Descriere lot procedura

1.Informatii despre beneficiar: - Denumire unități contractante: S.C. COMES SA - Cod fiscal: 2662292; - Numar de înregistrare la Registrul Comerțului: J27/27/1991; - Adresa sediu social: sat SAVINESTI, str.GHEORGHE CARANFIL nr.3, 617410, com. SAVINESTI, județul Neamt ; - Telefon: 0233/280.601; Fax: 0233/280.585 - Email: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. Sursele de finantare: finanțarea investiției se face prin Programul Operational Sectorial ,,Creșterea Competitivității Economice“; Axa prioritară 1 ,,Un sistem inovativ și eco-eficient de producție “; DM1.1 – Investiţii productive şi pregătirea pentru competiţia pe piaţă a întreprinderilor, în special a IMM, Operaţiunea a) Sprijin pentru consolidarea şi modernizarea sectorului productiv prin investiţii tangibile şi intangibile, A1 –Sprijin financiar cu valoare cuprinsa intre 1.065.000-6.375.000 lei acordat pentru investitiib pentru intreprinderi mici si mijlocii”, nr. Contract de finanțare: 3M/500.065/2/28.02.2014 2. Obiectul și locul de implementare a contractului: a. Furnizare utilaje,echipamente , instalatii diverse : - STAND CU ROLE CU TURATIE VARIABILA – 2 BUC - AEROTERMA ELECTRICA UZ INDUSTRIAL – 4 BUC - CUPTOR CALCINARE SI MENTINERE ELECTROZI – 2 BUC b. sat SAVINESTI, str.GHEORGHE CARANFIL nr.3, 617410, com. SAVINESTI, județul Neamt ; 3. Tip și durata contract: a. Contract de furnizare; b.Termen de livrare de maxim 5 luni de la semnarea contractului si emiterea ordinului de incepere furnizare. 4. Programul comisiei de evaluare: -termen limita depunere oferte: 27 iunie 2014, ora 12.00 - deschiderea ofertelor: 27 iunie 2014 ora 13.30, la punctul de lucru a societatii contractante din loc.SĂVINEȘTI, str. Gheorghe Caranfil, nr. 3, cod postal 617410, județul Neamț. - desfășurarea procedurii de achiziție și elaborarea procesului verbal de adjudecare a ofertei câștigătoare: - semnarea contractului de furnizare: 5. Elaborarea ofertei: - se prezintă 3 exemplare astfel:  un original înregistrată, datată, semnată și ștampilată și 2 copii, marcate corespunzator; - oferta se prezintă în limba română - oferta trebuie să fie depusă în plic sigilat personal sau prin curierat/poștă care să fie înregistrată la destinatar până la termenul de depunere a ofertelor. a) Plicul va conține: - Adresa Beneficiarului: Localitatea Săvinești, str. Gheorghe Caranfil, nr. 3, cod postal 617410, județul Neamț. - Va purta inscripția: ”A nu se deschide înainte de 27 iunie 2014, ora 13.30” b) Prezentarea ofertei: - perioada de valabilitate a acesteia: 90 de zile; - Moneda folosită la întocmirea ofertei este LEI. - Pretul ofertei nu poate fi ajustat; - Documentele ofertei; - Oferta tehnic a cat si oferta financiara, cu respectarea cerintelor tehnice stipulate in Specificatii tehnice ; - Documente de inregistrare ofertant care insoțesc oferta. c)Documente de inregistrare ofertant care însoțesc oferta: c.1) Declaratie privind eligibilitatea - Se va completa Formular 1 c.2) Declaratie pe propria raspundere – Se va completa Formular 2. c.3)Declaratie pe propria răspundere privind neîncadrarea în situațiile prevăzute la art.14 din OUG 66/2011 – cerinta obligatorie - Se va completa Formular 3 c.4) Declaratie privind calitatea de participant la procedură - Se va completa Formular 4 c.5) Certificat constatator emis de O.N.R.C. Din informațiile prezentate in aceasta, trebuie sa rezulte ca ofertantul are în obiectul de activitate principal sau secundar, autorizat unul din următoarele coduri CAEN: - 4660 - Comert cu ridicata al altor masini, echipamente si furnituri - 4669 - Comert cu ridicata al altor masini si echipamente. c.6) Se va completa și prezenta Formular 5 – Informatii generale. c.7) Se va completa și prezenta Formular 6 – Declarație privind lista principalelor livrări de produse similare din ultimii 3 ani. c.8) Se va completa si prezenta Formular 7 – Sănătate și protecția muncii. c.9) Certificat de atestare fiscală privind debitele restante la bugetul de stat si bugetele asigurarilor sociale de stat, in luna anterioara celei in care se depun ofertele. 6. Criteriul de atribuire Oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere economic. Criteriile sunt : 1.pret oferta – pondere 60 pct 2. termen de livrare si punere in functiune –pondere 40 pct Punctajtotal = Punctaj pret oferta+ Punctaj termen livrare si punere in functiune Grila de evaluare –maxim 100 puncte. 7. Valoarea estimată: 383.584,97 lei fără TVA. Alte informații importante: Pentru informții suplimentare sau clarificări vă puteți adresa la numarul de telefon: 0233/280.601 sau la adresa de e-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. Număr zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor : 3.