Descriere lot procedura

2. OBIECTUL ACHIZITIEI 2.1 Denumire contract: Contract de consultanta la elaborarea, organizarea si derularea procedurilor de achizitii in cadrul proiectului cu titlul “Recuperarea materialelor reciclabile din constructii la EMV-UTIL S.R.L.”, cod SMIS 135631. 2.2 Tipul contractului: Contract de consultanta la elaborarea, organizarea si derularea procedurilor de achizitii. 2.3 Coduri CPV: 79418000-7 - Servicii de consultanţă în domeniul achiziţiilor 2.4 Amplasament proiect: Romania, Regiunea Vest, Gradina in Campu Rosului cod postal 325400, Municipiul Caransebes, judet Caras-Severin 2.5 Obiectul contractului: Contract de consultanta la elaborarea, organizarea si derularea procedurilor de achizitii in cadrul proiectului cu titlul „Recuperarea materialelor reciclabile din constructii la EMV-UTIL S.R.L”. cod SMIS 135631, finantat prin POR 2.2 Sprijinirea creării și extinderea capacităților avansate de producție și dezvoltarea serviciilor. 2.5.1 Prevederi generale privind achizitia serviciilor de consultanta: Specificatiile tehnice fac parte integranta din documentatia de atribuire si constituie ansamblul cerintelor pe baza carora se elaboreaza, de catre ofertant, propunerea tehnica. Cerintele impuse vor fi considerate ca fiind minime si obligatorii. In acest sens, orice oferta prezentata, care se abate de la prezentele prevederi, va fi luata in considerare, dar numai in masura in care propunerea tehnica presupune asigurarea unui nivel calitativ superior cerintelor minime. Ofertarea de servicii cu caracteristici inferioare celor prevazute atrage descalificarea ofertantului. 2.5.2 Activitatile contractului: Activitatile generale care fac obiectul contractului, mentionate in cele ce urmeaza, trebuie considerate ca fiind cerinte minime, iar daca alte activitati relationate sunt necesare in vederea realizarii obiectivelor contractului de servicii, acestea vor face parte din responsabilitatea Prestatorului. Activitatile contractului de prestari servicii vor fi: • consultanta la elaborarea, organizarea si derularea procedurilor de achizitie In cadrul subactivitatii se va intocmi documentatia de atribuire si specificatiile tehnice pentru contracte de furnizare; Procedura de atribuire aplicata va fi: PROCEDURA COMPETITIVA, in conformitate cu Ordinul nr. 1284/2016 privind aprobarea Procedurii competitive aplicabile solicitantilor/ beneficiarilor privati pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrari finantate din fonduri europene, respectandu-se principiul transparentei la initierea procedurii; Se vor elabora cerinte tehnice obiective ce descriu obiectul achizitiei pentru a se asigura de indeplinirea corespunzatoare a scopului proiectului; se vor primi, inregistra si analiza ofertele de pret cu atentie cu scopul ca aceasta sa indeplineasca cerintele solicitantului; se va semna contractul de furnizare cu denumirea „Contract de furnizare utilaje tehnologice”. 2.6 Durata contractului: Prezentul contract va intra in vigoare la data semnarii de catre parti si va produce efecte pana la finalizarea contractului de finantare, respectiv pana la data de 31.03.2023. In cazul prelungirii contractului de finantare, se va proceda la prelungirea prezentului contract, prin semnarea unui act aditional.