Descriere lot procedura

INFORMAŢII GENERALE SECTIUNEA I: BENEFICIAR PRIVAT: 1.1. Denumire adresa si punct(e) de contact: SC AQUA PROCIV PROEICT SRL, Cluj-Napoca, str. Tipografiei nr.18, ap.5. Persoana de contact: Sacui Diana, e-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. , tel/fax: 0264/591356 SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI: 2.1. Denumirea contractului: „Creşterea productivitaţii şi competitivitaţii firmei Aqua Prociv Proiect prin achiziţionarea de softuri şi echipamente TIC” 2.2. Obiectul contractului de furnizare bunuri: licenţe software 2.3. Locul de livrare a produselor/prestare a serviciilor ( locatia implementării proiectului ): Cluj-Napoca, str. Tipografiei nr.15, ap.5 2.4. Tipul si durata contractului: • contract de furnizare bunuri • durata contractului: minim 6 luni 2.5. Termenul de livrare: 15 zile – 90 zile de la semnare contract 2.6. Valoarea estimată a contractului: 889.369,46 RON + TVA Defalcarea valorii estimate: - Denumire: Licente software 889.369,46 RON + TVA SECTIUNEA III: PROCEDURA 3.1. Procedura de atribuire aplicată: Ordinul 1120 din 2013, Procedura simplificată aplicată de beneficiarii privati în cadrul proiectelor finantate din instrumentele structurale, obiectivul “Convergentă”, precum si în cadrul proiectelor finantate prin mecanisme financiare SEE si norvegian pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări. 3.2. Criteriul de evaluare si selectie a ofertelor de pret: Evaluarea ofertelor se va realiza prin compararea avantajelor tehnice si financiare prezentate de către ofertanti, cu conditia respectării criteriilor solicitate de transmitere si prezentare a ofertelor. Va fi selectată câstigătoare oferta care prezintă un raport optim de calitate-pret pentru beneficiar. 3.3. Termenul limită pentru depunerea ofertelor: 26.06.2014, ora 17.00 3.4. Locul şi modalitatea de depunere: Oferta se depune într-un singur exemplar, în original, semnat si stampilat pe fiecare pagină din partea ofertantului. La ofertă trebuie anexate documentele prevăzute la Secţiunea V. Ofertele se depun prin poştă, curierat sau personal la: Cluj-Napoca, Str. Tipografiei, nr. 18, Cluj; 3.5. Data, ora şi locul deschiderii ofertei: Cluj-Napoca, Str. Tipografiei, nr. 18, Cluj, 2013, în data 26.06.2014 intervalul orar: 17.30 -19.30 3.6. Limba de redactare a ofertei: română 3.7. Moneda folosită: RON 3.8. Ofertele alternative: interzise 3.9. Modalitatea de solicitare a clarificărilor: Clarificările pot fi trimise prin email sau fax la datele de contact de mai jos: Sacui Diana, tel. 0264/596847, tel/fax. 0264/591356, e-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. Clarificările/modificările aduse la informatiile initiale vor fi publicate la sectiunea IV. Operatorii economici vor putea vizualiza aceste clarificări/modificări pe toată perioada de derulare a procedurii de achizitie.