daca oferta respecta specificatiile tehnice, cat si cerintele specificate in prezenta documentatie. In vederea respectarii principiilor din Ordinul 1284/2016 cu privire la economicitate, eficienta si eficacitate, beneficiarul va alege oferta cu cele mai multe avantaje tehnice si financiare, raportate la cerintele solicitate in prezenta documentatie, pentru REALIZAREA SCOPULUI SI INDEPLINIREA OBIECTIVELOR INVESTITIE PROPUSE. 1.6. CAI DE ATAC Orice ofertant nemultumit de rezultatul procesului de adjudecare are dreptul de a depune contestatie catre GABOS SUPER SERVICII S.R.L. Termenul de depunere a eventualelor contestatii este de maxim 5 zile lucratoare de la data publicarii pe www.fonduri-ue.ro a atribuirii contractului de furnizare In caz contrar, contestatiile nu se vor lua in consideratie. Contestatia se va depune in scris la sediul social al GABOS SUPER SERVICII S.R.L. Beneficiarul raspunde contestatiei in termen de 5 zile lucratoare de la depunerea acesteia. In situatia in care un operator economic este nemultumit de modul in care s-a desfasurat procedura competitiva, aceste se poate adresa instantelor de judecata competente pentru solutionarea cauzei, conform prevederilor Ordinului ministrului fondurilor europene nr. 1284/2016. 2. SPECIFICATII TEHNICE Toate cerințele prezentate sunt minimale și obligatorii Atentie!! Cerintele ce indica o anumita marca, sursa, un procedeu special, etc se vor lua in considerare cu mentiunea “sau echivalent”; Centralizator echipamente: Nr. crt. Denumirea lucrărilor / bunurilor/ serviciilor UM Cantitate Preţ unitar (fără TVA) LEI Valoare Totală (fără TVA) LEI Linie bugetară Eligibil/ neeligibil*LEI 1 Containere pentru constructii buc 5 16.047,00 80.235,00 80.235,00 +TVA SPECIFICATII TEHNICE Containere pentru constructii , 5 bucati necesare colectarii deseurilor din constructii Capacitatea : 32 mc Lungimea ext: 6240 mm Latimea ext: 2350 mm Inaltimea ext : 2580 mm Peretii din tabla cu grosimea de : 3 mm Podeaua tabla cu grosimea de: 4 mm Carlig 1570 mm Gresoare la balamale si la sistemul de inchidere Usa dubla cu 2 sisteme de inchidere; Corespunde DIN 30722;