Descriere lot procedura

Firma CREATIVITY & QUALITY S.R.L. cu sediul în municipiul Lugoj, str. 1 Mai nr. 35B, județul Timiș, cod poștal 305500, România, nr. inreg. O.R.C. Timis – J35/226/2012, având C.I.F. RO 29642963, date de contact:tel.: 0751835347, e-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. , reprezentată legal de d-na MOCAN CORINA-CARMEN, având calitatea de administrator, invită toate entitățile intresate să depună ofertă pentru Contract de FURNIZARE ECHIPAMENTE TEHNOLOGICE (Cod CPV 30000000-9 - 42962000-7 - Echipament de tipărire si de grafica și Cod CPV 42960000-3 - Sisteme de comanda si control, echipament de tipărire si de grafica, echipament de birotica si echipament de procesare a informațiilor) – furnizare o imprimanta cu taiere pe contur, un aparat de decupat multifuncțional, o presa termica plana, o imprimanta UV pentru materiale promoționale, un echipament laser cu răcire cu apa, un laminator la rece, o presa digitala multifuncționala, o ghilotina electrica, un echipament de taiere, un marcator portabil laser, o imprimanta pentru textile în cadrul proiectului cu titlul ,,ACTIVITĂȚI DE EDITARE PROFESIONALE REALIZATE PRIN DOTAREA FIRMEI CREATIVITY & QUALITY S.R.L.”, Cod SMIS: 133876. Beneficiarul aduce la cunostinta ofertanților ca prezentul contract se deruleaza in cadrul proiectului ,, ACTIVITĂȚI DE EDITARE PROFESIONALE REALIZATE PRIN DOTAREA FIRMEI CREATIVITY & QUALITY S.R.L.”, Cod SMIS: 133876, prin REGIO - Programul Operaţional Regional 2014-2020, Apelul de proiecte MySMIS: POR/604/2/1 - Microîntreprinderi, Axa Prioritară 2 – „Îmbunătățirea competitivității întreprinderilor mici și mijlocii”, Prioritatea de investiții 2.1. – „Promovarea spiritului antreprenorial, în special prin facilitarea exploatării economice a ideilor noi și prin încurajarea creării de noi întreprinderi, inclusiv prin incubatoare de afaceri”, Apelul de proiecte MySMIS: POR/604/2/1 – Microîntreprinderi. Obiectul procedurii de achiziție: FURNIZARE ECHIPAMENTE TEHNOLOGICE (Cod CPV 30000000-9 - 42962000-7 - Echipament de tipărire si de grafica și Cod CPV 42960000-3 - Sisteme de comanda si control, echipament de tipărire si de grafica, echipament de birotica si echipament de procesare a informațiilor) – furnizare o imprimanta cu taiere pe contur, un aparat de decupat multifuncțional, o presa termica plana, o imprimanta UV pentru materiale promoționale, un echipament laser cu răcire cu apa, un laminator la rece, o presa digitala multifuncționala, o ghilotina electrica, un echipament de taiere, un marcator portabil laser, o imprimanta pentru textile Locul de livrare a produselor: municipiul Lugoj, str. 1 Mai, nr. 35B, județul Timiș, Regiunea de Vest, România Mijloace de comunicare solicitare clarificări: prin e-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. sau în scris, la adresa: municipiul Lugoj, str. 1 Mai, nr. 35B, județul Timiș, Romania, cod postal 305500 Durata contractului: 5 luni de la semnarea Contractului de furnizare, dar nu mai târziu de 28.02.2022 Valoarea estimată: 900.309,93 lei fără TVA Prețul contractului nu se poate ajusta Termen limită de solicitare a clarificărilor din partea ofertanților: 15.09.2021 ora 16:00 Termen limită de transmitere a clarificărilor de către achizitor: 16.09.2021 ora 16:00 Data, locul și ora limită de depunere a ofertelor: 20.09.2021, municipiul Lugoj, str. 1 Mai, nr. 35B, județul Timiș, România, cod postal 305500, ora 12:00 Ofertele se transmit prin poștă/curier rapid sau se depun personal la adresa menționată, în limba română sau traducere autorizată în limba română. Data și locul ședinței de deschidere a ofertelor: 20.09.2021, ora 12:30, municipiul Lugoj, str. 1 Mai, nr. 35B, județul Timiș, România, cod postal 305500, ora 12:00 Semnarea contractului de achiziție: În termen de 5 zile calendaristice de la elaborarea Notei justificative de atribuire Informarea ofertanților cu privire la rezultatul procedurii de atribuire: În termen de 5 zile calendaristice de la semnarea contractului de achiziție Formalitățile și cerințele de calificare/selecție care trebuie îndeplinite de operatorii economici interesați sunt detaliate în documentul întitulat ,,Specificații tehnice”, care este postat pe site-ul www.beneficiar.fonduri-ue.ro. Accesul la documentație este asigurat imediat și neîngrădit. În cazul în care operatorii economici interesați întâmpină probleme la descărcarea sau la deschiderea documentației, vă rog să anunțați acest lucru imediat la nr. de tel.: +40-788-253.374. De asemenea, documentația se poate solicita prin intermediul email-ului, în scris, la adresa de e-mail Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. . Pentru un acces mai rapid și facil, după transmiterea solicitării electronice, contactați telefonic persoana de contact, doamna Cotolan Voichița-Ofelia, tel.: +40-788-253.374, urmând ca după primirea documentației să confirmați acest lucru în scris. Pentru mai multe detalii, ne puteți contacta la adresele de e-mail Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. , persoană de contact Cotolan Voichița-Ofelia, consultant.