Descriere lot procedura

ANUNŢ PUBLICITAR / INVITAŢIE PARTICIPARE 1. Denumire contract/achiziție: „Furnizare servicii de organizare evenimente specific de informare de tip ”CARAVANA” prin intermediul carora vor fi informate 350 persoane din public (beneficiar si/sau posibili beneficiar) din cele 6 judete din regiunea CENTRU” 2. Tip contract: Contract de prestări servicii 3. Durata contractului: maxim 5 luni de la data semnării contractului. 4. Locul de prestare a serviciilor: Regiunea de dezvoltare Centru 5. Procedură de atribuire: procedură COMPETITIVĂ în conformitate cu prevederile Ordinului MFE nr. 1284/08.08.2016 6. Scurtă descriere a obiectului contractului de achiziţie Furnizare servicii de organizare evenimente specific de informare de tip ”CARAVANA” prin intermediul carora vor fi informate 350 persoane din public (beneficiar si/sau posibili beneficiar) din cele 6 judete din regiunea CENTRU: 14 caravane - campanii specifice de informare privind actiunile derulate in cadrul proiectului: oportunitatile oferite, principalele conditii pentru a beneficia de finantare (program formare antreprenoriala, metode de selectie a Grupului Tinta, metode de selectie a planurilor de afaceri), legislatia aplicabila mediului de afaceri, conditii de infiintare si functionare a unei intreprinderi pentru 350 participanti au fost organizate in judete din REGIUNEA CENTRU, min 1 caravana - max 3 caravane/judet, cu un numar mediu de participanti - 25 pers/caravana pe o perioadă de maxim 5 luni dar nu mai târziu de 28.03.2022 7. Sursa de finanţare a contractului de achiziţie publică FONDUL SOCIAL EUROPEAN PROGRAMUL OPERATIONAL CAPITAL UMAN 2014-2020 Titlul proiectului: „INOVARE SOCIALĂ PENTRU COMUNITATEA RURALĂ” Numărul de identificare al contractului: POCU/879/4/16/148456 8. Valoarea estimată a contractului de achiziție publică: maxim 69.705,88 LEI FARA TVA. 9. Stabilirea ofertei câştigătoare: Ordinul 1284/2016 nu reglementează noţiunea "criteriu de atribuire". În vederea respectării principiilor economicităţii, eficienţei şi eficacităţii, solicitantul/beneficiarul privat va analiza și compara ofertele primite prin raportarea lor la toate cerintele publicate si se va alege oferta care indeplineste cerintele tehnice si prezinta avantaje fata de acestea, la un raport calitate/pret competitiv 10. Reguli de transparenţă şi publicitate Documentația achiziţiei este incarcata integral pe site-ul https://beneficiar.fonduri-ue.ro:8080/ , sectiunea Achizitii beneficiari privati SAU poate fi transmisa prin solicitare scrisă transmisă prin posta sau e-mai către Achizitor. Ofertantul va trebui sa respecte întocmai toate informatiile specificate in documentatia publicată. 11. Informaţii suplimentare Pentru orice eventuale clarificări privind prezenta achiziţie, Ofertanţii pot contacta Achizitorul la telefon 0723193734, mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. 12. Denumire Achizitor si Adresa achizitorului unde operatorii economici interesaţi pot transmite ofertele Achizitorul este ASOCIAȚIA SFÂNTUL STELIAN. Ofertele în format fizic se depun la sediul de implementare a proiectului implementat de Achizitor, în strada CALEA GRIVITEI, NR 192, SECTOR 1, BUCUREŞTI 13. Data şi ora limită pentru depunerea ofertelor de preț Data: 19 noiembrie 2021 Ora limită: ora 12:00 Aprobat, REPREZENTANT LEGAL DAN NIȚĂ