Descriere lot procedura

Denumire contract: - Furnizare MINIEXCAVATOR – 1 buc. Durata contractului de furnizare decurge de la data semnarii lui si pana cel tarziu la data de 31.05.2022 cu posibilitatea prelungirii, daca este cazul, sub rezerva aprobarii unui Act Aditional de catre Achizitor. Valoarea estimata a achizitiei:  Miniexcavator – 1 buc. - 38.050,00 euro fara TVA, respectiv 188.195,30 lei fara TVA conform notei justificative pentru determinarea valorii estimate Se vor completa in formularul de oferta financiara preturile in euro si lei si se vor compara preturile fara TVA. Se va utiliza cursul InforEuro valabil in luna noiembrie 2021 de 1 euro = 4,9495 lei. Procedura selectata: Procedura competitiva - Ordinul nr. 1284/08.08.2016 privind aprobarea Procedurii competitive aplicabile solicitantilor/beneficiarilor privati pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrari finantate din fonduri europene. Evaluarea ofertei a fiecarui operator economic va fi realizata de catre Echipa de Implementare a Proiectului, cu respectarea criteriilor de punctare. Se va avea in vedere respectarea principiilor economicitatii, eficientei si eficacitatii, iar S.C. GEOTECH S.R.L. va alege oferta cu cele mai multe avantaje pentru realizarea scopului proiectului. Criterii de punctare: 1. Pretul ofertei 2. Perioada de asigurare a garantiei 3. Timp de constatare a defectiunilor tehnice de la data notificarii acestora 4. Timp de remediere a defectiunilor tehnice de la data constatarii acestora Principalele modalitati si conditii de plata:  Beneficiarul va apela la mecanismului decontarii cererilor de plata, astfel: - in termen de maxim 5 zile lucratoare de la primirea fiecarei facturi, Achizitorul va plati contributia proprie din valoarea facturii fara TVA + TVA-ul integral aferent facturii respective; - in termen de maxim 5 zile lucratoare de la incasarea sumelor de la AM POR, Achizitorul va efectua plata diferentei din valoarea facturii fara TVA.  Daca se solicita avans, furnizorul va prezenta un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de catre o societatea de asigurari pentru avansul solicitat, in termen maxim de 10 zile calendaristice de la data semnarii contractului. Instrumentul de garantare privind returnarea avansului va fi acoperitor pentru recuperarea avansului acordat.  Precizam ca sumele incasate pe baza cererilor de plata nu pot fi utilizate pentru o alta destinatie decat cea pentru care au fost acordate. • Echipamentele livrate vor fi noi si vor fi insotite de certificat de conformitate C.E., certificat de garantie si alte documente necesare identificarii acestora. • Predarea - primirea, punerea in functiune a echipamentelor, precum si instructajul in vederea utilizarii acestuia se va face la punctul de lucru al S.C. GEOTECH S.R.L. din Municipiul Iasi. Data limita de primire a solicitarilor de clarificari: 04.11.2021, ora 16:00 Data limita de transmitere a raspunsului la clarificari: 08.11.2021, ora 16:00 Data limita de depunere a ofertelor: 10.11.2021, ora 12:00