Descriere lot procedura

ATENTIE!!! CARACTERISTICILE TEHNICE OFERTATE VOR FI PREZENTATE DE CATRE OPERATORUL ECONOMIC IN FORMULARUL TABEL NR 2 CARE ESTE OBLIGATORIU SI SE REGASESTE IN FORMULARUL 2 FORMULARUL 2 CA ANEXA LA FORMULARUL DE OFERTA , IDENTIFICAT CA TABEL 2. ATENTIE ESTE VORBA DE MAGAZIN VIRTUAL PENTRU SERVICII SI NU UN MAGAZIN VIRTUAL DE COMERCIALIZARE PRODUSE. OFERTELE TRANSMISE CARE CONTIN CARACTERISTICI REFERITOARE LA COMERCIALIZARE PRODUSE VOR FI EXCLUSE. NU SE SOLICITA DE LA ACHIZITOR FOTOGRAFII SI DETALII DE REALIZARE A SERVICIILOR NU SE ACCEPTA INTRODUCEREA IN OFERTA A SERVICIILOR DE MENTENANTA CARACTERISTICI TEHNICE: Caracteristici de management - tablou de control si acces general la toate functionalitatile platformei - atribuirea de roluri si permisiuni utilizatorilor - sistem integrat pentru administrarea continutului (CMS), crearea si administrarea paginilor cu continut static. Cos de cumparaturi, plati - optiune de creare cont ca parte a procesului de cumparare - suport de securitate SSL pentru comenzi si tranzactii IN COSUL DE CUMPARATURI VOR FI INCLUSE EXCLUSIV SERVICII . RUBRICA cosul de cumparaturi va purta obligatoriu denumirea COS CUMPARATURI - lucrari de constructii a proiectelor utilitare pentru fluide-caen 4221 ( ofertele care nu contin in continutul sau aceasta asumare adica COSUL DE CUMPARATURI VA PURTA DENUMIREA COS CUMPARATURI - lucrari de constructii a proiectelor utilitare pentru fluide-caen 4221 SE VOR RESPINGE) SERVICIILE INCLUSE IN COSUL DE CUMPARATURI VA PURTA DENUMIREA COS CUMPARATURI - lucrari de constructii a proiectelor utilitare pentru fluide-caen 4221 sunt urmatoarele (OFERTANTUL SI ULTERIOR PRESTATORUL CARUIA I SE VA ATRIBUI CONTRACTUL NU ARE VOIE SA CEARA ALTE DETALII DESPRE SERVICII IN AFARA DE CELE PREZERNTATE MAI JOS. SINGURUL DETALIU CARE SE VA STABILI CU ACHIZITORUL ESTE PRETUL SERVICIULUI. -construcţia liniilor de distribuţie pentru transportul fluidelor şi a clădirilor şi structurilor conexe, care sunt părţi integrante din aceste sisteme. -lucrări de geniu civil pentru: -sisteme de conducte pentru transportul la mare distanţă şi sisteme locale (urbane şi/sau rurale) de conducte -construcţia conductelor magistrale de apă -sisteme de irigaţie (canale) -rezervoare -construcţia de: -sisteme de canalizare, inclusiv repararea acestora -staţii de eliminare a apelor uzate -staţii de pompare -forarea puţurilor de apă Optimizarea in motoare de cautare (SEO) - optimizarea dimensiunii imaginilor pentru o incarcare rapida - crearea de sitemap Google - format friendly URL, cu posibilitate de editare a URL-urilor - managementul informatiilor META Analize si rapoarte - instalare si configurare Google Analytics - panou general cu informatii despre magazin si administrarea acestuia - raporate de vanzari - rapoarte despre cosurile de cumparaturi - rapoarte cu cele mai vandute servicii Administrarea comenzilor - vizualizare, editare, creare si completare comenzi din panoul de administrare - posibilitatea de adaugare de comenzi noi de catre administratorii site-ului, pentru clientii deja inregistrati sau pentru clienti noi. - notificari prin email cu stadiile comenzilor. Servicii clienti - formular de contact. - conturi client. - urmarire comenzi din contul de client. - resetarea parolei din contul de client. - email-uri la actualizarea de comenzi sau de cont. Conturi clienti - status comenzi si istoric - “lista de dorinte” - recenzii adaugate serviciilor Administrarea serviciilor - posibilitatea de a adauga cu ușurință servicii, folosind exclusiv o interfață grafică care să nu necesite cunoștințe de programare. - adaugarea de servicii simple, cu variatiuni, afiliate sau virtuale SI ACEASTA CA SI CELE DE MAI SUS ESTE O CERINTA OBLIGATORIE CARE TREBUIE OFERTATA Magazinul virtual va fi realizat cu luarea masurilor pentru asigurarea persoanelor cu dizabilitati in conditii de egalitate cu ceilalti la informatii, astfel conţinutului magazinului virtual se va realiza ţinându-se cont de standardele WAI (Web Accessibility Initiative) din zona UE, iar codurile XHTML şi CSS vor fi valide în conformitate cu standardele W3C (The World Wide Web Consortium). Asadar, pagina web a magazinului virtual se va realiza tinandu-se cont de recomandările internaţionale cu privire la accesibilitatea web, astfel incat persoanele vârstnice sau cele cu dizabilităţi de mobilitate , de vedre sau de intelegere usoara sa poata naviga usor (site-ul va avea o sectiune numita harta siteului cu indicatii de acces catre rubricile continutului web, vor fi incluse link uri catre alte site uri cu informatii despre drepturile persoanelor cu dizabilitati si despre campanii de sensibilizare a publicului larg in privinta egalitatii de sanse, nediscriminarii, etc, se vor folosi pictograme, continut audio, video pentru a usura intelegerea informatiilor de pe site ul companiei. Magazinul virtual va continue o rubrica numita DESPRE PROIECT in care se vor regasi urmatoarele informatii obligatorii. NU SE ACCEPTA CA PRESTATORUL SA SOLICITE ALTE INFORMATII PENTRU RUBRICA DESPRE PROIECT altele decat cele de mai jos ADIROM ACTIV CONSTRUCT S.R.L. este beneficiarul proiectului „CREȘTEREA COMPETITIVITĂȚII ADIROM ACTIV CONSTRUCT SRL PRIN ACHIZIȚIA DE ACTIVE CORPORALE ȘI NECORPORALE ÎNTR-O UNITATE NOUĂ”, cod MySMIS 125585, proiect finanțat prin Programul Operațional Regional 2014-2020, Axa prioritară 2 - Îmbunătăţirea competitivităţii întreprinderilor mici şi mijlocii, Prioritatea de investiții 2.2 – Sprijinirea creării și extinderea capacităților avansate de producție și dezvoltarea serviciilor-apel de proiecte POR/2018/2/2.2.A/ITI. Contractul de finanțare a fost încheiat cu Ministerul Lucrărilor Publice, Dezvoltării şi Administraţiei, în calitate de Autoritate de Management și cu Agenţia pentru Dezvoltare Regională a Regiunii de Dezvoltare Sud - Est, în calitate de Organism Intermediar. Obiectivul general al proiectului îl reprezintă creșterea competitivității sale prin dezvoltarea de lucrări de construcții a proiectelor utilitare pentru fluide cu scopul creșterii dimensiunii pieței adresate - piața locală să devină regională, piață națională sau internaționala) și prin inovarea facută prin achiziționarea de utilaje performante, de tehnologie nouă. Obiectivele specifice ale proiectului sunt: 1. - productivitatea companiei prin achiziția de active corporale și necorporale; 2. - crearea a 4 noi locuri de muncă; având în vedere că proiectul se implementează cu respectarea principiilor orizontale privind nediscriminarea, egalitatea de șanse și accesibilitatea, trei locuri de muncă vor aparține categoriilor defavorizate (se au în vedere persoane cu vârsta peste 50 de ani, tineri cu vârsta cuprinsă între 15-24 ani și persoane aparținând minorităților); 3. - recertificarea sistemelor de management în conformitate cu standardele ISO 9001 (sistem de management al calității), ISO 14001 (sistem de management al mediului) și OHSAS 18001 (sistem de management al sănătății și securității ocupaționale) și certificarea de serviciu ISO/IEC 20000-1: 2011 (certificare serviciu). Valoarea totală a contractului de finanţare este de 6.412.448,28 lei, din care valoarea eligibilă nerambursabilă din FEDR este de 3.260.828,14 lei (60,51%), valoarea eligibilă nerambursabilă din bugetul național de 575.440,26 lei (10,68%) și valoarea contribuției beneficiarului este de 1.552.343,60 lei (28,81%). Date contact: Loc de implementare: Municipiul Tulcea, Strada Viticulturii nr 10, jud Tulcea persoană de contact: reprezentant legal DUCULEȚ Mihai Bogdan, telefon: 0723.590.550, email: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. . 3. FORMULARE Capitolul conține formularele destinate, pe de o parte, să faciliteze elaborarea și prezentarea ofertei și a documentelor care o însoțesc și, pe de altă parte, să permită examinarea și evaluarea rapidă și corectă a tuturor ofertelor depuse. Fiecare candidat/ofertant care participă, în mod individual, la procedura pentru atribuirea contractului de achiziție are obligația de a prezenta formularele prevăzute în cadrul acestui capitol, completate în mod corespunzător și semnate de persoanele autorizate.  Formular 1 Scrisoare de Inaintare  Formular 2 Formularul de Ofertă si Anexa la formularul de oferta  Formular 3 Declaratie privind neîncadrarea în situațiile prevăzute la art. 15 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 66 / 2011;  Formular 4 Declaratie privind situatia personala a ofertantului