Descriere lot procedura

Beneficiar: S.C. LUVIS S.R.L. Adresa sediu social: Municipiul Bacău, Str. Mărăști, Nr. 87, Județ Bacău Cod Unic de Înregistrare / CIF: RO 14393538 Număr de înregistrare la Registrul Comerţului: J04/21/18.01.2002 Telefon: 0234.516.269, Fax: 0234.570.539, email: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. Titlul proiectului: „Creșterea eficienței și a calității activității societății LUVIS S.R.L.”, finanțat prin Programul Operațional Sectorial ,, Creșterea Competitivității Economice “; Axa prioritară 1 ,, Un sistem inovativ și eco-eficient de producție “; DM1.1 – Investiţii productive şi pregătirea pentru competiţia pe piaţă a întreprinderilor, în special a IMM, Operaţiunea a) Sprijin pentru consolidarea şi modernizarea sectorului productiv prin investiţii tangibile şi intangibile, A2 – Sprijin financiar în valoare de până la 1.065.000 lei acordat pentru investiții pentru întreprinderile mici și mijlocii Obiectul contractului: Achiziție centru multifuncțional de prelucrare piatră naturală, mașină de tăiat piatra pe curb, mașină de găurit cu alimentare cu apă integrată cu siguranță și polizoare cu apă cu viteză variabilă Utilajele vor fi achiziționate după cum urmează: Lotul 1 - Centru multifuncțional de prelucrare piatră naturală – 1 bucată Lotul 2 - Mașină de tăiat piatra pe curb – 1 bucată Lotul 3 - Mașină de găurit cu alimentare cu apă integrată cu siguranță – 1 bucată Lotul 4 - Polizor cu apă cu viteză variabilă – 4 bucăți Valoarea estimată a achiziției fără TVA este de 362.940,00 lei fără TVA, respectiv 81.436,94 Euro, Curs BNR din data de 06 decembrie 2013 (1 Euro = 4,4567 lei), din care: - 304.626,00 lei respectiv 68.352,37 Euro – lotul 1 - 26.111,00 lei respectiv 5.858,82 Euro – lotul 2 - 21.759,00 lei respectiv 4.882,31 Euro – lotul 3 - 10.444,00 lei respectiv 2.343,44 Euro – lotul 4 Pentru fiecare lot se va publica un anunț de participare. Procedura de achizitie conform legii: Cerere de ofertă conform Ordinului Ministerului Fondurilor Europene nr. 1120/2013 privind Procedura simplificata aplicata de beneficiarii privati in cadrul proiectelor finantate din instrumente structurale, obiectivul “Convergenta”, precum si in cadrul proiectelor finantate prin mecanismele financiare SEE si norvegian pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări publicată în Monitorul Oficial, nr. 650, din 22 octombrie 2013. Locul de livrare: Municipiul Bacău, Str. Mărăști, Nr. 87, Județ Bacău. Adresa la care se transmit ofertele: Municipiul Bacău, Str. Mărăști, Nr. 87, Județ Bacău. Data și ora limită de depunere a ofertelor: 18.12.2013 ora 12:00, iar deschiderea și evaluarea ofertelor se va face in data de 19.12.2013 ora 10:00 la sediul social al societății din Municipiul Bacău, Str. Mărăști, Nr. 87, Județ Bacău. Valabilitatea ofertei: 60 zile calendaristice. Limba de redactare a ofertei: Limba romana. Oferta prezentata de ofertanti din alta tara pot fi prezentate in alta limba, cu conditia ca acestea sa fie insotite de o traducere autorizata in limba romana. Criteriu de selecție: oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic. Perioada de valabilitate a contractului de furnizare bunuri este: maximum 2 luni pentru toate loturile. Termenul de livrare a utilajelor care face obiectul contractului de furnizare bunuri este de minimum 1 lună și maximum 2 luni de la semnarea contractului de furnizare pentru toate loturile. Informații și clarificări: se pot solicita în scris până la data 12.12.2013, ora: 12:00. Clarificările se accepta în formă scrisă personal sau prin poștă/curier rapid la sediul social al societății din Municipiul Bacău, Str. Mărăști, Nr. 87, Județ Bacău. Detalii suplimentare puteţi obţine de la: Nume persoană contact : ȘOȘU ANDREI Funcţie: Administrator Telefon: 0234.516.269, fax: 0234.570.539, email: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.