Descriere lot procedura

ANUNT DE LANSARE A PROCEDURII COMPETITIVE DE ACHIZITIE A LUCRARILOR DE CONSTRUCTII -INSTALATII 1.INFORMATII GENERALE CU PRIVIRE LA BENEFICIAR Beneficiar :S.C. AVICRISALI S.R.L. Sediu social: Sat Bratestii de Jos, Comuna Vacaresti, Jud. Dambovita CIF: RO 26004510, J15/608/16.09.2009 Persoana de contact: Radulescu Gabriel Telefon: +40 737016177,+40 0727479072 E-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. ; Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. 2. OBIECTUL CONTRACTULUI Executie de lucrari de constructii-instalatii 3.LOCUL DE EXECUTIE A CONTRACTULUI a. Pentru lucrarile in cadrul fermei existente, locul de excutie este Sat Bratestii de Jos, Comuna Vacaresti, Jud. Dambovita – Ferma de crestere a sturionilor; b.Pentru lucrarile de constructie a halei de procesare peste, locul de executie este : Comuna Salcioara,sat Banesti, Tarla nr.47, Parcela 403/3, jud. Dambovita. 4. TIPUL SI DURATA CONTRACTULUI a.Tipul contractului: Contract de executie lucrari b.Durata contractului : 6 luni din momentul emiterii ordinului de lansare a lucrarilor. 5.VALOAREA ESTIMATA a. Valoarea totala estimata: 4.200.569,80 Lei fara TVA, din care : - 724.438,61 lei Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului ; - 20.796,23 lei Organizare de santier - 3.455.334,96. lei Lucrari de constructii si instalatii. b. In situatia in care exista cel putin o oferta care se incadreaza in aceste limite, ofertele care nu se incadreaza in valoarea totala estimata pot fi considerate neconforme, depasirea acestor valori estimate poate conduce la respingerea ofertei. c. In situatia in care nici o oferta nu se incadreaza in valoarea totala estimata, beneficiarul va negocia pretul final cu fiecare ofertant in parte, iar la finalul negocierilor va desemna castigatorul. Eventuala diferenta dintre valoarea totala estimata si valoarea negociata, va putea fi asigurata de beneficiar in categoria de cheltuieli neeligibile. 6. DATA, LOCUL SI ORA-LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR a. Data depunerii ofertelor este : 27.09.2021. b. Locul depunerii ofertelor este sediul societatii : Sat Bratestii de Jos, Comuna Vacaresti, Jud. Dambovita – Ferma de crestere a sturionilor. c.Ora-limita de depunere a ofertelor : 14.00 d. Oferta se depune intr-un singur exemplar, in original, semnata din partea ofertantului de reprezentantul legal. Oferta se depune/transmite intr-un plic sigilat, prin posta, curier sau personal la adresa indicata mai sus. Oferta se poate transmite semnata de reprezentantul legal si pe e-mail la adresa: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. e.Termenul limita de solicitare de clarificari din partea ofertantilor este: 06.09.2021.,orele 14.00. f.Termenul limita de transmitere a clarificarilor este: 10.09.2021. g.In situatia in care intervin solicitari de clarificare care pot duce la modificari/ajustari ale specificatiilor tehnice ,termenul de depunere a ofertelor poate sa se prelungeasca si va fi comunicat pe http://www.fonduri-europene.ro. 7.DOCUMENTELE CARE INSOTESC OFERTA a. Declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte ca ofertantul nu se afla in conflict de interes, conform Ordonantei de urgenta a Guvernului Romaniei nr. 66/2011, art. 14 si art. 15. Persoanele ce detin functie de decizie privind achizitiile din partea beneficiarului, sunt: Radulescu Gabriel – administrator John Dabo – administrator Dona Daniela-Elena – manager financiar Alberta Calota – responsabil achizitii b. Certificatul constatator sau furnizare informatii eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau copie certificata “Conform cu originalul”, emis cu cel mult 90 de zile inaintea depunerii ofertei, din care sa rezulte ca obiectul/ obiectele de activitate corespunde/ corespund activitatilor aferente contractului. Ofertantii nerezidenti vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit. Documentele furnizate de ofertantii nerezidenti pot fi redactate intr-o alta limba insa trebuie insotite si de o varianta in limba romana, de preferat traducere autorizata. c. Portofoliul de lucrari de constructie din care sa rezulte experienta in domeniul constructiilor. d. Declaratie din partea ofertantului prin care se obliga sa incheie o polita de asigure obiectivul pe timpul executarii lucrarilor. e. Planul/graficul de executare a lucrarilor. In cadrul acestui document ofertantul va nominaliza si persoana de contact in relatia cu beneficiarul lucrarii. f. Declaratie pe proprie raspundere prin care se obliga sa presteze lucrarile in conditii de calitate conforme cu cerintele U.E. g. Formularul F20 din bilantul anilor 2019 si 2020 in vederea evaluarii pe baza cifrei de afaceri. Ofertantii care au avut cifra de afaceri in unul din cei doi ani mai mare sau egala cu 4 milioane euro vor beneficia de avantaj in alegerea ofertei castigatoare. h. Certificat fiscal emis de ANAF, din care sa rezulte ca nu are datorii restante la bugetul de stat. i. Declaratie din partea ofertantului prin care va prezenta modalitatea prin care va contragaranta avansul pe care-l va primi la inceputul lucrarilor. 8.OFERTA Ofertantii vor intocmi oferta pe baza PROIECTULUI TEHNIC pus la dispozitie de catre beneficiar. Avand in vedere dimensiunile PROIECTULUI TEHNIC, ofertantii pot solicita respectivul proiect la adresa de e-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. Ofertantii vor prezenta urmatoarele formulare completate cu valori: FORMULAR F1; FORMULAR F2; FORMULAR F3; FORMULAR C6; FORMULAR C7; FORMULAR C8; FORMULAR C9. Formularele se regasesc in documentul atasat: SPECIFICATII TEHNICE. Oferta va avea consemnat termenul de valabilitate. 9.CLAUZE CONTRACTUALE GENERALE Specificatiile tehnice, clarificarile si oferta castigatoare vor face parte integranta din contract. Orice modificare a comntractului se consemneaza printr-un act aditional. Modificarile la contract se pot face doar in perioada de valabilitate a contractului. Pretul contractului poate fi ajustat in situatiile prevazute in Anexa la ordinal ministrului fondurilor europene nr.1284/2016: PROCEDURA COMPETITIVA aplicabila beneficiarilor privati care beneficiaza de finantare din fonduri europene. Ajustarea pretului poate avea loc prin act aditional si va fi determinata de o modificare a acestora prin cotatiile aparute la bursa de marfuri sau la majoritatea furnizorilor. Avansul platit de beneficiar la semnarea contractului va fi negociat cu ofertantul castigator. Garantia de buna executie va fi de minim 5% din valoarea contractului si se poate constitui fie prin emiterea unei scrisori de garantie bancara sau a unei polite de asigurare, fie prin punerea la dispozitie a unor bilete la ordin. Dovada constituirii garantiei de buna executie se va face in termen de maxim 20 de zile lucratoare de la semnarea contractului de executie. Se va mentiona in cadrul ofertei modalitatea de constituire a garantiei. 10.ALTE INFORMATII Ofertantii pot fi persoane juridice sau asocieri/consortiuri de persoane juridice Termenul de garantie pentru lucrarile executate este de minim 36 luni de la data receptiei. La evaluarea ofertei se va tine cont de oferta cu cele mai multe avantaje pentru realizarea scopului proiectului (se vor avea in vedere avantajele tehnice si financiare prezentate, raportate la cerintele publicate si se va alege oferta care indeplineste cerintele tehnice si prezinta avantaje fata de celelalte oferte, la un raport calitate/ pret competitiv).