1) INFORMATII DESPRE ACHIZITOR:
Denumire beneficiar: TOTAL SERVICE TAS S.R.L.
CUI: RO 14321752
Nr. din registrul comerțului: J33/570/2001
Sediu social : B-dul 1 DECEMBRIE 1918 nr. 10 camera 2,Suceava,SUCEAVA,720237
Persoana de contact : Dumitru Teodorescu
Telefon: +40722605260
E-mail:
Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.
Tipul Achizitorului : Societate comerciala cu raspundere limitata
2) INFORMATII PRIVIND PROCEDURA DE ACHIZITIE:
2.1 Obiectul si locul de implementare a contractului
Obiectul contractului: Contract de furnizare;
Locul de implementare a contractului: Mun. SUCEAVA, Calea Unirii nr 35, Suceava .
2.2 Denumirea contractului, tipul si durata contractului
Contract de achizitie echipamente: Contract de furnizare de echipamente tehnologice;
Tipul contractului: Furnizare;
Durata contractului: 12;
Procedura se finalizeaza prin: Contract Furnizare.
2.3 Procedura
Procedura aplicata: Procedura competitiva.
Legislatia aplicata: Ordin nr. 1284 / 2016 privind aprobarea Procedurii competitive aplicabile solicitantilor / beneficiarilor privati pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrari finantate din fonduri europene.
Informatii privind locul si modul de obtinere a documentatiei: Documentatia este disponibila pe website-ul https://www.fonduri-ue.ro/, sectiunea “Achizitii privati”.
2.4 Sursa de finantare
Contributie proprie si Fondul European de Dezvoltare Regionala (FEDR) si Bugetul de Stat prin Programul Operational Regional 2014 – 2020, Axa prioritara 2 – Imbunatatirea competitivitatii intreprinderilor mici si mijlocii, Prioritatea de Investitii 2.1 – Promovarea spiritului antreprenorial, in special prin facilitarea exploatarii economice a ideilor noi si prin incurajarea crearii de noi intreprinderi, inclusiv prin incubatoare de afaceri.
www.inforegio.ro | facebook.com/inforegio.ro
Investim în viitorul tău! Proiect cofinanțat din Fondul European de Dezvoltare Regională prin
Programul Operațional Regional 2014 - 2020
2.5 Graficul de desfasurare a procedurii competitive:
Data transmiterii anuntului pe website-ul https://www.fonduri-ue.ro/ 20-10-2021
Termenul limita de primire a solicitarilor de clarificare 22-10-2021 12:00:00
Termenul limita de transmitere a raspunsului la solicitarile de clarificare 23-10-2021 12:00:00
Termenul limita de depunere a ofertelor 27-10-2021 12:00:00
Deschidere ofertelor 27-10-2021 14:00:00
Evaluarea ofertelor 27-10-2021
Elaborarea notei justificative de atribuire a contractului 29-10-2021
Transmitere notificari catre ofertantul castigator si ofertantii necastigatori 29-10-2021
Semnare contract de furnizare 03-11-2021
2.6 Alte informatii si/sau clarificari pot fi obtinute
Informatii suplimentare / clarificari pot fi obtinute numai in baza unei solicitari scrise, inregistrate atat la solicitant, cat si la achizitor, transmise prin email, posta, curier sau depusa personal la urmatoarea adresa:
B-dul 1 DECEMBRIE 1918 nr. 10 camera 2 SUCEAVA, 720237 | Email:
Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.
Termenul limita de primire a solicitarilor de clarificare: Data: 22-10-2021 12:00:00.
Raspunsurile la solicitarile de clarificari vor fi transmise ofertantilor pe fax sau email si vor fi publicate pe website-ul https://www.fonduri-ue.ro/, sectiunea “Achizitii privati”.
Data limita de transmitere a raspunsului la solicitarile de clarificare este: 23-10-2021 12:00:00.
Un ofertant poate transmite mai multe solicitari de clarificare, nefiind nici o restrictie in numarul acestora.
2.7 Valoarea estimată a contractului
Valoare estimate a contractului : 599807.08 Ron fara TVA echivalentul a 121271.14 Euro, având în vedere cursul InfoEuro aferent lunii 10, respectiv 4.9460 Ron/Euro