Descriere lot procedura

DESCRIERE LOT PROCEDURĂ a) Denumirea și tipul contractului: Contract de furnizare active corporale și necorporale b) Durata contractului: Contractul va fi în vigoare pe toată durata de implementare a Proiectului Cercetare proces „deep learning” pentru dezvoltare inteligenta artificiala specializata in recunoastere imagini de tip publicitar, cod SMIS 122097, respectiv 28 de luni. c) Termen de livrare: 30 zile de la plasarea comenzii d) Obiectivul contractului și locul de livrare: Locul de livrare: Municipiul Iași, B-dul Tudor Vladmirescu nr. 40, Județul Iași, cod poștal 700311. Obiectul contractului îl constituie achiziția următoarelor active: 1 Supercomputer, 1 UPS, 1 Server de producție, 6 licențe de virtualizare și upgradarea acestora e) Divizare pe loturi: NU f) Limba utilizată: Toate documentele achiziției vor fi redactate în limba română g) Evitarea conflictului de interese: Luarea măsurilor necesare pentru evitarea situațiilor de natură să determine apariția unor conflicte de interese, completarea Formularului nr. 1 h) Valoarea estimată a contractului de furnizare (conform Notei justificative privind determinarea valorii estimate a contractului de achiziție): 522030,00 LEI fără TVA, echivalent a 113509,46 Euro fără TVA (Echivalentul în Euro fiind stabilit pe baza cursului de schimb InforEuro valabil la data lansării apelului de proiecte, respectiv 1 Euro= 4,599 lei. PREȚUL NU POATE FI AJUSTAT. i) Procedura aplicată: Procedură de achiziție competitivă conform prevederilor OMFE nr. 1284/2016 privind aprobarea Procedurii competitive aplicabile solicitanților/ beneficiarilor privați pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări finanțate din fonduri europene j) Reguli aplicabile: Principiile transparenței, economicității, eficienței și eficacității. 1.Principiul transparenței. Prin transparență se înțelege aducerea la cunoștința publicului a informațiilor referitoare la procedura competitivă, astfel încât operatorii economici care operează pe piață să poată participa la competiție, asigurându-se prin aceasta promovarea concurenței. 2.Principiul economicității prevede minimizarea costului resurselor alocate pentru atingerea rezultatelor estimate ale unei activități, cu menținerea calității corespunzătoare acestor rezultate. 3.Principiul eficienței presupune asigurarea unui raport optim între resursele utilizate și resursele obținute. 4.Principiul eficacității vizează gradul de îndeplinire a obiectivelor specifice stabilite pentru fiecare activitate planificată, în sensul obținerii rezultatelor scontate. k) Perioada de valabilitate a ofertelor: 90 de zile l) Modul de prezentare a propunerii tehnico-financiare. Propunerea tehnico-financiară va fi exprimată ferm în lei, cu mențiune separată privind valoarea TVA, cu respectarea informațiilor din propunerea tehnico-financiară – Formularul și va conține cel puțin următoarele detalii: Denumirea completă a produselor ofertate (marca și subcategoria mărcii). Denumirile bunurilor menționate în cadrul prezentei documentații de atribuire, sunt denumiri generice, conform cererii de finanțare, urmând ca în cadrul contractului de furnizare să fie trecută denumirea exactă a activelor, fără însă a li se schimba caracteristicile tehnice și/sau funcționale în cadrul denumirii inițiale. CERINȚELE IMPUSE VOR FI CONSIDERATE CA FIIND MINIME, OBLIGATORII ȘI ELIMINATORII Supercomputer – 1 buc. – Specificații minime: Putere de calcul: 170 Teraflops în modul half-precision (FP16), 8 acceleratoare grafice cu 16GB memorie dedicată per GPU, Stocare 7TB SSD, Interfaţă reţea Dual 10GbE, Ethernet, Interconectare rapidă. UPS – 1 buc. – Specificații minime: monofazic cu o capacitate de putere de ieșire (VA) 10000 VA. Server de producție – 1 buc. – Specificații minime: 2 procesoare de tip Xenon sau echivalent, 12 nuclee, Putere de minim 2.4 Ghz, Memorie 128 GB, Socare de tip SSD 8 TB. Licențe de virtualizare și upgradarea acestora – 6 buc. – Specificații minime: Licență cu suport/subscrpiție pentru 3 ani de la data achiziției. CONDIȚII CONTRACTUALE OBLIGATORII ȘI ELIMINATORII – VOR FI ASUMATE OBLIGATORIU DE CĂTRE OFERTANȚI PRIN INCLUDEREA LOR ÎN CADRUL OFERTEI ÎNAINTATE Toate activele trebuie să fie noi. Termen de garanție: minim 36 de luni Service: Timpul de intervenție pentru diagnosticare este de maxim 2 zile lucrătoare de la data sesizării unui defect, indiferent că aceasta este făcută în scris sau telefonic. Defecțiunile apărute în perioada de garanție se vor remedia pe cheltuiala furnizorului în termen de maxim 15 zile lucrătoare de la data sesizării. Pe durata defecțiunilor apărute și reclamate în perioada de garanție, dacă perioada de reparație este mai mare de 15 zile, furnizorul va asigura echipament similar la schimb în termen de 3 zile lucrătoare după expirarea termenului de reparație. Operațiunile de revizii în perioada de garanție sunt gratuite, cu excepția consumabilelor. Furnizorul se obligă prin contract să asigure service-ul în perioada post garanție, pe toată durata de viață a echipamentelor, contra cost, la solicitarea beneficiarului. Plata se va efectua sub formă de avans și/sau rest de plată în termen de maxim 5 zile lucrătoare de la data încasării sumelor de la AMPOC, prin mecanismul Cererilor de Plată. Facturile de avans vor fi însoțite de instrumente de garantare – scrisoare de garanție bancară sau polița de asigurare. Nu se acceptă divizarea pe loturi. OFERTELE CARE DEPĂȘESC VALORILE ESTIMATE DE PREȚ VOR FI RESPINSE. Elemente de departajare a ofertelor: În cazul în care se vor primi oferte care îndeplinesc toate specificațiile tehnice minime, pentru departajarea acestora se va ține cont de următoarele elemente de departajare a ofertelor primite cu pondere după cum urmează: 1. Criteriul de performanță – 70%; 2. Termenul de garanție – 20%; 3. Termenul de livrare – 10%. Punctaj maxim: 1. Criteriul de performanță – 70 puncte; 2. Termenul de garanție – 20 puncte; 3. Termenul de livrare – 10 puncte. TOTAL 100 puncte. Solicitările de clarificări suplimentare pot fi transmise DOAR ÎN SCRIS până în data de 28.10.2021, ora 13:00, pe adresa de e-mail Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. , în atenția persoanei de contact AXINTE CIPRIAN. Răspunsurile se vor transmite în maxim 2 zile lucrătoare pe portalul https://beneficiar.fonduri-ue.ro. a proiectului, situat la adresa Municipiul Iasi, B-dul. Tudor Vladimirescu nr. 40, Judetul Iasi, cod postal 700311) până cel târziu la data de 28.10.2021, ora 13:00.