Descriere lot procedura

PROCEDURA: FURNIZARE 1 buc. Sistem ecran LED cu structura/sistem de ridicare in cadrul proiectului cu titlul „Diversificarea activitatii PARTY SOUND S.R.L. prin achizitia de echipamente performante pentru proiectia de filme cinematografice”, Cod SMIS 134739 (Procedura competitiva conform prevederilor ORDINULUI Nr. 1284/2016 din 8 august 2016). PARTY SOUND SRL cu sediul social in sat Harman, comuna Harman, str. Aleea 2, nr. 18, judet Brasov, telefon 0745.130.353, fax -, e-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. , va invita sa participati la procedura competitiva de FURNIZARE 1 buc. Sistem ecran LED cu structura/sistem de ridicare in cadrul proiectului cu titlul „Diversificarea activitatii PARTY SOUND S.R.L. prin achizitia de echipamente performante pentru proiectia de filme cinematografice”, Cod SMIS 134739, proiect finantat prin Programul Operational Regional 2014-2020, Axa prioritara 2 - Imbunatatirea competitivitatii intreprinderilor mici si mijlocii, Prioritatea de investitii 2.1 – Promovarea spiritului antreprenorial, in special prin facilitarea exploatarii economice a ideilor noi si prin incurajarea crearii de noi intreprinderi, inclusiv prin incubatoare de afaceri, Apelul de proiecte POR/604/2/1. 1. Beneficiar privat (Achizitor): PARTY SOUND SRL; 2. Obiectul contractului: livrarea si punerea in functiune a 1 buc. Sistem ecran LED cu structura/sistem de ridicare; 3. Locatia de livrare: punctul de lucru din Mun. Botosani, Calea Nationala nr. 65, jud. Botosani; 4. Tip contract: furnizare ; 5. Durata contract: minim 6 luni de la incheierea contractului de furnizare; 6. Valoarea estimata a achizitiei este de 708.565,48 lei fara TVA (reprezentand echivalentul in lei al sumei de 143.600,00 euro, la cursul Inforeuro folosit in luna luna Septembrie 2021= 4,9343 lei/Euro); 7. Procedura aplicata: procedura competitiva aplicabila solicitatilor/beneficiarilor privati pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrari finantate din fonduri europene – conform prevederilor Ordinul Ministrului Fondurilor Europene nr. 1284 / 2016; 8. Analiza ofertelor si elaborarea notei justificative: Dupa expirarea datei limita de primire a ofertelor, beneficiarul privat va compara ofertele primite prin raportarea lor la toate cerintele publicate si va alege oferta care indeplineste cerintele tehnice si prezinta avantaje fata de acestea, la un raport calitate / pret competitiv. Beneficiarul privat va elabora Nota justificativa de atribuire. In nota justificativa de atribuire se vor prezenta avantajele tehnice si financiare care motiveaza alegerea, raportat la cerintele solicitate. Avantajele tehnice si financiare care motiveaza alegerea se raporteaza exclusiv la informatiile prezentate in oferta/raspunsurile la clarificarile solicitate; 9. Data si ora limita de depunere a ofertei: 15.10.2021, ora 12:00 la adresa : sediul social din sat Harman, comuna Harman, str. Aleea 2, nr. 18, judet Brasov. Persoana de contact: BOCIOC IULIAN cu urmatoarele date de corespondenta: telefon 0745.130.353, fax -, e-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. In cadrul Documentului anexat acestui anunt "Documentatie de atribuire, Specificatii tehnice" se regasesc informatii detaliate, necesare pentru elaborarea ofertei in vederea participarii la aceasta procedura.